Jeg ser strek(er)!![emoji7] Så spennende!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det hadde vært skikkelig teit! Det er sikkert babystrek!Håper [emoji85][emoji85] synes jeg har sett streker på 3 av 4 testerteit om det er tullestrek :/
Kommer an på temp. Hvis den synker mer, så gidder jeg ikke teste før evt etter ikm. Kjipt nok med synkende temp![]()
Takk [emoji173]Det skjønner jeg veldig godt! Krysser fingrer for deg [emoji173]️[emoji257]
Vis vedlegget 245513
Var nok babystrek på testene mine ja [emoji85][emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
Åååååå gratulerer [emoji7] Håper vi andre kommer etter veldig snart [emoji173]️
Så bra!![emoji7][emoji7] gratulerer!!Vis vedlegget 245513
Var nok babystrek på testene mine ja [emoji85][emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
Så bra!![emoji7][emoji7] gratulerer!!![]()
HurraVis vedlegget 245513
Hurra![]()
Gratulerer!
Kan noen forresten få tiden til å gå fortere så jeg kan komme i PP2?![]()
Takk [emoji173]
Den var stabil, litt opp, men ikke noe av betydning. Finner ikke den tidligtesten jeg trodde jeg hadde heller, så ikke noe vits i å teste. Har menssmerter da, så venter egentlig at spottingen begynner i dag slik den pleiet dagen før ikmHvordan er tempen i dag? [emoji173]️
Den var stabil, litt opp, men ikke noe av betydning. Finner ikke den tidligtesten jeg trodde jeg hadde heller, så ikke noe vits i å teste. Har menssmerter da, så venter egentlig at spottingen begynner i dag slik den pleiet dagen før ikmHvordan er det med deg?[emoji173]
Vanskelig å ha troen på egne vegne. Så kan du ha troen for meg, så får jeg ha troen for deg! Heia heia!Hmmm.. jeg er optimist til det motsatte er bevist [emoji173]️[emoji257] Håper tempen fortsetter oppover! Krysser og krysser for deg! Her går det greit, driver og sprøyter noe gel hver dag nå [emoji38] Er vel 3-4 dpo i dag. Av en eller annen grunn har jeg ikke troen denne gangen! Pleier å være ganske optimistisk i disse dager, men jeg har ikke den optimismen denne runden [emoji53]
Vanskelig å ha troen på egne vegne. Så kan du ha troen for meg, så får jeg ha troen for deg! Heia heia!![]()
Ja det hadde vært stas! Men har en del mensmurringer nå, så tviler sterkt.Hehehe [emoji1] God plan! Tenk så gøy om det klaffer for oss begge[emoji173]️
Ja det hadde vært stas! Men har en del mensmurringer nå, så tviler sterkt.![]()
Pleier å spotte dagen før ja. Har ikke begynt å spotte ennå, men syns jeg så en svak antydning til noe rødlig på papiret isted, så tror nok tanta kommer i morgen dessverre.Ingen spotting enda? Pleier du å spotte før drittet bryter løs?