Prøvere i bergen :)

IMG_3029.JPG

Var nok babystrek på testene mine ja [emoji85][emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️

Hvordan er tempen i dag? [emoji173]️
Den var stabil, litt opp, men ikke noe av betydning. Finner ikke den tidligtesten jeg trodde jeg hadde heller, så ikke noe vits i å teste. Har menssmerter da, så venter egentlig at spottingen begynner i dag slik den pleiet dagen før ikm :) Hvordan er det med deg?[emoji173]

Den var stabil, litt opp, men ikke noe av betydning. Finner ikke den tidligtesten jeg trodde jeg hadde heller, så ikke noe vits i å teste. Har menssmerter da, så venter egentlig at spottingen begynner i dag slik den pleiet dagen før ikm :) Hvordan er det med deg?[emoji173]

Hmmm.. jeg er optimist til det motsatte er bevist [emoji173]️[emoji257] Håper tempen fortsetter oppover! Krysser og krysser for deg! Her går det greit, driver og sprøyter noe gel hver dag nå [emoji38] Er vel 3-4 dpo i dag. Av en eller annen grunn har jeg ikke troen denne gangen! Pleier å være ganske optimistisk i disse dager, men jeg har ikke den optimismen denne runden [emoji53]

Hmmm.. jeg er optimist til det motsatte er bevist [emoji173]️[emoji257] Håper tempen fortsetter oppover! Krysser og krysser for deg! Her går det greit, driver og sprøyter noe gel hver dag nå [emoji38] Er vel 3-4 dpo i dag. Av en eller annen grunn har jeg ikke troen denne gangen! Pleier å være ganske optimistisk i disse dager, men jeg har ikke den optimismen denne runden [emoji53]
Vanskelig å ha troen på egne vegne. Så kan du ha troen for meg, så får jeg ha troen for deg! Heia heia! :)

Hehehe [emoji1] God plan! Tenk så gøy om det klaffer for oss begge[emoji173]️
Ja det hadde vært stas! Men har en del mensmurringer nå, så tviler sterkt. :)

Ingen spotting enda? Pleier du å spotte før drittet bryter løs?
Pleier å spotte dagen før ja. Har ikke begynt å spotte ennå, men syns jeg så en svak antydning til noe rødlig på papiret isted, så tror nok tanta kommer i morgen dessverre.

Back
Topp