Jeg ser strek(er)!![emoji7] Så spennende!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det hadde vært skikkelig teit! Det er sikkert babystrek!Håper [emoji85][emoji85] synes jeg har sett streker på 3 av 4 tester teit om det er tullestrek :/
Kommer an på temp. Hvis den synker mer, så gidder jeg ikke teste før evt etter ikm. Kjipt nok med synkende temp
Takk [emoji173]Det skjønner jeg veldig godt! Krysser fingrer for deg [emoji173]️[emoji257]
Vis vedlegget 245513
Var nok babystrek på testene mine ja [emoji85][emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
Åååååå gratulerer [emoji7] Håper vi andre kommer etter veldig snart [emoji173]️
Så bra!![emoji7][emoji7] gratulerer!!Vis vedlegget 245513
Var nok babystrek på testene mine ja [emoji85][emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
Så bra!![emoji7][emoji7] gratulerer!!
Hurra Gratulerer!Vis vedlegget 245513
Hurra Gratulerer!
Kan noen forresten få tiden til å gå fortere så jeg kan komme i PP2?
Takk [emoji173]
Den var stabil, litt opp, men ikke noe av betydning. Finner ikke den tidligtesten jeg trodde jeg hadde heller, så ikke noe vits i å teste. Har menssmerter da, så venter egentlig at spottingen begynner i dag slik den pleiet dagen før ikm Hvordan er det med deg?[emoji173]Hvordan er tempen i dag? [emoji173]️
Den var stabil, litt opp, men ikke noe av betydning. Finner ikke den tidligtesten jeg trodde jeg hadde heller, så ikke noe vits i å teste. Har menssmerter da, så venter egentlig at spottingen begynner i dag slik den pleiet dagen før ikm Hvordan er det med deg?[emoji173]
Vanskelig å ha troen på egne vegne. Så kan du ha troen for meg, så får jeg ha troen for deg! Heia heia!Hmmm.. jeg er optimist til det motsatte er bevist [emoji173]️[emoji257] Håper tempen fortsetter oppover! Krysser og krysser for deg! Her går det greit, driver og sprøyter noe gel hver dag nå [emoji38] Er vel 3-4 dpo i dag. Av en eller annen grunn har jeg ikke troen denne gangen! Pleier å være ganske optimistisk i disse dager, men jeg har ikke den optimismen denne runden [emoji53]
Vanskelig å ha troen på egne vegne. Så kan du ha troen for meg, så får jeg ha troen for deg! Heia heia!
Ja det hadde vært stas! Men har en del mensmurringer nå, så tviler sterkt.Hehehe [emoji1] God plan! Tenk så gøy om det klaffer for oss begge[emoji173]️
Ja det hadde vært stas! Men har en del mensmurringer nå, så tviler sterkt.
Pleier å spotte dagen før ja. Har ikke begynt å spotte ennå, men syns jeg så en svak antydning til noe rødlig på papiret isted, så tror nok tanta kommer i morgen dessverre.Ingen spotting enda? Pleier du å spotte før drittet bryter løs?