Prøvere i bergen :)

Ja, jeg syns også eltesting er fint! Da får man positive tester, og nytt håp og det hele! Veldig berg og dalbane dette her ja! Håper veldig for deg! [emoji173]

Ja, enig med deg [emoji4] Rart med det hvor mye enklere det er å få positiv eltest i forhold til graviditetstest [emoji849] Takk, du er supersnill [emoji257] Ble ikke så mye klokere i dag :/

Vis vedlegget 246763

Ble egentlig ikke så mye klokere. Pulsen har hverken gått opp eller ned, den ene testen er dønn negativ og den andre er det skyggestrek på [emoji849] Prøver igjen i morgen [emoji5]
Hvorfor tenker du skygge? Syns jeg ser litt farge jeg. Men skjønner du blir usikker når den andre er blank. Veldig spennende!! :)

Hvorfor tenker du skygge? Syns jeg ser litt farge jeg. Men skjønner du blir usikker når den andre er blank. Veldig spennende!! :)

Vet ikke, den tar seg bedre ut på bilde enn i virkeligheten [emoji38] Strimlene var riktignok så vidt at jeg kunne skimte en supersvak strek dagen etter ovitrelle sprøyte, så jeg tror ikke de er så veldig gode. Tok vare på tisset i tilfelle jeg bestemmer meg for å svi av en apotektest [emoji38] Har clearblue i diverse former, A1 og RFSU

Sjekket igjen nå. Nå er skyggen borte [emoji53]
IMG_2865.JPG

Vet ikke, den tar seg bedre ut på bilde enn i virkeligheten [emoji38] Strimlene var riktignok så vidt at jeg kunne skimte en supersvak strek dagen etter ovitrelle sprøyte, så jeg tror ikke de er så veldig gode. Tok vare på tisset i tilfelle jeg bestemmer meg for å svi av en apotektest [emoji38] Har clearblue i diverse former, A1 og RFSU
Lurt! Å så utrolig fint om det klaffet for dere denne pp! Jeg venter spendt på flere tester fra deg :)

Ikm mandag/tirsdag i følge apper. I følge menssmerter mener jeg selv i morgen/søndag. Begynt å murre nå.
Nei,nei. Satse på at det er gravismurringer! [emoji173]

Negative tester i dag også, men et solid pulshopp. Blir ikke klok på denne kroppen jeg [emoji849]
IMG_2884.jpg

Får jeg henge med dere? [emoji4] bor ikke i Bergen, men litt utenfor så lege og alt er i sentrum.
Har pcos og sliter med å bli gravid, men begynte på dobbel letrozol kur i går så Mars blir en spennende måned [emoji4]

Får jeg henge med dere? [emoji4] bor ikke i Bergen, men litt utenfor så lege og alt er i sentrum.
Har pcos og sliter med å bli gravid, men begynte på dobbel letrozol kur i går så Mars blir en spennende måned [emoji4]

Selvsagt får du det :) Er vel få av oss som er fra Bergen sentrum [emoji4] Jeg er fra Fana! velkommen skal du være og lykke til med Letrozol og Mars måned [emoji257][emoji5] Når har du el og ikm?

Velkommen! Er det første Letrozolkur? Bruker selv Letrozol på 3.syklus nå. Har vært prøvere i overkant av 2 år, og jeg har også PCOS.

Selvsagt får du det :) Er vel få av oss som er fra Bergen sentrum [emoji4] Jeg er fra Fana! velkommen skal du være og lykke til med Letrozol og Mars måned [emoji257][emoji5] Når har du el og ikm?

Bor i Austevoll selv[emoji4] tusen takk! Han regnet sannsynlig el 16.03, så da er vel ikm ca. 30.03, men jeg skal inn på ny ul neste søndag for å se an, og så blir det vel ovitrelle eggløsningssprøyte når tiden er inne [emoji4]

Velkommen! Er det første Letrozolkur? Bruker selv Letrozol på 3.syklus nå. Har vært prøvere i overkant av 2 år, og jeg har også PCOS.

Takk [emoji2] ja første kur, men absolutt ikke første PP [emoji28]! Vi prøvde i overkant av to år før jeg ble gravid med sønnen min (endte da med slankeoperasjon og ble gravid på første pp uten mer hjelp enn vektnedgangen), nå er vi på PP 7, hatt 3 mnd pause for å tørke inn cyster så det er jo nesten som å starte på nytt igjen nå [emoji23]

Negativ test i dag også ( 13dpo). Mensmurringer er begynt for fullt, så jeg forbereder meg på ny pp [emoji17]

CD 15 og i dag har jeg EL :) 3 dager senere enn sist. Så her har vi jobbet på i 5 hele dager nå :p og må få klemt inn en siste nå i kveld :p

Negativ test i dag også ( 13dpo). Mensmurringer er begynt for fullt, så jeg forbereder meg på ny pp [emoji17]
Å nei! [emoji30][emoji30][emoji30] det er så dritt med negative tester!!

Ja, selvsagt! Hyggelig med flere skravlere! :)

CD 15 og i dag har jeg EL :) 3 dager senere enn sist. Så her har vi jobbet på i 5 hele dager nå [emoji14] og må få klemt inn en siste nå i kveld :p
Hehe :) min el flytter seg fra måned til måned, aldri godt å si når den kommer ! Happy humping! :)

Back
Topp