Prøver på nytt etter SA+MA (ny MA)

Ville bare sende en styrkeklem! :Heartred Med tanke på alt du har vært gjennom den siste tiden så kan det jo tenkes at hormonene rett og slett er på bærtur. Men huff, jeg vet innmari godt hvordan det er å være i en evigvarende syklus og med en masse forvirrende beskjeder og signaler fra kroppen.
Takk :Heartred Ja, de er nok på veldig bærtur :(

Bekymret igjen.. Fikk plutselige ganske store smerter på høyre side og begynte å blø litt. Litt TMI her, men litt senere kom en ganske stor koagel, ikke vanlig for meg. Blødningen er også sparsom, og det er vel litt tidlig for TR dersom el var forrige helg? Tok Paracet, og smertene har avtatt en del. Var ikke krampaktig smerter heller. Uff
I alle dager? Kan det være den "klumpen" det var snakk om på hysteroskopi? :think005 men koagel? Stakkars, får så vondt av deg, som blir gående i limboland så lenge:smiley-angry017 Det er rett og slett tortur:arghh:

I alle dager? Kan det være den "klumpen" det var snakk om på hysteroskopi? :think005 men koagel? Stakkars, får så vondt av deg, som blir gående i limboland så lenge:smiley-angry017 Det er rett og slett tortur:arghh:
Det var det jeg lurte på om det kunne være også. Veldig spesielt!? Blir ikke beroliget før jeg får mast meg til ny hysteroskopi hvor jeg selv kan se at det ikke er noe der. Suger all livsgnist ut av meg. Vet jo aldri når smertene slår til eller jeg begynner å blø. Spent på om blødningen tar seg opp eller ikke :banghead:

Back
Topp