Provera er mye brukt for å fremkalle blødning, kanskje det kunne kickstartet noe hos deg?Ja, spørs nok ikke det. Skulle ønske det var noe jeg kunne få for å sette i gang syklus. Det finnes jo medisiner for det.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Provera er mye brukt for å fremkalle blødning, kanskje det kunne kickstartet noe hos deg?Ja, spørs nok ikke det. Skulle ønske det var noe jeg kunne få for å sette i gang syklus. Det finnes jo medisiner for det.
Det er en mulighet, men tviler på at det vil hjelpe meg her. Jeg blør jo litt ca hver 3.-4. dag, så ikke overraskende er slimhinnen blitt tynnere.Provera er mye brukt for å fremkalle blødning, kanskje det kunne kickstartet noe hos deg?

Det håper jeg også!Håper at mensen nå kommer, og at kroppen får en restart og klart for terminspire igjen![]()
Håper det samme for deg 

EndeligDrister meg til å skrive CD2
Det stemmer godt tror jeg! Pulsen er på vei ned for første gang siden juli!!
Jeg er lettet, og glad! Kjennes ut som et tungt teppe endelig har lettet, og hodet er ikke lenger i en tåke. Herlighet så deilig! Nå kan jeg se fremover igjen!!!!!!
Bare noen dager igjen til ferie, så er det ikke jobb før 5/1. Jeg kan slappe av igjen! Blitt noen måneder i høyspenn, så blir bra og endelig kunne lande litt![]()

Så godt å lese, endelig.Det håper jeg også!Håper det samme for deg
![]()

Juhuuu, endeligDrister meg til å skrive CD2
Det stemmer godt tror jeg! Pulsen er på vei ned for første gang siden juli!!
Jeg er lettet, og glad! Kjennes ut som et tungt teppe endelig har lettet, og hodet er ikke lenger i en tåke. Herlighet så deilig! Nå kan jeg se fremover igjen!!!!!!
Bare noen dager igjen til ferie, så er det ikke jobb før 5/1. Jeg kan slappe av igjen! Blitt noen måneder i høyspenn, så blir bra og endelig kunne lande litt![]()

Jess! Blir spennende å se hvor lang syklusen blir daAt laaaast kom mensen, og du er endelig igang med en ny PP![]()
![]()

Blødningen i seg selv har vært som den pleier tror jeg. Blør ikke veldig voldsomt, holder med 2 tamponger om dagen liksom. Er dog forundret over at jeg fikk mens, siden hun var sikker på at det ikke kom til å skje. Ikke ringte hun som hun sa i helgen heller, så har ikke fått noe svar på blodprøvene jeg tok på fredag. Opplegg! 

Den har vært lang og sparsomhvordan har blødningene vært, og hvordan går det?![]()
Spotter fremdeles i dag, og det er ikke vanlig for meg! Kjedelig, men det går egentlig veldig greit 

Gratulerer så mye med overstått bursdag!CD 8
Denne uken har fløyet forbi! Blødningen ble langvarig denne gangen, spotter fremdeles i dag. Vanligvis varer det 4 dager for meg, så dette ble provoserende lenge! Men har ikke tenkt så mye over det egentlig. Bare at det i perioder har vært så lite at jeg trodde jeg var ferdig, for så å begynne på igjen.. Jaja, nå tror jeg vi er på siste dag!Blødningen i seg selv har vært som den pleier tror jeg. Blør ikke veldig voldsomt, holder med 2 tamponger om dagen liksom. Er dog forundret over at jeg fikk mens, siden hun var sikker på at det ikke kom til å skje. Ikke ringte hun som hun sa i helgen heller, så har ikke fått noe svar på blodprøvene jeg tok på fredag. Opplegg!
Jeg har ferie, og tar livet med ro! Rukket å bli 33 siden sist ogsåmangler fremdeles noen julegaver, så her er alt som det skal være
Fikk et nytt strikkeprosjekt i gave, så der har jeg begynt på! Syntes den strikkepakken var for dyr, så klarte ikke unne meg den selv. Da er det godt å ha svigers som ikke er så nøye på pris!![]()
Glad for at det endelig har gått videre for deg og at du sikkert får EL i romjula eller mot nyttår, det kan jeg tenke meg blir skikkelig godt for deg
Masse lykke til med nye PP og håper du får en fin jul! Kjekt med snille svigers 
Håper du snart er overstått med mensen og kan tenke fremoverDen har vært lang og sparsomSpotter fremdeles i dag, og det er ikke vanlig for meg! Kjedelig, men det går egentlig veldig greit
Hvordan går det med deg?![]()
Og gratulerer med dagen som har vært!!
TakkGratulerer så mye med overstått bursdag!![]()
Glad for at det endelig har gått videre for deg og at du sikkert får EL i romjula eller mot nyttår, det kan jeg tenke meg blir skikkelig godt for deg
Masse lykke til med nye PP og håper du får en fin jul! Kjekt med snille svigers
![]()
Det er jeg også! Men spørs vel om el vil drøye denne runden. Virker som det meste av hormoner fremdeles er ute å kjører. Men godt å være i ny PP! Takk skal du ha, og god jul
Du får kose deg i jula, og senke skuldrene! Er så glad på dine vegne som fikk lille frø i førjulsgave
Spotter fremdeles i dag, merkelig greier. Men er positiv til tiden fremoverHåper du snart er overstått med mensen og kan tenke fremoverOg gratulerer med dagen som har vært!!
Her går det i samme tralten som vanlig, er på CD2 igjen nå, så midt i verste mens![]()
Takk for det 
Du får prøve å slappe av og nye julen likevel
Snart nytt år og nye muligheter
Håper 2026 blir året for oss!