Prøver på nytt etter SA+MA (ny MA)

CD 76
Herlighet, hvor lang kan en syklus egentlig bli?
Blør jo smått ca hver 3.-4. dag med varighet opptil 2 dager. Holder med truseinnlegg, så er ikke rare greiene. Siden el har vært, men jeg ikke har hatt noen mens, når vil da neste el bli? Vil jeg måtte vente til jeg får en mens? Det vil i såfall ikke bli før neste år antagelig.
I helgen har jeg vært veldig følsom og huden min har vært ordentlig rebelsk. Ingen av disse tingene er normalt for meg. Merkelig.
El-testene gir meg heller ikke noe svar, og jeg lurer så fryktelig på hva som skjer med kroppen min!
IMG_1498.jpeg

I dag må jeg kjøpe nye. Jeg er så lei dette opplegget, vil bare tilbake til prøvingen!

G-testene fremdeles positive, men nå tror jeg på ekte at jeg får mensen likevel!? :smiley-angelic001 :excited001
Skal ikke være for optimistisk, for har blitt lurt mange ganger denne runden, men nå har jeg det jeg kjenner igjen som menssmerter! Og jeg har jo vært lettere til sinns denne helgen, samt litt roligere i kroppen.

Rart at el-testene er såpass nærme positiv forresten?
IMG_1502.jpeg

Håper at mensen nå kommer, og at kroppen får en restart og klart for terminspire igjen:smiley-angelic001:Heartred

Drister meg til å skrive CD2 :excited001
Det stemmer godt tror jeg! Pulsen er på vei ned for første gang siden juli!!
Jeg er lettet, og glad! Kjennes ut som et tungt teppe endelig har lettet, og hodet er ikke lenger i en tåke. Herlighet så deilig! Nå kan jeg se fremover igjen!!!!!! :hello2
Bare noen dager igjen til ferie, så er det ikke jobb før 5/1. Jeg kan slappe av igjen! Blitt noen måneder i høyspenn, så blir bra og endelig kunne lande litt :joyful:

Jeg er lettet, og glad! Kjennes ut som et tungt teppe endelig har lettet, og hodet er ikke lenger i en tåke. Herlighet så deilig! Nå kan jeg se fremover igjen!!!!!! :hello2
Bare noen dager igjen til ferie, så er det ikke jobb før 5/1. Jeg kan slappe av igjen! Blitt noen måneder i høyspenn, så blir bra og endelig kunne lande litt :joyful:
Endelig :shy:

At laaaast kom mensen, og du er endelig igang med en ny PP :talk017 :hug007:smiley-bounce012:smiley-bounce015:happy093:smiley-bounce016

Juhuuu, endelig :smiley-bounce016

Back
Topp