Provera er mye brukt for å fremkalle blødning, kanskje det kunne kickstartet noe hos deg?Ja, spørs nok ikke det. Skulle ønske det var noe jeg kunne få for å sette i gang syklus. Det finnes jo medisiner for det.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Provera er mye brukt for å fremkalle blødning, kanskje det kunne kickstartet noe hos deg?Ja, spørs nok ikke det. Skulle ønske det var noe jeg kunne få for å sette i gang syklus. Det finnes jo medisiner for det.
Det er en mulighet, men tviler på at det vil hjelpe meg her. Jeg blør jo litt ca hver 3.-4. dag, så ikke overraskende er slimhinnen blitt tynnere.Provera er mye brukt for å fremkalle blødning, kanskje det kunne kickstartet noe hos deg?

Det håper jeg også!Håper at mensen nå kommer, og at kroppen får en restart og klart for terminspire igjen![]()
Håper det samme for deg 

EndeligDrister meg til å skrive CD2
Det stemmer godt tror jeg! Pulsen er på vei ned for første gang siden juli!!
Jeg er lettet, og glad! Kjennes ut som et tungt teppe endelig har lettet, og hodet er ikke lenger i en tåke. Herlighet så deilig! Nå kan jeg se fremover igjen!!!!!!
Bare noen dager igjen til ferie, så er det ikke jobb før 5/1. Jeg kan slappe av igjen! Blitt noen måneder i høyspenn, så blir bra og endelig kunne lande litt![]()

Så godt å lese, endelig.Det håper jeg også!Håper det samme for deg
![]()

Juhuuu, endeligDrister meg til å skrive CD2
Det stemmer godt tror jeg! Pulsen er på vei ned for første gang siden juli!!
Jeg er lettet, og glad! Kjennes ut som et tungt teppe endelig har lettet, og hodet er ikke lenger i en tåke. Herlighet så deilig! Nå kan jeg se fremover igjen!!!!!!
Bare noen dager igjen til ferie, så er det ikke jobb før 5/1. Jeg kan slappe av igjen! Blitt noen måneder i høyspenn, så blir bra og endelig kunne lande litt![]()