Prøver på nytt etter SA+MA (ny MA)

CD 76
Herlighet, hvor lang kan en syklus egentlig bli?
Blør jo smått ca hver 3.-4. dag med varighet opptil 2 dager. Holder med truseinnlegg, så er ikke rare greiene. Siden el har vært, men jeg ikke har hatt noen mens, når vil da neste el bli? Vil jeg måtte vente til jeg får en mens? Det vil i såfall ikke bli før neste år antagelig.
I helgen har jeg vært veldig følsom og huden min har vært ordentlig rebelsk. Ingen av disse tingene er normalt for meg. Merkelig.
El-testene gir meg heller ikke noe svar, og jeg lurer så fryktelig på hva som skjer med kroppen min!
IMG_1498.jpeg

I dag må jeg kjøpe nye. Jeg er så lei dette opplegget, vil bare tilbake til prøvingen!

G-testene fremdeles positive, men nå tror jeg på ekte at jeg får mensen likevel!? :smiley-angelic001 :excited001
Skal ikke være for optimistisk, for har blitt lurt mange ganger denne runden, men nå har jeg det jeg kjenner igjen som menssmerter! Og jeg har jo vært lettere til sinns denne helgen, samt litt roligere i kroppen.

Rart at el-testene er såpass nærme positiv forresten?
IMG_1502.jpeg

Håper at mensen nå kommer, og at kroppen får en restart og klart for terminspire igjen:smiley-angelic001:Heartred

Drister meg til å skrive CD2 :excited001
Det stemmer godt tror jeg! Pulsen er på vei ned for første gang siden juli!!
Jeg er lettet, og glad! Kjennes ut som et tungt teppe endelig har lettet, og hodet er ikke lenger i en tåke. Herlighet så deilig! Nå kan jeg se fremover igjen!!!!!! :hello2
Bare noen dager igjen til ferie, så er det ikke jobb før 5/1. Jeg kan slappe av igjen! Blitt noen måneder i høyspenn, så blir bra og endelig kunne lande litt :joyful:

Jeg er lettet, og glad! Kjennes ut som et tungt teppe endelig har lettet, og hodet er ikke lenger i en tåke. Herlighet så deilig! Nå kan jeg se fremover igjen!!!!!! :hello2
Bare noen dager igjen til ferie, så er det ikke jobb før 5/1. Jeg kan slappe av igjen! Blitt noen måneder i høyspenn, så blir bra og endelig kunne lande litt :joyful:
Endelig :shy:

At laaaast kom mensen, og du er endelig igang med en ny PP :talk017 :hug007:smiley-bounce012:smiley-bounce015:happy093:smiley-bounce016

Juhuuu, endelig :smiley-bounce016

CD 8
Denne uken har fløyet forbi! Blødningen ble langvarig denne gangen, spotter fremdeles i dag. Vanligvis varer det 4 dager for meg, så dette ble provoserende lenge! Men har ikke tenkt så mye over det egentlig. Bare at det i perioder har vært så lite at jeg trodde jeg var ferdig, for så å begynne på igjen.. Jaja, nå tror jeg vi er på siste dag! :hello2 Blødningen i seg selv har vært som den pleier tror jeg. Blør ikke veldig voldsomt, holder med 2 tamponger om dagen liksom. Er dog forundret over at jeg fikk mens, siden hun var sikker på at det ikke kom til å skje. Ikke ringte hun som hun sa i helgen heller, så har ikke fått noe svar på blodprøvene jeg tok på fredag. Opplegg! :happy090

Jeg har ferie, og tar livet med ro! Rukket å bli 33 siden sist også:cool: mangler fremdeles noen julegaver, så her er alt som det skal være:smiley-ashamed004
Fikk et nytt strikkeprosjekt i gave, så der har jeg begynt på! Syntes den strikkepakken var for dyr, så klarte ikke unne meg den selv. Da er det godt å ha svigers som ikke er så nøye på pris! :angelic:

CD 8
Denne uken har fløyet forbi! Blødningen ble langvarig denne gangen, spotter fremdeles i dag. Vanligvis varer det 4 dager for meg, så dette ble provoserende lenge! Men har ikke tenkt så mye over det egentlig. Bare at det i perioder har vært så lite at jeg trodde jeg var ferdig, for så å begynne på igjen.. Jaja, nå tror jeg vi er på siste dag! :hello2 Blødningen i seg selv har vært som den pleier tror jeg. Blør ikke veldig voldsomt, holder med 2 tamponger om dagen liksom. Er dog forundret over at jeg fikk mens, siden hun var sikker på at det ikke kom til å skje. Ikke ringte hun som hun sa i helgen heller, så har ikke fått noe svar på blodprøvene jeg tok på fredag. Opplegg! :happy090

Jeg har ferie, og tar livet med ro! Rukket å bli 33 siden sist også:cool: mangler fremdeles noen julegaver, så her er alt som det skal være:smiley-ashamed004
Fikk et nytt strikkeprosjekt i gave, så der har jeg begynt på! Syntes den strikkepakken var for dyr, så klarte ikke unne meg den selv. Da er det godt å ha svigers som ikke er så nøye på pris! :angelic:
Gratulerer så mye med overstått bursdag! :love017 :Heartred Glad for at det endelig har gått videre for deg og at du sikkert får EL i romjula eller mot nyttår, det kan jeg tenke meg blir skikkelig godt for deg :happy: Masse lykke til med nye PP og håper du får en fin jul! Kjekt med snille svigers :hello2

Den har vært lang og sparsom :bag: Spotter fremdeles i dag, og det er ikke vanlig for meg! Kjedelig, men det går egentlig veldig greit :joyful:
Hvordan går det med deg? :Heartred
Håper du snart er overstått med mensen og kan tenke fremover :love017 Og gratulerer med dagen som har vært!!

Her går det i samme tralten som vanlig, er på CD2 igjen nå, så midt i verste mens :smiley-ashamed004

Gratulerer så mye med overstått bursdag! :love017 :Heartred Glad for at det endelig har gått videre for deg og at du sikkert får EL i romjula eller mot nyttår, det kan jeg tenke meg blir skikkelig godt for deg :happy: Masse lykke til med nye PP og håper du får en fin jul! Kjekt med snille svigers :hello2
Takk :love7 Det er jeg også! Men spørs vel om el vil drøye denne runden. Virker som det meste av hormoner fremdeles er ute å kjører. Men godt å være i ny PP! Takk skal du ha, og god jul :joyful: Du får kose deg i jula, og senke skuldrene! Er så glad på dine vegne som fikk lille frø i førjulsgave:Heartred

Håper du snart er overstått med mensen og kan tenke fremover :love017 Og gratulerer med dagen som har vært!!

Her går det i samme tralten som vanlig, er på CD2 igjen nå, så midt i verste mens :smiley-ashamed004
Spotter fremdeles i dag, merkelig greier. Men er positiv til tiden fremover :joyful: Takk for det :Heartred

Åhh.. Så kjedelig :sorry: Du får prøve å slappe av og nye julen likevel :Heartred Snart nytt år og nye muligheter :love7 Håper 2026 blir året for oss!

Da var julaften vel overstått, og vi har hatt en fin feiring :love7
Kom nettopp hjem og tok el-test for å sjekke ståa.
IMG_1505.jpeg

Altså? Hva skjer? Måtte ta en g-test for å se at det ikke var det, men den var blenda!
Kan CD1 ha vært tidligere? Har jo spottet konstant, men det teller jo ikke egentlig. Urinen var veldig konsentrert da, så ka være falsk positiv pga det? Eller kan det være en lang topp til en forandring? Pleier å ha kort topp.. Hmmm.. får se hvor dette bære da. Men så kort folikkelfase er ikke bra. Hormonene er sikkert fremdeles på bærtur.

Back
Topp