Prøver på nytt etter SA+MA (ny MA)

Nei, er nok bare å sette snuta mot pp 5 :gen014 :HeartredMen det går fint det også, dette var bare en restart syklus tenker jeg. El kom jo også mye tidligere enn den pleier for meg :shy:

Når fikk du EL? Min er litt forsinket, så irriterende :confused:

Når fikk du EL? Min er litt forsinket, så irriterende :confused:
Regner med at det var 26/12 på CD 12. aldri vært så tidlig før. Men igjen vet jeg ikke helt når jeg skulle regne CD1, blødde jo av og på over 1 måned, helt frem til det startet ordentlig. Men tror det er riktig regnet likevel, veldig rart.
Æsj, det er så kjedelig å vente :arghh: Håper den er rett rundt hjørnet :smiley-angelic001:Heartred

høres ut som god innstilling og plan. Husker jeg også blødde av og på, og så stabiliserte det seg etter hvert. Jeg har trua på at spiren er rett rundt hjørnet. :smug:

Regner med at det var 26/12 på CD 12. aldri vært så tidlig før. Men igjen vet jeg ikke helt når jeg skulle regne CD1, blødde jo av og på over 1 måned, helt frem til det startet ordentlig. Men tror det er riktig regnet likevel, veldig rart.
Æsj, det er så kjedelig å vente :arghh: Håper den er rett rundt hjørnet :smiley-angelic001:Heartred

Er mildt sagt irriterende når en ikke vet hvor en er i syklusen:bag: Kroppen er ikke helt seg selv med én gang etter en MA. Stort traume for kroppen å gå gjennom, og et virvar av hormoner som først stiger veldig, for så å synke igjen-tar litt tid for kroppen å nullstille seg❤️ Har hatt positive tester i 4 dager nå, og kun
1,98 score på el-test(pleier å ligge mellom 3-5 på de med mega peak). Tempen steg idag, men har ikke hatt vonde el-smerter. Så aner ikke hvordan jeg ligger ann i løypa jeg heller:think005 Og idag er 18åringen hjemme, så får ikke lagt in aksjer, seff. Skulle egentlig vært 1 eller 2 dpo nå.. haff!:arghh:

Er mildt sagt irriterende når en ikke vet hvor en er i syklusen:bag: Kroppen er ikke helt seg selv med én gang etter en MA. Stort traume for kroppen å gå gjennom, og et virvar av hormoner som først stiger veldig, for så å synke igjen-tar litt tid for kroppen å nullstille seg❤️ Har hatt positive tester i 4 dager nå, og kun
1,98 score på el-test(pleier å ligge mellom 3-5 på de med mega peak). Tempen steg idag, men har ikke hatt vonde el-smerter. Så aner ikke hvordan jeg ligger ann i løypa jeg heller:think005 Og idag er 18åringen hjemme, så får ikke lagt in aksjer, seff. Skulle egentlig vært 1 eller 2 dpo nå.. haff!:arghh:
Ja, det blir dessverre litt sånn. Var sånn sist for meg også, men kjedelig likevel :arghh:
Veldig frustrerende å ikke vite hva som skjer. Blir vanskelig å planlegge for noe også! Vi får bare ta tiden til hjelp, for det vil jo stabilisere seg til slutt :Heartred Men likevel veldig forvirrende mens det står på.
Satser på at det er rett rundt hjørnet for deg :smiley-angelic001 Høres ut som at selv om det blir el nå, så er dere godt dekket da :Heartred

Back
Topp