Takk kjære deg
Begynner å føle meg stor&ugrasiøs nå altså
Men stas å se magen vokse, og kjenne mini vokser inni også!
Har tatt det opp med jordmor, og fikk beskjed om å ta det med ro, ikke stresse, og ringe føden for en sjekk hvis det ikke gir seg eller blir verre. Var på en sjekk forrige uke, etter å ha hatt maserier i 1døgn, uten at livmorhalsen var påvirket da. Maseriene fortsatte 1-2 dager etter det før det ble noen rolige dager, og nå satt det skikkelig igang igjen fre-lør.. Prøvde til slutt en rie-app, men fikk disse beskjedene etter kort tid:
Vis vedlegget 365149Vis vedlegget 365150-men siden de to minste i hus var begge syke, og ikke sov, bestemte jeg for å prøve å sove og heller fra inn på en sjekk hvis det ble så vondt at jeg måtte puste meg gjennom de. Det var liksom som sterke menssmerter i tak i mage&rygg, men ikke uoverkommelig, så ventet, og så dabbet det av lørdag morgen igjen... Ikke til å bli klok på altså!
Min erfaring tilsier jo at disse maseriene ikke fører til modning, men jeg er jo ikke synsk, så kan jo ikke vite sikkert at det ikke vil skje denne gangen
Og alt jeg vet om rier vs kynnere, og har lest, tilsier at dette er rier ikke kynnere, så jeg er ikke helt etter boka dessverre
Men slitsomt er det, får klarer ikke sove når det står på