Prøver på (en til) sistemann

31+0:joyful:
Vis vedlegget 365706 Vis vedlegget 365707
Enda en uke har gått jo! Føler jeg nettopp skrev ukesoppdatering her inne:rolleyes:

Jeg har forskjellige gravid-apper som alle har forskjellige mål, men mini skal være 37-42cm og veie 1500-1950gram nå (store variasjoner i appene tydeligvis:hilarious:). Større har hun iaf blitt, og det kjennes. Magen hopper, rykker og beveger seg dagen og natten igjennom, som er veldig koselig selv om det er vanskelig å sovne når hun holder på sånn:) Maseriene kommer fortsatt innimellom- noen ganger noen få tak, andre ganger i timesvis av gangen.. Vondere nå, så klarer ikke prate når de kommer (som sier litt, for jeg prater ALLTID!), så hvis det kommer i tak som dette drar jeg inn på føden på en sjekk igjen. Vanskelig å gjøre noe som helst praktisk om dagen, men flere av barna har vært hjemme med forkjølelse denne uken, så har fått hvilt sammen:Heartred

I slutten av uken som kommer skal jeg på vekstkontroll av mini på sh (pga alderen min, alle som er 38 eller over får det i uke 32+36), så hvis maseriene ikke eskalerer før det kan jeg spørre om de kan ta en sjekk av livmorhalsen i samme slengen:) Ellers er det som vanlig en hektisk uke med tannlegetimer, fritidsaktiviteter oppussing etc så den flyr nok avgårde den også regner jeg med;)

Nå har tingene jeg bestilte til frøkna kommet i hus, så når soverommet vårt blir malt skal vi skru opp seng, stellebord og vaske tøyet hennes og legge på plass så jeg får oversikt:) Gleder meg til sånt er klart, selv om jeg (mest sannsynlig) har god tid enda!:rolleyes:

Håper dere har en fin helg! :Heartred

Så flott du ser ut, snupp:love017:Heartred Nydelig babymage og digger toppen din:joyful: Gratulerer så mye med 31+0, under 2 mnd igjen nå, så:smiley-bounce012:gen014 Deilig alt er klart til henne, bare igjen åmsette det fram og kose deg med det, når oppussing er overstått:happy119:dummy1:

Ha en fin søndag med fammen:Heartred
 
Så flott du ser ut, snupp:love017:Heartred Nydelig babymage og digger toppen din:joyful: Gratulerer så mye med 31+0, under 2 mnd igjen nå, så:smiley-bounce012:gen014 Deilig alt er klart til henne, bare igjen åmsette det fram og kose deg med det, når oppussing er overstått:happy119:dummy1:

Ha en fin søndag med fammen:Heartred
Takk kjære deg:) Hihi, jepp, sitrontoppen min:hilarious: Den er superstrechy&litt lang, så den er såååå digg å ha på med leggings til om dagen:) Har fått helt aversjon mot alt som strammer det minste rundt magen;)

Gleder meg til å vaske og legge på plass tøy når kommoden har kommet opp! Må bare rydde og male rommet vårt først- som fungerer som stue også nå som 1.etg renoveres:wacky: Men alt er i hus iaf! :joyful: Ha en flott søndag:joyful:
 
Takk kjære deg:) Hihi, jepp, sitrontoppen min:hilarious: Den er superstrechy&litt lang, så den er såååå digg å ha på med leggings til om dagen:) Har fått helt aversjon mot alt som strammer det minste rundt magen;)

Gleder meg til å vaske og legge på plass tøy når kommoden har kommet opp! Må bare rydde og male rommet vårt først- som fungerer som stue også nå som 1.etg renoveres:wacky: Men alt er i hus iaf! :joyful: Ha en flott søndag:joyful:

Toppen var skikkelig snasen og fresh:joyful: deilig med gravidtights, omtrent bare det jeg går i nå også. Ikke hatt på meg kjole den siste uka:p

Blir deilig å få vaslet alle babyklærne, og få alt på plass til henne:dummy1::love7:Heartpink

Ha en fortsatt fin kveld, søta:Heartred
 
32+0
89ACDE00-96ED-4A95-B1CE-280012DDC3D8.jpeg
022FB8C0-01F6-4EB3-80D9-4CA6CCB079F1.jpeg


59 dager til termin, som vil si 41-46 dager igjen til igangsettelse!:wideyed: Oioioio! Var på vekstkontroll på onsdag, og frøkna virker helt perfekt:joyful: Normal mengde fostervann, normal gjennomstrømning i navlesnoren, normal vekt (estimert 1880g på onsdag som var 10+, men slingringsmonnet er stort på mål, så alt er normalt). Virket som hun trives i magen, så det er godt:) Nå er det siste innspurt på renoveringen i 1.etg, så hvis alt går etter planen alt klart innen 1.okt iaf. Hååååper det stemmer! Det gamle kjk rives mandag så de kan bygge det om til tvstue, så nå blir vi uten kjk den siste tiden før frontene og benkeplaten til kjk blir levert rundt 27.sept en gang (har vært myyyye forsinkelser på Epoq!:yuck:). Mannen er i full gang med å pusse opp soverommene i 1.etg som vi tar selv, så det antas å bli ferdig rundt samme tid som resten. Åh, det skal bli så deilig å få det nytt&fresht rundt oss, få orden, og få vasket alle kriker&kroker godt og hvile den siste tiden før mini kommer! Har alt av tøy og utstyr i hus nå, skal bare montere opp ny seng og stellebord før jeg vasker tøyet hennes og legger på plass:Heartred Bestilte nye garderober til vårt rom i går, så håper vi rekker å male rommet før de blir levert, så blir det ordnings der også!:wav Rommet vårt har fungert som stue under renoveringen, så gleder meg til å få det omgjort som soverom igjen:)

Fortsatt en del sterke kynnere/mase-rier, bekkenet er skjørt&vondt, jeg har konstant tett nese, og føler meg ganske stappings, men allikevel er formen bra, jeg føler meg bare heldig som får oppleve dette for sjette gang! :rolleyes: Ikke lenge igjen nå, så prøver å nyte sparkene innenfra, prøver å være fornøyd med at jeg snart har båret frem 6 barn, og er stolt av magen min:happy: Har bestilt meg noen myke lounge-sett med høyt liv og noen kimonoer til å bruke tiden etter fødselen, så da har jeg det jeg siste jeg trengte og kan pakke fødebagen:)
CE112AE6-59AC-4E7B-889D-938D13456729.jpeg

Tanken er å bruke sorte ammesingleter med mammaleggings den første tiden, og bare slenge over en kimono hvis vi får besøk:) Kjøpte et par kimonoer på Tise også siden det var større utvalg i kule mønstere etc der enn det jeg fant på nett:) Sånne myke joggedresser ser jo litt pysj-aktige ut, men sikker veldig digg å skrote rundt i hjemme! :rolleyes:

Håper dere har en flott helg! :joyful:
 
Last edited:
Så koselig dagbok! Brukt hele dagen (i puljer :D) på å lese meg igjennom alle 69 sider! Spennende å lese om prøving fra start rom graviditet, og så videre i svangerskapet :Heartpink Synd jeg ikke var her for et år siden, hadde vært koselig å delt prøving med andre som prøver på nummer seks! Mulig jeg overså der, men var mannens sæd helt ok? Fikk med jeg at han skulle sjekke, men ikke hva resultatet ble.

Masse lykke til, følger gjerne med videre!
 
Så koselig dagbok! Brukt hele dagen (i puljer :D) på å lese meg igjennom alle 69 sider! Spennende å lese om prøving fra start rom graviditet, og så videre i svangerskapet :Heartpink Synd jeg ikke var her for et år siden, hadde vært koselig å delt prøving med andre som prøver på nummer seks! Mulig jeg overså der, men var mannens sæd helt ok? Fikk med jeg at han skulle sjekke, men ikke hva resultatet ble.

Masse lykke til, følger gjerne med videre!
Hei&så koselig! Dere har også fem fra før? Så gøy!:joyful: Hva er alderen på dine? :)

Vi rakk ikke å sjekke mannens sperm siden jeg ble gravid samme syklus som jeg var hos gyn, og fikk positiv test et par uker etter jeg hadde vært der tror jeg:hilarious: Siden vi har blitt så lett gravide de andre gangene, og ble det pp7 denne gangen og mannen er 2 år yngre enn meg, tviler jeg på at det var/er noe problem der, var vel mer at kroppen min var litt i ulage etter fødsel nr.5/cerazette/amming etc en stund:rolleyes: Men jeg er utålmodigheten selv, så hadde det drøyd lenger ville jeg testet det som testes kan!:hilarious: Hvor lenge har dere prøvd og hvordan har det gått de andre gangene du har blitt gravid? Ønsker deg uansett masse lykke til! :joyful:
 
Så utrolig flott du ser ut ❤️❤️

Kjedelig med mye kynnere dog.. blir fort sliten av sånt :/
 
Du ser altså bare så flott ut, søta:notworthy:love7:gen014:Heartpink

Mye på gang hos dere med renovering, oppussing også forsinkelser oppå toppen i tillegg:shifty: Man ønsker jo å få ting fortest mulig ferdig, så man får litt tid å komme på plass før lillemors ankomst:rolleyes:

Ordentlig kjedelig med de maseriene og kynnere:(
 
Du ser altså bare så flott ut, søta:notworthy:love7:gen014:Heartpink

Mye på gang hos dere med renovering, oppussing også forsinkelser oppå toppen i tillegg:shifty: Man ønsker jo å få ting fortest mulig ferdig, så man får litt tid å komme på plass før lillemors ankomst:rolleyes:

Ordentlig kjedelig med de maseriene og kynnere:(
Takk kjære deg:) Ja, nå får tålmodigheten min virkelig testet seg altså:hilarious::wacky: Men jeg lever enda i håpet jeg! :rolleyes: Må jo bli ferdige en gang liksom! :wideyed:
 
33+0:joyful:
4F28B107-7F06-4CCB-9E1B-E93FB93CD2F8.jpeg





8CE3CB3C-189E-4009-B157-F04D22C2D3D6.jpeg



Enda en uke har gått jo! :woot: Tok 2.dose av vaksinen her om dagen, og selv om jeg fortatt synes det er litt ubehagelig at jeg måtte velge, er jeg veldig glad jeg valgte å stole på FHI sine anbefalinger ang vaksinasjon av gravide nå som Norge er helt åpent igjen!:wideyed: Er ikke heeeeelt overbevist om at det er det riktige å gå helt tilbake til ‘normalen’ i samfunnet, og ser liksom for meg at det blir et voldsomt smittehopp fremover etter folk skal ta igjen 18 mnder med festing/reising/klemming/klining and what not;) Vi fortsetter å være forsiktige vi, så får vi virkelig bare håpe vi slipper unna smitte i vårt hjem frem mot fødsel! Usj altså:shy:

Renoveringen går fremover- det gamle kjk er revet, så det går i brødmat, micro-mat&take-away:yuck: Håper så inderlig at dette fullføres ila den kommende uken, for det begynner virkelig å gå utover humøret, stress-faktoren og trivselen her hjemme:wacky: Ikke bare,bare å renovere alle oppholdsrommene i 2mnder med 5 små:hilarious: Men, snart er det klart, og da skal vi koooooose oss altså! Åh, som jeg gleder meg!:rolleyes:

Formen er vel den samme, men sover elendig for tiden- våkner jo hver time hele natten av leggkramper/bekkensmerter/halsbrann/mase-rier eller at jeg må tisse, så det er jo slitsomt:yuck: Men sånn som ukene flyr avgårde, nærmer det seg fødsel med stormskritt!:)


Planen denne uken er:
-Male ferdig vårt nye soverom (mannen)
-Sette opp nye garderober (mannen)
-Sortere og legge på plass vårt tøy
-Skru opp babyens stellekommode og seng
-Vaske alt tøy i 50&56+legge på plass
-Skrive fødebrev
-Pakke fødebag
-Til frisøren!


Håper alle får en fin uke og holder seg friske!:joyful:
 
33+0:joyful:
Vis vedlegget 366885




Vis vedlegget 366886


Enda en uke har gått jo! :woot: Tok 2.dose av vaksinen her om dagen, og selv om jeg fortatt synes det er litt ubehagelig at jeg måtte velge, er jeg veldig glad jeg valgte å stole på FHI sine anbefalinger ang vaksinasjon av gravide nå som Norge er helt åpent igjen!:wideyed: Er ikke heeeeelt overbevist om at det er det riktige å gå helt tilbake til ‘normalen’ i samfunnet, og ser liksom for meg at det blir et voldsomt smittehopp fremover etter folk skal ta igjen 18 mnder med festing/reising/klemming/klining and what not;) Vi fortsetter å være forsiktige vi, så får vi virkelig bare håpe vi slipper unna smitte i vårt hjem frem mot fødsel! Usj altså:shy:

Renoveringen går fremover- det gamle kjk er revet, så det går i brødmat, micro-mat&take-away:yuck: Håper så inderlig at dette fullføres ila den kommende uken, for det begynner virkelig å gå utover humøret, stress-faktoren og trivselen her hjemme:wacky: Ikke bare,bare å renovere alle oppholdsrommene i 2mnder med 5 små:hilarious: Men, snart er det klart, og da skal vi koooooose oss altså! Åh, som jeg gleder meg!:rolleyes:

Formen er vel den samme, men sover elendig for tiden- våkner jo hver time hele natten av leggkramper/bekkensmerter/halsbrann/mase-rier eller at jeg må tisse, så det er jo slitsomt:yuck: Men sånn som ukene flyr avgårde, nærmer det seg fødsel med stormskritt!:)


Planen denne uken er:
-Male ferdig vårt nye soverom (mannen)
-Sette opp nye garderober (mannen)
-Sortere og legge på plass vårt tøy
-Skru opp babyens stellekommode og seng
-Vaske alt tøy i 50&56+legge på plass
-Skrive fødebrev
-Pakke fødebag
-Til frisøren!


Håper alle får en fin uke og holder seg friske!:joyful:

Flott du er, smukke du og nydelige bumpen din:love017:Heartred

Deilig du nå er fullvaksinert, på tross av du ble ganske dårlig ei stund:oops::Heartred Nå er vaksinene iallefall tatt, og jeg vet med meg selv at jeg føler meg mere betrygget av det nå som samfunnet er åpnet opp igjen:rolleyes: Jeg tenker også et skikkelig hopp i smitten pga gjenåpningen:oops:

Herlig renoveringen går framover og snaaart er ferdig:joyful: Kommer til å bli så lekkert atte:cool05:gen014:happy093:talk017 går fort de ukene fram mot fødsel, og ikke lenge til uke 38:love017 Er så kos å få ting på plass, vasket babyklærne og lagt klare til bruk:Heartpink

Ha en fortsatt fin søndag med fammen din, tuts:Heartpink:smiley-angelic003
 
Flott du er, smukke du og nydelige bumpen din:love017:Heartred

Deilig du nå er fullvaksinert, på tross av du ble ganske dårlig ei stund:oops::Heartred Nå er vaksinene iallefall tatt, og jeg vet med meg selv at jeg føler meg mere betrygget av det nå som samfunnet er åpnet opp igjen:rolleyes: Jeg tenker også et skikkelig hopp i smitten pga gjenåpningen:oops:

Herlig renoveringen går framover og snaaart er ferdig:joyful: Kommer til å bli så lekkert atte:cool05:gen014:happy093:talk017 går fort de ukene fram mot fødsel, og ikke lenge til uke 38:love017 Er så kos å få ting på plass, vasket babyklærne og lagt klare til bruk:Heartpink

Ha en fortsatt fin søndag med fammen din, tuts:Heartpink:smiley-angelic003
Takk kjære deg:Heartred Jepp, heldigvis fikk jeg kortvarig reaksjon på vaksinen, ble vel øm i muskler og fikk feber 5-6t etter jeg tok dose 2, og følte meg elendig ca12t før det hele var overstått;) Men nå som hele Norge går bananas føles det iaf godt å være fullvaksinert selv om full effekt ikke er før om et par uker enda:wideyed: Folk ass.. Blir så oppgitt over ‘oss stakkars nordmenn som har kjedet oss såååå fælt ila denne kjipe tiden med koronarestriksjoner, mens det faktisk har vært FULL lock-down i England, USA, Australia etc i måneder i strekk hvor folk ikke har fått gått ut av boligene sine utenom 1t pr dag, og ikke fått møte noen utenom egen husholdning.. Er jo selvsagt enig i at det har vært kjedelig, men ærlig talt synes jeg ikke vi har noe å klage over:hilarious: Her har vi kost oss i hjemmene/hagene/balkongen/skogene/
strendene/parkene etc våre så mange timer daglig vi vil, har kunnet mote folk i små grupper hele veien med smittevernstiltak, fått det meste bestilt hjem, og helsevesenet har ikke kollapset. Jeg synes det virker litt sutrete å klage her i landet, men det er min mening:rolleyes: Men jepp, spent på tiden fremover altså! :wideyed: Håper virkelig ikke denne eviglange festen folk planlegger fremover fører til helt kaos og korona-oppblomstring;)

5 uker igjen (ish) til fødsel, og to-do listen er milelang:hilarious: Får nok følge min egen plan denne uke og få huket av en del ting for min egen sinnsro tror jeg:) Lykke til imorgen, kjære deg! :joyful: Spent og gleder meg for deg!:happy093
 
Du ser smashing ut ❤️❤️

Og, jeg er helt enig med deg i det du skriver over her. Det har ikke vært så synd på nordmenn. Regner med det var full fest over hele landet i natt.. :p uff..
Tror Australia enda har lockdown, og jeg vet f.eks Italia har hatt veldig streng lockdown. Vi hadde "lockdown" i noen uker omtrent, og det var ikke halvparten så strengt som i de andre landene....
 
Du ser smashing ut ❤️❤️

Og, jeg er helt enig med deg i det du skriver over her. Det har ikke vært så synd på nordmenn. Regner med det var full fest over hele landet i natt.. :p uff..
Tror Australia enda har lockdown, og jeg vet f.eks Italia har hatt veldig streng lockdown. Vi hadde "lockdown" i noen uker omtrent, og det var ikke halvparten så strengt som i de andre landene....
Takk:) Begynner å føle meg stor og klønete nå altså! Bumper borti ting hele tiden liksom:hilarious:

Vi bodde i Australia i 5 år, og har en del venner der vi har kontakt med, og der er det-og har vært superstrengt hele veien! :wideyed: Et smittetilfelle og hele staten stenger ned omtrent- og man må ha med et skriv hver gang man skal ut på sin daglige 1t-ærendstur.. Så synes ikke vi har mye å klage over her nei, selv om det er kjedelig og kjede seg:rolleyes::wacky:

Menmen- har forstått det som at folk liker å klage litt;)

Hvordan går det med deg i dag da? Ferdig med Greys? :)
 
Takk:) Begynner å føle meg stor og klønete nå altså! Bumper borti ting hele tiden liksom:hilarious:

Vi bodde i Australia i 5 år, og har en del venner der vi har kontakt med, og der er det-og har vært superstrengt hele veien! :wideyed: Et smittetilfelle og hele staten stenger ned omtrent- og man må ha med et skriv hver gang man skal ut på sin daglige 1t-ærendstur.. Så synes ikke vi har mye å klage over her nei, selv om det er kjedelig og kjede seg:rolleyes::wacky:

Menmen- har forstått det som at folk liker å klage litt;)

Hvordan går det med deg i dag da? Ferdig med Greys? :)

Det gjør jeg og. Går i dørkarmer med magen osv. :p

Og ja, er strengt der, hørte jeg.. er noe helt annet det, enn å bare ha krav om 1m og færre folk på fest liksom. ><
Gjenåpningen synes jeg er litt dum, slik den er laget nå..man skal fremdeles i karantene og isolasjon, men får ikke like stor forståelse for å være borte fra f.eks vgs ><

Jeg.. har det fysisk ok. Psykisk er jeg ikke helt på topp. >< Trenger å føde nå.
Har heldigvis litt Grey's igjen å se, da. Så, noe å gjøre på dagen. :)
 
Takk kjære deg:Heartred Jepp, heldigvis fikk jeg kortvarig reaksjon på vaksinen, ble vel øm i muskler og fikk feber 5-6t etter jeg tok dose 2, og følte meg elendig ca12t før det hele var overstått;) Men nå som hele Norge går bananas føles det iaf godt å være fullvaksinert selv om full effekt ikke er før om et par uker enda:wideyed: Folk ass.. Blir så oppgitt over ‘oss stakkars nordmenn som har kjedet oss såååå fælt ila denne kjipe tiden med koronarestriksjoner, mens det faktisk har vært FULL lock-down i England, USA, Australia etc i måneder i strekk hvor folk ikke har fått gått ut av boligene sine utenom 1t pr dag, og ikke fått møte noen utenom egen husholdning.. Er jo selvsagt enig i at det har vært kjedelig, men ærlig talt synes jeg ikke vi har noe å klage over:hilarious: Her har vi kost oss i hjemmene/hagene/balkongen/skogene/
strendene/parkene etc våre så mange timer daglig vi vil, har kunnet mote folk i små grupper hele veien med smittevernstiltak, fått det meste bestilt hjem, og helsevesenet har ikke kollapset. Jeg synes det virker litt sutrete å klage her i landet, men det er min mening:rolleyes: Men jepp, spent på tiden fremover altså! :wideyed: Håper virkelig ikke denne eviglange festen folk planlegger fremover fører til helt kaos og korona-oppblomstring;)

5 uker igjen (ish) til fødsel, og to-do listen er milelang:hilarious: Får nok følge min egen plan denne uke og få huket av en del ting for min egen sinnsro tror jeg:) Lykke til imorgen, kjære deg! :joyful: Spent og gleder meg for deg!:happy093

Heldigvis så varte det ikke ikke så lenge, men ubehagelig når det sto på:oops: men ja, jeg er også glad for å være fullvaksinert nå som Norge har åpnet opp og mange folk gir totalt beng i smitte- så lenge de får feste og ta den fullt ut:shifty:


Ja, folk tar jo HELT av:eek: Altså, jeg synes det er drøyt:arghh: Å holde på slik, at man nesten tar livet av andre mennesker for å komme inn på et utested:eek::( Trist er det:sorry:( sto om det i avisa at mange hadde svimt av i køer, da folk bak presser og presser på:bag:

Ikke lenge igjen nå, snupp- 5 uker går fort:joyful: Herlig når man kommer i mål med alle gjøremålene til mini kommer:Heartpink Synes det er så kos å styre med klær og babyting:love7
 
Det gjør jeg og. Går i dørkarmer med magen osv. :p

Og ja, er strengt der, hørte jeg.. er noe helt annet det, enn å bare ha krav om 1m og færre folk på fest liksom. ><
Gjenåpningen synes jeg er litt dum, slik den er laget nå..man skal fremdeles i karantene og isolasjon, men får ikke like stor forståelse for å være borte fra f.eks vgs ><

Jeg.. har det fysisk ok. Psykisk er jeg ikke helt på topp. >< Trenger å føde nå.
Har heldigvis litt Grey's igjen å se, da. Så, noe å gjøre på dagen. :)
Helt sant! Har ikke vært lignende tendenser her til lands.. Spent på tiden fremover i høst og vinter! :wideyed:

Hehe, godt du har litt Greys igjen da! Jeg har gått inn i min egen boble på slutten hver gang, fått veldig behov for å lese masse om fødsler etc- akkurat som jeg ikke har klart å fokusere på noe annet:hilarious: Og til å være en person som er übersosial og elsker å skravle har jeg blitt roligere og trengt alenetid liksom-merkelige greier:rolleyes: Gjør akkurat det du trenger&føler for du, så har du det så godt du kan utifra forholdene:Heartred:love7
 
34+1:joyful:
7B4A738C-99D0-4AAF-98A4-7A05BD577E98.jpeg
0FFAC333-F66E-4CFE-AC4E-17A80067BBFB.jpeg


Endelig har jeg nådd milepælen der fødselen ikke blir stoppet dersom den skulle starte, og jeg kan slappe litt mer av mtp maseriene mine:wacky: Hadde en skikkelig runde om varte noen timer i natt, så klarte knapt sove;) Slitsomt å tenke på at det sikkert blir hyppigere de siste 4 ukene frem mot igangsettelse, men heller det enn at jeg føder før renoveringene og alt er klart!:rolleyes: Nå er soverommet vårt ferdigmalt, og de nye garderobeskapene og babyens stellebord og seng kommer opp i dag:joyful: Så kan jeg vaske tøyet hennes, legge på plass og pakke fødebagen! Det blir deilig å ha i orden:) Merker stresset og behovet for å få ting klart er stort nå, så håper virkelig renoveringen blir ferdig så vi får organisert og vasket hjemmet vårt i god tid! :wideyed: Usj at dette skulle drøye så lenge altså altså! Lærdom til neste gang:rolleyes:

Neste kontroll blir vekstkontroll på sh i uke 36, og igangsettelsesamtale samme uke. Før det skal jeg bare innom laben og ta blodprøver for å sjekke jern-nivået siden jeg fortsatt er slapp/svimmel/trett på tross av maxdose jern daglig i månedsvis:wideyed:
Nå nærmer det seg siste innspurt altså! 4 dager igjen til jeg offisielt er høygravid for siste gang!:joyful:
 
Fin du er ❤️
Godt å passere 34 uker :) Da trenger man ikke bekymre seg så mye for om riene skulle utvikle seg :)
 
Back
Topp