Prøver oss på barn nr 3 ❤️

Ifølge Flo er eggløsningsdagen idag!!
Føles som det allerede er mensen aktige smerter nede i underlivet!

Andre som er like ivrig som meg å som begynner å kjenne etter på ALT??
Blir helt besatt jo.
Skal prøøøve å ikke bli helt galen med tester denne gangen:p

Kjennes ut som det er eggløsning på høyre side!!
Får håpe at alle aksjene vi lå inn i går kan hjelpe på… siden mannen er på jobb får jeg ikke akkuratt gjort så mye nå. :-p

CD 15!
Blir spennende når jeg endelig kan begynne å teste igjen!
Tiden må gå litt fortere!! :-p

Jeg tror ikke jeg klarer å vente med å teste til forventet IKM …. :-p
Når pleier dere andre å begynne å teste??

Jeg føler meg så nedstemt idag.. alt er vanskelig.. vet ikke hva jeg gjør med denne dagboken heller. Ting er bare meh.. å dagene går sakte.
Er heldigvis glad julen er over. Nytt år å nye muligheter å forhåpentlig bedre dager i vente. <3

Nå såg eg at du har dagbok her!❤️ eg har nok svaret ditt på foregående spørsmål i dagboka, du hadde ein kjemisk graviditet forrige PP, altså at egget blei befruktet og festet seg, men at det likevell ikkje gjekk og kroppen kvitta seg med det. Faktisk var det veldig likt min forrige mnd, hadde svake positive tester, og veldig rar "mens", altså med lite blod og runder med brunt osv. Veldig typisk spontantabort (kjemisk er spontanabort før uke 5+0 om du ikkje veit). Eg mista også 21.desember, eller starta å blø då iallefall.

Det positive oppi det er jo at du absolutt kan bli gravid kjapt, til tross for uttak av spiral osv :D har du testa etter EL denne runden? Du får EL tidlig då, det er fint :)

Kroppen har ein tendens til å trøble litt etter SA, det kan også være grunnen til at du føler deg litt nedstemt. Det er godt å ha ein plass som BV å skrive ned tanker og lufte ting som ligger og plager ❤️ prøving kan også være ein real berg og dalbane, så det er berre å stroppe seg fast og være klar for det meste :smiley-angelic003

Gla for å ha deg her inne! Håper me kan forflytte oss over i termingruppe ilag også❤️

Så deilig med dpo-land Får håpe det går denne prøveperioden

Håper humøret er på tur opp. Tenk nå nærmer det seg vår og lysere dager Føler alt blir litt lettere da

Nå såg eg at du har dagbok her!❤️ eg har nok svaret ditt på foregående spørsmål i dagboka, du hadde ein kjemisk graviditet forrige PP, altså at egget blei befruktet og festet seg, men at det likevell ikkje gjekk og kroppen kvitta seg med det. Faktisk var det veldig likt min forrige mnd, hadde svake positive tester, og veldig rar "mens", altså med lite blod og runder med brunt osv. Veldig typisk spontantabort (kjemisk er spontanabort før uke 5+0 om du ikkje veit). Eg mista også 21.desember, eller starta å blø då iallefall.

Det positive oppi det er jo at du absolutt kan bli gravid kjapt, til tross for uttak av spiral osv :D har du testa etter EL denne runden? Du får EL tidlig då, det er fint :)

Kroppen har ein tendens til å trøble litt etter SA, det kan også være grunnen til at du føler deg litt nedstemt. Det er godt å ha ein plass som BV å skrive ned tanker og lufte ting som ligger og plager ❤️ prøving kan også være ein real berg og dalbane, så det er berre å stroppe seg fast og være klar for det meste :smiley-angelic003

Gla for å ha deg her inne! Håper me kan forflytte oss over i termingruppe ilag også❤️
Åå takk for svar! :-)
Tror du virkelig det var sånn??
Kan jo hende det var skyggestreker… jeg vet ikke. Men følte meg ganske sikker på at eg var gravid samtidig som eg var livredd for å lure meg sjølv, så tenkte det var den merkeligste pms’en noensinne :-p hehe.
Ja jeg syns det var deilig med dagbok. Å hvertfall når man får litt respons når man har såååå mange tanker som jeg har. Får jo ikke snakket så mye med andre om det.
Nei jeg har ikke testet etter El. Aldri prøvd det. Men føler jeg kjenner det på kroppen når jeg har det. Om det ikke klaffer denne gang blir eg nok fristet til å teste neste gang :-)

Ja en termingruppe hadde vært mega spennende!!! Dagene må bare gå foooort!!! :-)

Så deilig med dpo-land Får håpe det går denne prøveperioden

Håper humøret er på tur opp. Tenk nå nærmer det seg vår og lysere dager Føler alt blir litt lettere da
Jaa!
Men også langsomme dager!! :-p
Humøret stiger biiittelitt hver dag ❤️
Er du i dpo land? :-)

Åå takk for svar! :)
Tror du virkelig det var sånn??
Kan jo hende det var skyggestreker… jeg vet ikke. Men følte meg ganske sikker på at eg var gravid samtidig som eg var livredd for å lure meg sjølv, så tenkte det var den merkeligste pms’en noensinne :p hehe.
Ja jeg syns det var deilig med dagbok. Å hvertfall når man får litt respons når man har såååå mange tanker som jeg har. Får jo ikke snakket så mye med andre om det.
Nei jeg har ikke testet etter El. Aldri prøvd det. Men føler jeg kjenner det på kroppen når jeg har det. Om det ikke klaffer denne gang blir eg nok fristet til å teste neste gang :)

Ja en termingruppe hadde vært mega spennende!!! Dagene må bare gå foooort!!! :)
Ja, det er eg sikker på, har hengt her inne lenge nok til å sjå forskjell på ein skygge og ein positiv, og din var uten tvil positiv :) alle andre symptom stemmer også med at det var ein kjemisk ❤
Då er det godt at dokk fortsetter å legge inn aksjer, så ein ikkje går glipp av ein eventuell forsinkelse :)

Og om du ikkje er avhengig av å vite nøyaktig EL for å legge inn aksjer, så vil eg tipsa om å tempe, det er ganske pålitelig for å tracke syklusen egentlig :) og så er det spennende, og tidsfordriv ikkje minst ;) men ja, me går for full klaff denne PP sjølvsagt :happy:

Ja, det er eg sikker på, har hengt her inne lenge nok til å sjå forskjell på ein skygge og ein positiv, og din var uten tvil positiv :) alle andre symptom stemmer også med at det var ein kjemisk ❤
Då er det godt at dokk fortsetter å legge inn aksjer, så ein ikkje går glipp av ein eventuell forsinkelse :)

Og om du ikkje er avhengig av å vite nøyaktig EL for å legge inn aksjer, så vil eg tipsa om å tempe, det er ganske pålitelig for å tracke syklusen egentlig :) og så er det spennende, og tidsfordriv ikkje minst ;) men ja, me går for full klaff denne PP sjølvsagt :happy:
Hehe åååå. Så gøy då!! :-)
Ja her legges det inn ganske mange aksjer!!! :-p
Vi får håpe det funket denne gangen da!! :-p hihihi
Gøy at du tar deg tid til å svare :-)

Fortalte mannen isted om hvordan vi skriver her inne om å legge inn aksjer å sånn… resulterte i flere aksjer. :-p haha. (8 dager på rad)
Føler meg så bra idag kjenner jeg. Håper jeg kan leve lenge på denne gode følelsen.
Håper også det resulterer i spire!!
Idag kjenner jeg på en litt sånn sår følelse i tannkjøttet, å det er veldig rart… for det skjedde forrige gang jeg var i DPO land også. :-p

Å når det murrer, hva vil det si for dere?
Er det litt sånn svakt mensenaktig følelse?
Det hadde jeg isåfall i går å det kjentes ut som det var noe som skjedde nedi underlivet.
Mange spm her nå. Men dette er såååå spennende!!!

Jeg har slitt mye med angst og depresjon en stund nå. Å det er fryktelig vondt.
Å slutte på antidepressive har vært en voldsom berg og dalbane.
Å nå med å prøve på bebiss er også en berg og dalbane. Er så mye følelser i sving hele tiden.
Er det riktig av meg å skulle lage en bebiss i det hele tatt? Hvordan vil det være for familien? Kommer det til å gå bra? Går det dårlig? Hvordan vil jeg bli? Vil jeg få fødseldepresjon igjen eller går det bra denne gangen?
Vil partneren min forlate meg igjen denne gang?(ny partner siden første)
Det er så mange tanker og spørsmål. Kommer ekstra fram nå på en dag da man har det ekstra vondt. Når alting er godt er alting godt om det gir noe mening.
Jeg har det jo bedre nå enn før. Ting er mer stabilt, ellers ville man ikke prøvd på noe baby laging. Men samtidig får eg så mange negative følelser når ting er vanskelig.
Hjelpes…. Håper på bedre tider snart. Har hjulpet på at julen er over i det minste, å jeg gleder meg stort over året som venter.
Dette ble mye mer info enn jeg hadde tenkt å dele.
:-/
Jeg går til psykolog så jeg har fagfolk jeg kan prate med. Så jeg er ikke helt alene i dette. Men godt å lufte tankene litt også i dagboken. Er vell derfor man har denne dagboken. :-)

Huff så leit at du plages med slike tanker, men veldig forståelig når man har dumme opplevelser fra tidligere :Heartpink Er det mulighet for å starte på antidepressiva igjen hvis det gjør hverdagen lettere?

Back
Topp