Ønskernummerto
Glad i forumet
I know! Man kan bli sprøHehe ja, veldig vanskelig!!
I går natt gjorde det vondt å sove på venstre pupp, men nå inatt var ikke det noe problem

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
I know! Man kan bli sprøHehe ja, veldig vanskelig!!
I går natt gjorde det vondt å sove på venstre pupp, men nå inatt var ikke det noe problem

Hehe hva symptomer har du da?I know! Man kan bli sprø![]()
Du, jeg er så dårlig til å kjenne etter og pinpointe, så er i tvil hele tida, SÅ imponert over dem som kan kjenne på hvilken side egget slipper og sånn! Men puppene er ømmere enn vanlig, og en stund trodde jeg at areolene var større/mørkere, men ikke sikker lenger (husker ikke helt hvordan de ser ut til vanlig). Og så har jeg kjent murring eller «svak klyping» i livmorområdet, kjenner ikke så mye til det når jeg er i farta, men merker det når jeg skal sove i går kveld. Klarer ikke helt å huske hvordan det var med førstemann, da var jeg ikke på symptomjakt!Hehe hva symptomer har du da?

Hehe ååå. Vanskelig altså… tror ikke jeg geller var så ivrig med sympomjakt med førsteDu, jeg er så dårlig til å kjenne etter og pinpointe, så er i tvil hele tida, SÅ imponert over dem som kan kjenne på hvilken side egget slipper og sånn! Men puppene er ømmere enn vanlig, og en stund trodde jeg at areolene var større/mørkere, men ikke sikker lenger (husker ikke helt hvordan de ser ut til vanlig). Og så har jeg kjent murring eller «svak klyping» i livmorområdet, kjenner ikke så mye til det når jeg er i farta, men merker det når jeg skal sove i går kveld. Klarer ikke helt å huske hvordan det var med førstemann, da var jeg ikke på symptomjakt!![]()
I like måde!Hehe ååå. Vanskelig altså… tror ikke jeg geller var så ivrig med sympomjakt med første
Jeg krysser fingrene for deg!!![]()
4 dager over ikm - ettellerannet er det jo!Har du tatt noen tester?Du, jeg er så dårlig til å kjenne etter og pinpointe, så er i tvil hele tida, SÅ imponert over dem som kan kjenne på hvilken side egget slipper og sånn! Men puppene er ømmere enn vanlig, og en stund trodde jeg at areolene var større/mørkere, men ikke sikker lenger (husker ikke helt hvordan de ser ut til vanlig). Og så har jeg kjent murring eller «svak klyping» i livmorområdet, kjenner ikke så mye til det når jeg er i farta, men merker det når jeg skal sove i går kveld. Klarer ikke helt å huske hvordan det var med førstemann, da var jeg ikke på symptomjakt!![]()
Hehe, takk! Lov å håpe! Men så skummelt å håpe for mye var så dumt å presset ut noen dråper urin nesten rett etter frokost.. der var det ingen strek, men nesten ikke noe urin heller. Så vidt den første streken ble helt ferdig!I like måde!4 dager over ikm - ettellerannet er det jo!
Nei, jeg har ikke det. Særdeles handicapet med dårlig streksyn (dermed ikke ubetydelig at jeg så strek på din!) Har lang lutealfase, så ikke ikm før 25/12 og lurer på å bare vente den ut, altså. Lite glad i negative tester, synes det er mer deppende enn å vente, samtidig som jeg ser fordelen med kjempegevinst ved tidlig positiv. Hmmmm ….Har du tatt noen tester?
Mange får sterkere på 2. urin enn 1., har jeg lest?Hehe, takk! Lov å håpe! Men så skummelt å håpe for mye var så dumt å presset ut noen dråper urin nesten rett etter frokost.. der var det ingen strek, men nesten ikke noe urin heller. Så vidt den første streken ble helt ferdig!
Hehe den streken du så var urin 2. men kult. Greit å vite det da. den som var negativ var noen dråper på 3 dobesøk på veldig kort tidMange får sterkere på 2. urin enn 1., har jeg lest?
I see! Kult at du så min daNei, jeg har ikke det. Særdeles handicapet med dårlig streksyn (dermed ikke ubetydelig at jeg så strek på din!) Har lang lutealfase, så ikke ikm før 25/12 og lurer på å bare vente den ut, altså. Lite glad i negative tester, synes det er mer deppende enn å vente, samtidig som jeg ser fordelen med kjempegevinst ved tidlig positiv. Hmmmm ….
Folikkelfasen er tiden fra første mensdag til eggløsning (lengden kan variere fra syklus til syklus), og lutealfasen er tiden fra første dag etter eggløsning (1 dpo) og fram til første mensdag (den er som regel konstant). Gjennomsnittlig er lutealfasen 14 dager, men noen har lenger og noen har kortere, og hvis den er for kort (under 10 dager) kan det være et problem. Med lutealfase på 16 dager er det et problem jeg ikke har, men desto lengre ventetid! Jeg skjønner veldig godt testetrangen altså, er bare redd negative tester.I see! Kult at du så min da
Hva er egentlig denne lutealfasen? Ser mange skriver om det men jeg vet ikke Hva det er skjønner at du er lite glad i negative tester.! Det er ikke akkuratt noe motiverende! Jeg bare klarer ikke la vær!!!!hehe. Skulle ønske jeg klarte å vente!!!
Oj, takk! Dette var vanskelig info. Må pugges Hehe. Takk!Folikkelfasen er tiden fra første mensdag til eggløsning (lengden kan variere fra syklus til syklus), og lutealfasen er tiden fra første dag etter eggløsning (1 dpo) og fram til første mensdag (den er som regel konstant). Gjennomsnittlig er lutealfasen 14 dager, men noen har lenger og noen har kortere, og hvis den er for kort (under 10 dager) kan det være et problem. Med lutealfase på 16 dager er det et problem jeg ikke har, men desto lengre ventetid! Jeg skjønner veldig godt testetrangen altså, er bare redd negative tester.
Ja, kvinnekroppen er komplisert!Oj, takk! Dette var vanskelig info. Må pugges Hehe. Takk!
Ja vettu hva!!!Ja, kvinnekroppen er komplisert!![]()
Ser ut som det blei klaff på første forsøk herSynes jeg fremdeles ser streken.
Men tørr ikke glede meg for mye. Kjenner det skjer mye nedi underlivet nå!!

Tror du det!??Ser ut som det blei klaff på første forsøk her![]()
AbsoluttTror du det!??

Håper du har rett!! Men føles som mensen kommer hvert øyeblikk. Men ingenting til den enda da!Absolutt![]()