Wææææ
Nytt år å nye muligheter!
Eggløsningsdager her! Det er sååå spennende!!
Nytt år å nye muligheter!
Eggløsningsdager her! Det er sååå spennende!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Åå takk for svar!Nå såg eg at du har dagbok her!eg har nok svaret ditt på foregående spørsmål i dagboka, du hadde ein kjemisk graviditet forrige PP, altså at egget blei befruktet og festet seg, men at det likevell ikkje gjekk og kroppen kvitta seg med det. Faktisk var det veldig likt min forrige mnd, hadde svake positive tester, og veldig rar "mens", altså med lite blod og runder med brunt osv. Veldig typisk spontantabort (kjemisk er spontanabort før uke 5+0 om du ikkje veit). Eg mista også 21.desember, eller starta å blø då iallefall.
Det positive oppi det er jo at du absolutt kan bli gravid kjapt, til tross for uttak av spiral osvhar du testa etter EL denne runden? Du får EL tidlig då, det er fint
Kroppen har ein tendens til å trøble litt etter SA, det kan også være grunnen til at du føler deg litt nedstemt. Det er godt å ha ein plass som BV å skrive ned tanker og lufte ting som ligger og plagerprøving kan også være ein real berg og dalbane, så det er berre å stroppe seg fast og være klar for det meste
Gla for å ha deg her inne! Håper me kan forflytte oss over i termingruppe ilag også![]()
Jaa!Så deilig med dpo-land Får håpe det går denne prøveperioden
Håper humøret er på tur opp. Tenk nå nærmer det seg vår og lysere dager Føler alt blir litt lettere da
Ja, det er eg sikker på, har hengt her inne lenge nok til å sjå forskjell på ein skygge og ein positiv, og din var uten tvil positivÅå takk for svar!
Tror du virkelig det var sånn??
Kan jo hende det var skyggestreker… jeg vet ikke. Men følte meg ganske sikker på at eg var gravid samtidig som eg var livredd for å lure meg sjølv, så tenkte det var den merkeligste pms’en noensinnehehe.
Ja jeg syns det var deilig med dagbok. Å hvertfall når man får litt respons når man har såååå mange tanker som jeg har. Får jo ikke snakket så mye med andre om det.
Nei jeg har ikke testet etter El. Aldri prøvd det. Men føler jeg kjenner det på kroppen når jeg har det. Om det ikke klaffer denne gang blir eg nok fristet til å teste neste gang
Ja en termingruppe hadde vært mega spennende!!! Dagene må bare gå foooort!!!![]()

Så godt å høre Ja, prøvedager kan virkelig føles langeJaa!
Men også langsomme dager!!
Humøret stiger biiittelitt hver dag
Er du i dpo land?![]()
Så kjekt da!!Så godt å høre Ja, prøvedager kan virkelig føles lange
Ja, er det ja. En bonusprøveperiode før vi egentlig hadde tenkt
Hehe åååå. Så gøy då!!Ja, det er eg sikker på, har hengt her inne lenge nok til å sjå forskjell på ein skygge og ein positiv, og din var uten tvil positivalle andre symptom stemmer også med at det var ein kjemisk ❤
Då er det godt at dokk fortsetter å legge inn aksjer, så ein ikkje går glipp av ein eventuell forsinkelse
Og om du ikkje er avhengig av å vite nøyaktig EL for å legge inn aksjer, så vil eg tipsa om å tempe, det er ganske pålitelig for å tracke syklusen egentligog så er det spennende, og tidsfordriv ikkje minst
men ja, me går for full klaff denne PP sjølvsagt
![]()
Hvis EL kom da jeg tror så er jeg på 7 DPOSå kjekt da!!
Hvor er du i syklusverden da?![]()
Så gøy då!!Hvis EL kom da jeg tror så er jeg på 7 DPOBlir spennende å se om TR kommer på besøk om en ukes tid!