Wææææææ!!Ser positiv ut altså![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Wææææææ!!Ser positiv ut altså![]()
Enda ingen mens da….Wææææææ!!
Ny test i morgen?Enda ingen mens da….
Synes det, ja - kanskje på både 1. og 2. urin … Er visst flere som ser streken, ja, så dette blir spennende!Ja må jo det
Hihi. Ja kanskje eg må det! Ser nå at eg ser super streng ut i svarene mine! Hehe.Synes det, ja - kanskje på både 1. og 2. urin … Er visst flere som ser streken, ja, så dette blir spennende!
yene mine kommer ikke med visst Jeg vet. Superskummelt!Hihi. Ja kanskje eg må det! Ser nå at eg ser super streng ut i svarene mine! Hehe.yene mine kommer ikke med visst
Wææ. Skummelt også.. kjedelig om de er blendahvite.
Uff så kjipt! Man vet jo at «ja, da har man iallefall svaret», men det er bare så kjipt! Men er nok ikke lenge til spira sitterSykt kjipt…
Nå tørket jeg akkuratt lys, brunlig, utflod på papiret.. så da tenker jeg det er tante rød som kommer i stormende fart!!! :-(

Ja det er sant!!! :-/Uff så kjipt! Man vet jo at «ja, da har man iallefall svaret», men det er bare så kjipt! Men er nok ikke lenge til spira sitter![]()
Du kan ikke få festeblødning etter ikm, men du kan få en svangerskapsblødning/hormonell blødning/blødning fra skjøre blodkar. Enkelte tester ikke positivt før ei uke etter ikm.Når senest kan man få festeblødning da?
Virket jo mer som utflod lignende greier enn mensen det eg tørket
Takk for svarDu kan ikke få festeblødning etter ikm, men du kan få en svangerskapsblødning/hormonell blødning/blødning fra skjøre blodkar. Enkelte tester ikke positivt før ei uke etter ikm.
Det er jo dessverre det mest sannsynligeTakk for svar
Må vell bare heller akseptere at tante rød er her

Ja :-(Det er jo dessverre det mest sannsynlige![]()