Prøver oss på barn nr 3 ❤️

Den følelsen når eg står opp med mannen for han vil være med på testingen, også blir ikke en gang den vanlige streken knall rosa. Den som alltid er det gravid eller ei. Blir bare en mega tynn lyserosa strek. Å kunne ikke se noe strek 2, men så tydelig sporet der det skulle komt. Der var det hvitt om dere skjønner. Så får vell ta test på urin 2 istedet.
Hvorfor er egentlig urin 2 bedre enn 1?

Dette skulle vær en klagemur istedetfor dagboken min.
Kjenner jeg blir ordentlig frustrert. :-/
Hvorfor får jeg strek ene dagen å ikke strek andre dagen :-( å heller ingen mensen. 5 dager over nå. 6 dager over på en annen app. Å enda føles det som mensen er på vei.

Sykt kjipt…
Nå tørket jeg akkuratt lys, brunlig, utflod på papiret.. så da tenker jeg det er tante rød som kommer i stormende fart!!! :-(

Jeg har tenkt litt, å siden dette er en dagbok passer det jo fint å ned tankene sine her!

Noe jeg ikke tok med i starten på dagboken er jo, at 25 november var også min aller siste dag med antidepressive!
Har ikke vært så lett de siste årene.
Men å slutte på de betyr jo at det hvertfall går bedre. Å vi skal prøve på en baby!
Min samboer er ikke pappaen til min første så dette er jo ekstra spennende for oss! ❤️

Men med tanke på at mensen var 5 dager forsinket gir litt mer mening nå. Å slutte på antidepressive er jo sikkert en stor belastning på kroppen, det er juletider, det er en stor belastning. Hvertfall for meg. Jeg er en person som ofte har mye høyere forventninger til meg selv å livet enn jeg burde. Jobber med det. :-p Poenget er vell at jeg kan forstå at kroppen sikkert må hente seg litt inn igjen!
Kostholdet er vell heller ikke så mye å skryte over men blir heldigvis litt motivert til å prøve å gjøre noe med det da. Men så er det juletid og kaker alle veier
Jaja. Jeg ser at eggløsning dag er ca 2 januar. Så ser for meg det blir en veldig gøy og aktiv romjul!! Håper hvertfall det. Jeg skal huske å skru ned forventningene

Last edited:
Dag 6 med mensen.
5 dager med så lite menstruasjon at truseinnlegg holder. Å brunt. Først idag ble det rødt. Veldig merkelig mensen denne gang. Lurer på hvor mange dager den skal vare med tanke på hvor treg den kom igang nå.

Da tror jeg dagen er kommet der mensen er ferdig! Wohooo! 10 dager med mensen. Ifølge Flo skal eggløsning skje om noen strakser :-p
Blir jo ett spennende nytt år!
Var litt deilig å ikke teste seg hele tiden nå når jeg hadde mensen. Gruer meg litt til den testetrangen slår til igjen. Det er ikke bare bare det! :-)

Back
Topp