Prøver lykken

PP7. CD13
Endelig! Etter 7 mnd har jeg endelig fått en positiv EL test!!!! :D
Trodde ikke EL kom til å være før nærmere helga.. så vet ikke helt hva jeg skal gjøre på julebordet til fredag :confused:

Wii, happy humping!! :D
 
CD 14
Fått max i dag også, så her er det happy humping!
MEN! Det er julebord til fredag, og trodde EL var mye senere... så er spm om alkohol... Hvis EL skjer omkring i dag eller i morgen, så fester jo seg ikke på en god stund enda.. Vil jo helst bare slappe av og leve livet som de anbefaler, så skal jeg drikke eller ikke?
 
Da var jeg max på CD 13 og 14, høy på dag 15 og lav på CD 16. I dag er CD 17, men hvilken dpo? 1 eller 2?
 
CD 14
Fått max i dag også, så her er det happy humping!
MEN! Det er julebord til fredag, og trodde EL var mye senere... så er spm om alkohol... Hvis EL skjer omkring i dag eller i morgen, så fester jo seg ikke på en god stund enda.. Vil jo helst bare slappe av og leve livet som de anbefaler, så skal jeg drikke eller ikke?

Det skal gå fint sies det, da fosteret ikke deler blodbane med deg før uke 6 eller 8. :-)
 
Da var jeg max på CD 13 og 14, høy på dag 15 og lav på CD 16. I dag er CD 17, men hvilken dpo? 1 eller 2?

Jeg ville regnet som 2 dpo, jeg.
Man har jo "høy" fertilitet dagen etter egget er sluppet, siden det lever i ca et døgn..
Står det ingenting om det noe steder? Når man kan regne med EL er i forhold til monitor?
 
CD 20, dpo 5
Neste mandag! Da ryker første graviditetstesten spennende tid, nå som jeg faktisk har en EL å gå ut ifra
 
CD 27, 12 dpo
Blenda test i dag.. Får trøste meg med at jeg må vente tilsetter IKM før noe er sikkert. Spotting 9 dpo, så er jo håp enda :D
 
Spennende likevel! Håpet er jo aldri ute før tr kommer :)
 
CD 30, 15 dpo. Ingen tante på besøk og kvalme i går og formiddagen i dag. Er det lov til å håpe på kvalme også i morgen? Håpet er ikke ute før tanta banker på døra!
 
Spennende! Enda ingen antydning på tester?
 
Spennende! Enda ingen antydning på tester?
Valgte ikke å teste i dag, venter til fredag. Hvis jeg har sendt hcg så slipper jeg å bruke opp alle testene. ..
 
PP8 CD1...
 
PP 8, ukjent CD (rundt 16) og samboeren har testa seg, fått beskjed om redusert antall sædceller og utredning rett over nyttår... så vet ikke helt hva som skjer videre nå.. etter denne runden skal jeg legge vekk alt som heter tester og heller legge alle tanker på testing vekk!
 
PP9 CD 2
I morgen skal jeg være med samboeren til legen for å se hva som kan gjøres med antallet hans, og eventuelt høre hva som er planen videre :)
 
PP11 CD 2
Lenge siden nå, men her er jeg igjen.. ingen spire i februar heller, men nå har mannen fått gjort en skikkelig sædanalyse og den viste 0,3mill/ml, 30% motilitet, ingen a celler (de beste) og kun 5% b celler. Alt i alt ingen bra prøve... så da er vi henvist til min private gyn og satser da på rask time og få nærmere informasjon om veien videre.... var en tøff dag på fredag når prøvesvaret kom, spotting på kvelden og kose hele dagen med en baby som bare var noen uker. Ble minner på hva jeg kunne ha hatt dersom ting hadde fungert til å begynne med :(
 
Back
Topp