Prøver lykken

Nei... Og urinen lukter skikkelig sterkt! Leste jo selvfølgelig at det var et tegn.. :confused: får ta en test på jobb i morgen etter uvi :rolleyes:

Så merkelig.. :S
Får håpe det er magetroll der som gjør det, og ikke bare syklustull (og uvi..)! :)
 
Så merkelig.. :S
Får håpe det er magetroll der som gjør det, og ikke bare syklustull (og uvi..)! :)
Kan forsåvidt prøve å ta urinprøve for graviditet også i morgen, når jeg først er i gang :p
 
Ingen strek, hverken hjemme eller på maskinen på jobb. Kan også se ut som spottingen har begynt, så da får jeg vel hilse uvelkomment til TR...
 
pp6, CD 11
Vært stille fra min del den siste tiden, men det er rett og slett fordi vi har kjøpt hus og holder derfor på å ordne leiligheten for salg. Lite tid til overs, men nok til å ha endelig kommet i gang med cb sin advanced fertilitymonitor! Første dagen jeg skulle teste var allerede CD 6, som var veldig tidlig tenkte jeg, men østrogen ble oppdaget allerede i går! Er derfor nå på high :) Da er det bare å vente på peak'en :)

Har også bestilt lege og gyntime også den kommende uken, bare for å sjekke at alt er som det skal :)
 
CD 15
I dag viste CBFM fortsatt høy(dag nr.6)
Var også til gynekolog i dag for celleprøve og generell sjekk, UL viste masse egg, men ingen modne. Enten kunne jeg akkurat ha hatt eggløsning, eller så hadde det ikke rukket å modne enda. Siden ho ikke fant det, skal jeg ta en blodprøve for å sjekke etter progesteron på CD dag 24-25.
 
CD 26
CBFM oppdaget aldri LH stigning, men blodprøven i morgen skal jo bekrefte at jeg har hatt eggløsning :)
Så da er det spenning i vente, antar TR kommer rundt fredag. Så det er enda en liten stund til... Alltid kjedelig i ukjent dpo-land...
 
CD 26
CBFM oppdaget aldri LH stigning, men blodprøven i morgen skal jo bekrefte at jeg har hatt eggløsning :)
Så da er det spenning i vente, antar TR kommer rundt fredag. Så det er enda en liten stund til... Alltid kjedelig i ukjent dpo-land...

Når får du svar på blodprøven? :D
Er veldig kjedelig i ukjent dpo-land.. Jeg vipper bare mellom 2dpo eller 4 dpo i dag.. Men, synes det er ille nok :p
 
Når får du svar på blodprøven? :D
Er veldig kjedelig i ukjent dpo-land.. Jeg vipper bare mellom 2dpo eller 4 dpo i dag.. Men, synes det er ille nok :p

Om en ukes tid, skulle få brev. Men kjenner det kan bli en tålmodighetsprøve! Men skal få TR til fredag, så innen svaret på blodprøven kommer vet jeg også om det gikk denne gangen eller ikke :p
 
Om en ukes tid, skulle få brev. Men kjenner det kan bli en tålmodighetsprøve! Men skal få TR til fredag, så innen svaret på blodprøven kommer vet jeg også om det gikk denne gangen eller ikke :p

Herregud.. SÅ lang tid? :O
Tenkte kanskje en dag eller to, jeg :p
Får håpe tr holder seg unna til fredag ;)
 
Herregud.. SÅ lang tid? :O
Tenkte kanskje en dag eller to, jeg :p
Får håpe tr holder seg unna til fredag ;)
Skal ringe den dagen jeg får mensen, så hun kan dokumentere syklusen min og se om tidspunktet jeg tok blodprøven på var riktig, så hvis TR kommer, kan jeg spørre om prøven samtidig. Men vil jo selvfølgelig ikke at det skal skje :p
 
Skal ringe den dagen jeg får mensen, så hun kan dokumentere syklusen min og se om tidspunktet jeg tok blodprøven på var riktig, så hvis TR kommer, kan jeg spørre om prøven samtidig. Men vil jo selvfølgelig ikke at det skal skje :p

Ser den.. Får krysse fingrene for at det klaffa heller! ;)
 
Kun 4 dager igjen, og skal holde meg borte fra alt som heter tester. Så blir spennende :D

Beundringsverdig! Haha..
Jeg har så lyst til å bare vite nå med en gang. -.-
Ventetiden er absolutt det verste..
 
Beundringsverdig! Haha..
Jeg har så lyst til å bare vite nå med en gang. -.-
Ventetiden er absolutt det verste..
Skulle ønske kroppen bare fiksa det på runde nr 1, hadde gjort ting så mye lettere :)
 
Får jo ikke blitt bedre enn dette :) CD 31 i dag og negativ test(klarte ikke holde meg like lenge som jeg ønsket, drømte at den var positiv! Men cbfm sa negativ...) PP'ene har jo vært på alt fra 28-35 dager, så alltid vanskelig å vite hvor lenge jeg skal vente med å teste.
 

Vedlegg

  • 1446231097641.jpg
    1446231097641.jpg
    25,5 KB · Visninger: 73
Får jo ikke blitt bedre enn dette :) CD 31 i dag og negativ test(klarte ikke holde meg like lenge som jeg ønsket, drømte at den var positiv! Men cbfm sa negativ...) PP'ene har jo vært på alt fra 28-35 dager, så alltid vanskelig å vite hvor lenge jeg skal vente med å teste.

Flott at du fikk bekreftet EL i det minste!! :)
 
CD 33.....
Kan mensen kanskje komme snart??
 

Vedlegg

  • 1446364157562.jpg
    1446364157562.jpg
    31,5 KB · Visninger: 80
PP7. CD13
Endelig! Etter 7 mnd har jeg endelig fått en positiv EL test!!!! :D
Trodde ikke EL kom til å være før nærmere helga.. så vet ikke helt hva jeg skal gjøre på julebordet til fredag :confused:
 

Vedlegg

  • 1447577871820.jpg
    1447577871820.jpg
    40,7 KB · Visninger: 69
Back
Topp