Prøver lykken

Du har jo de som velger å drite i alt, og der satt den! Selv fulgte jeg halvveis med i pp1, mer i pp2, ingenting i pp3 og nå med haukeblikk i pp4. Så vi får se om denne metoden virker for meg :)

Ikke sant! Samt at testingen fører til unødvendig stress.. Men det går nok sikkert tilslutt uansett. Tipper det er mye tilfeldighet om det klaffer akkurat i dét en ikke følger med :p
 
Ikke sant! Samt at testingen fører til unødvendig stress.. Men det går nok sikkert tilslutt uansett. Tipper det er mye tilfeldighet om det klaffer akkurat i dét en ikke følger med :p
Plutselig en dag så sitter den, om det er nå eller tre pp til, så skal jeg nå få det til. Men jo raskere jo bedre :D
 
CD 23, 5 dpo
Ingen tegn til EL, så da må det ha vært CD 16. Brystene er litt ømme og brystvortene er veldig ømme. Men om dette er tegn på pms eller noe annet er jo aldri godt å si. Prøver ikke å tenke på ikm og testing, hatt mer enn nok med å komme tilbake i jobb etter en god lang ferie :) Jobb hele denne uka, jobber kvelder Oh dager hittil, så er det videre til nattevakter i helgen før dagvakt til mandag igjen. Så heldigvis liten tid til meg selv og tanker :) Så kanskje tiden mot ikm og testing kan gå så fort som mulig!
 
CD 26, 8 dpo
Stille her inne for min del, jobben tar mye av tiden. Prøver også å holde fokuset vekket fra livmoren i ventetiden til neste lørdag og ikm :) Men sjekker inn i ny og ne!
 
CD 28, 10 dpo
Vil så gjerne begynne å teste, men samtidig så redd for å se blendahvite tester igjen! Så prøver å holde testetøsa i sjakk i allefall et par dager til for å unngå for mange skuffelser... Har ingen følelse om det går ene eller andre veien denne mnd, siden jeg har prøvd å ikke henge meg opp i det. Så får ta det som det kommer til lørdag...
 
CD 28 eller CD 1....
Det kom nok TR, 4 dager før forventet... så da er nok syklusen mer variert enn jeg først antok :shifty:
 
CD 28 eller CD 1....
Det kom nok TR, 4 dager før forventet... så da er nok syklusen mer variert enn jeg først antok :shifty:

På 10 dpo? :eek:
Kan jo HÅPE på festeblødning? :/
Kjedelig med TR - og i alle fall så lenge før tiden :(
 
På 10 dpo? :eek:
Kan jo HÅPE på festeblødning? :/
Kjedelig med TR - og i alle fall så lenge før tiden :(
11 dpo, så fresteblødning eller vel litt drøyt å tenke da?
 
11 dpo, så fresteblødning eller vel litt drøyt å tenke da?

Oi, sorry. Så ikke på datoen. Så bare at du hadde skrevet CD28 på begge de siste innleggene - trodde det var fra samme dag :p
Leste et sted at egget kan feste seg mellom 2-12 dpo (hvor 2 er VELDIG tidlig og 12 er temmelig sent...), så.. umulig er det vel ikke... Men, en tidlig TR er nok mer sannsynlig.. Dessuten er det vel bedre å tro det er TR og bli positivt overrasket senere, enn å håpe på festeblødning og bli skuffa..

Too bad, jeg heiet litt på deg :eek: Men får ønske deg masse lykke til i neste pp, i alle fall ;)
 
Oi, sorry. Så ikke på datoen. Så bare at du hadde skrevet CD28 på begge de siste innleggene - trodde det var fra samme dag :p
Leste et sted at egget kan feste seg mellom 2-12 dpo (hvor 2 er VELDIG tidlig og 12 er temmelig sent...), så.. umulig er det vel ikke... Men, en tidlig TR er nok mer sannsynlig.. Dessuten er det vel bedre å tro det er TR og bli positivt overrasket senere, enn å håpe på festeblødning og bli skuffa..

Too bad, jeg heiet litt på deg :eek: Men får ønske deg masse lykke til i neste pp, i alle fall ;)
Fin landing av skrivefeil fra min del og lesefeil fra din del :p
Tenker det nok er TR, og heller bli positivt overrasket hvis ikke. Fikk jo ikke skikkelig positiv EL test heller, så dpo dag er jo bare antagelser..
 
Og hvis det skulle være festeblødning, hjelper det ikke teste heller... HCG blir ikke produsert før egget er festa :/
 
Og hvis det skulle være festeblødning, hjelper det ikke teste heller... HCG blir ikke produsert før egget er festa :/

Ikke sant..
Men mest sannsynlig er det TR - så det er jo bare å vende snuta mot neste pp. Mulig best å være innstilt på det ;)
 
CD 2, pp 5
TR kom for fullt i går, så da er det på an igjen med prøvingen. Synes det dukker opp gravide hjemme her nå i hytt og pine, så får bli min tur nå!
 
pp5. CD 7 eller 5....
Spotting begynte på onsdag, men TR kom ikke skikkelig før fredag!
Skal jeg regne ny syklus da fra onsdag eller fredag?
 
pp5. CD 7 eller 5....
Spotting begynte på onsdag, men TR kom ikke skikkelig før fredag!
Skal jeg regne ny syklus da fra onsdag eller fredag?

Første dag med skikkelig friskt blod, sier de vel?
 
CD 8
Siste uken har gått fort, men ikke mer enn 4 nye graviditeter i familie/jobb/venner.. Kjenner det tærer, men skal prøve å ikke være negativ, men samtidig ikke forhåpninger, for da er skuffelsen så stor! Er "bare" pp5 , men det begynner jo å bli noen mnd nå uten resultat. Bør jo skje noe snart!
 
CD 10
Tenker å starte med EL tester til mandag, CD 13, spennende uke fremfor meg. Jobbet i tre uker i strekk med både 40,50 og 60 timer. Så skal roe ned nå, sove ut og slappe av. Håper det ikke påvirker EL...
 
Hjelper vel godt om du får til å slappe av NÅ i alle fall! :)

Er så kjedelig å bare vente på EL :O
 
CD 16
Ingen EL hittil, men dagens prøve har jeg desverre ikke fått tatt enda pga jobb... Håper på en positiv EL(og G)-test denne mnd :)
 
Back
Topp