Prøver igjen <3

Forrige syklus ble uten EL, lang og kjedelig syklus på 34 dager.

CD 16 i dag og fin peak :love7

att._CQaINEn0AsTa6tYMGerjytwd9KYJqibVQtqV3bIwW8.png.jpeg

Nå blir det spennende dager i møte. Heia egget!

Har foresten tatt vitex denne runden, og ser ut til at jeg responderer godt på den (får litt mageknip av den, men det er det verdt)

4/5 dpo, og jeg kjente noen stikk og murring. Som fremdeles er der. Det har vært tydelige tegn tidligere.. må jo minst være 6 dpo for implantasjon?
Spennende dager i møte nå da :woot:

9dpo, lite som skjer her gitt.
IMG_6333.jpeg

To dager til i den mest spennende tida i måneden :whacky011 ..det kan ennå snu på et døgns tid ish. Håpet er ikke ute ennå:Heartred

CD 3, og nok en runde med veldig kraftig mens. Kan det være pga ks..? Arrvev eller annet som lager tykkere eller ujevn slimhinne feks..?
Ikke godt å si. Men er i alle fall ny start nå.. :happy093. kjedelige 14 dager uten noe spenning på prøvefronten :whacky011

Har også hatt ks (2022), og merket ikke noe endring for min del, men så hadde jeg en MA nå i april i år, og da forandret mensen seg fullstendig, fra å alltid blø kraftig og lenge, trenger jeg bare tynne/lette bind i 2-3 dager. Det er fullstendig merkelig for meg, så jeg tror kanskje – uavhengig av ks – at ting kan forandre seg for noen etter fødsel eller feks abort.

Lykke til med prøvingen :Heartred

Jeg hadde også ks i 2022, jeg hadde etter det små blødninger over 3 dager. Men etter jeg fikk mens tilbake etter fødsel i 2024 (ikke ks) er det veldig kraftig og varer over flere dager. Så til meg tror jeg ikke det er grunnet keisersnitt.

Ønsker deg lykke til med prøvingen. :Heartred

CD 18,

IMG_6997.jpeg

Og en liten blødning. Hm… hadde oss litt røft for et par dager siden, så det kan være grunnen. Da blir det aksjer i 2 dager til. Så får jeg jo bare følge med på den lette blødningen. (blodblandet el-slim)

si det..? Pleier ikke vanligvis å ha blødning ved el, men.. pleier ikke ha sex heller si :hilarious: (blir bare ved el nå med 3 småttiser)
Hehe ja kan tenke meg det ikke er lett :hilarious: Det er litt varierende hos meg om jeg får eggløsningsblødning eller ikke, men kan jo potensielt være det for deg selv om du ikke vanligvis har det :Heartred Håper det og ikke at det var røff runde, kan bli vondt å fortsette i 2 dager til hvis man er sår :bag:

CD 3. Så kjedelig med rotesyklus… -.-… men, ammer fremdeles litt på natt, så kan jo være derfor.

CD 2, og måtte knipe bena sammen i mørket fra sengen til do. Trodde jeg rakk frem men.. herlighet for en crimescene:hilarious::android:
3 åringen hadde tråkka i det «se mamma, det er syltetøy på gulvet!».. mannen vasker og 6 åringen står å får med seg alt.

Det fine her er at syklus er helt i rute :Heartred selv om det ikke har noe på gulvet å gjøre.. eller under føttene til småttiser.

CD 2, og måtte knipe bena sammen i mørket fra sengen til do. Trodde jeg rakk frem men.. herlighet for en crimescene:hilarious::android:
3 åringen hadde tråkka i det «se mamma, det er syltetøy på gulvet!».. mannen vasker og 6 åringen står å får med seg alt.

Det fine her er at syklus er helt i rute :Heartred selv om det ikke har noe på gulvet å gjøre.. eller under føttene til småttiser.
Har selv hatt en sånn CD2. Kjente at "oi, her var det mye", hadde menskopp i som jeg trodde skulle være nok for natten.. kom meg ut av senga, gikk fem skritt, også sa det splæsj. :dead:
Det var vel etter det jeg begynte på medisiner for blødninger. Ikke pga den isolerte hendelsen, men hadde flere sykluser der jeg på det verste blødde gjennom alt på en time på dagtid :bag:

Fint med syklus i rute i alle fall, lykke til denne runden. :)

Uff, det er sånn som skjer, jeg har traumatisert han på 11 tror jeg, det bare rant for hvert skritt jeg tok med minste på slep i armene.. vi var alene, så han måtte passe lillesøstera si litt mens mor vasket seg selv og gulvet :bag: Han trodde dessverre ikke det var syltetøy :hilarious:

Herlig med syklus i rute! Da er det gode sjanser denne runden! Masse lykke til :Heartred

Back
Topp