Ønsker dere alle riktig god bedring, og håper EL får rævva i gir![]()
Takk
Har gitt opp denne ppen, gidder ikke sløse bort fler tester før jeg evt får andre symptomer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ønsker dere alle riktig god bedring, og håper EL får rævva i gir![]()
Har gitt opp denne ppen, gidder ikke sløse bort fler tester før jeg evt får andre symptomer
kjedelige 14 dager uten noe spenning på prøvefronten 

Hmm, er det for tidlig for eggløsningsblødning kanskje?CD 18,
Vis vedlegget 475223
Og en liten blødning. Hm… hadde oss litt røft for et par dager siden, så det kan være grunnen. Da blir det aksjer i 2 dager til. Så får jeg jo bare følge med på den lette blødningen. (blodblandet el-slim)
si det..? Pleier ikke vanligvis å ha blødning ved el, men.. pleier ikke ha sex heller siHmm, er det for tidlig for eggløsningsblødning kanskje?
(blir bare ved el nå med 3 småttiser)Hehe ja kan tenke meg det ikke er lettsi det..? Pleier ikke vanligvis å ha blødning ved el, men.. pleier ikke ha sex heller si(blir bare ved el nå med 3 småttiser)
Det er litt varierende hos meg om jeg får eggløsningsblødning eller ikke, men kan jo potensielt være det for deg selv om du ikke vanligvis har det
Håper det og ikke at det var røff runde, kan bli vondt å fortsette i 2 dager til hvis man er sår