Prøver igjen <3

Uff, det er sånn som skjer, jeg har traumatisert han på 11 tror jeg, det bare rant for hvert skritt jeg tok med minste på slep i armene.. vi var alene, så han måtte passe lillesøstera si litt mens mor vasket seg selv og gulvet :bag: Han trodde dessverre ikke det var syltetøy :hilarious:

Herlig med syklus i rute! Da er det gode sjanser denne runden! Masse lykke til :Heartred

Hahaha.. huff. Kan jo ikke annet enn å le heller da. :bag: har han snakket noe om det i etterkant?
Ja, får håpe syklus holder seg i rute og:chicken: ..og helst uteblir pga spire!

CD 11, må bare skrive noen ord her som sikkert veldig mange kjenner seg igjen i.
Østlandets overskyede dritvær.. hver friggin dag. Jeg blir så depressiv og helt utmattet. Virkelig… føler meg langt nede og tåler lite motgang. Panikkangsten sitter løst, hodepine daglig. :banghead:

Vil ha SOL …NÅ..!!

…har ikke pms engang. I disse dager. Er bare skikkelig skikkelig tappet.

Pust ut…. :android:

Æh.. like godt å få dempet kraftige blødninger med medisiner da ja, her er det heldigvis ikke så ofte. Nå har du jo blødningsfri en liten stund til før neste skatt ankommer :Heartred
Begynner du å bli klar?

Ja, altså, hadde ikke opplevd så ille før, som etter nr3. Blødde ikke SÅ ille etter nr4, faktisk. Men bare; om det blir SÅ ille med blødninger, så finnes det i alle fall noe medisin for det. :)

Mentalt sett, kjempeklar! For å føde i alle fall. Fysisk, mangler jeg helst bare fødebagen. Usikker på om jeg er helt klar for babyen som kommer dog :hilarious: Går seg nå til uansett :p

CD 11, må bare skrive noen ord her som sikkert veldig mange kjenner seg igjen i.
Østlandets overskyede dritvær.. hver friggin dag. Jeg blir så depressiv og helt utmattet. Virkelig… føler meg langt nede og tåler lite motgang. Panikkangsten sitter løst, hodepine daglig. :banghead:

Vil ha SOL …NÅ..!!

…har ikke pms engang. I disse dager. Er bare skikkelig skikkelig tappet.

Pust ut…. :android:
Vi har ikke hatt særlig med sol, men når det først ER sol, er det jo ekstremt kaldt ute.
Det er finest ute når det er kaldere enn -20, typisk nok :coldfeet:.

Meeen finnes det ikke noe sånne lys-terapi-lamper som etterligner dagslys, som kan hjelpe litt? Når man sliter med at man blir depressiv osv av det..?

Back
Topp