Prøver igjen <3

9 dpo, ganske så blenda her.

IMG_4350.jpeg

Har siste døgnet hatt metallaktig smak i munnen, luktforandring og vært veldig trøtt.. så gir ikke opp håpet ennå her, har tidligere fått strek først 10 dpo. Så det er håp et par dager til :Heartred

PP2, CD1.

26 dagers syklus er ikke vanlig for meg, men dette blir andre syklus etter fødsel. Har startet med Vitex (agnus castus), så får jeg håpe det stabiliserer sakene, det har hjulpet tidligere i alle fall :)

CD 13, el var i går mest sannsynlig. Merkelig korte sykluser nå etter fødsel..? Men heller litt kortere enn lange.
Fikk lagt inn aksjer i vinduet, så er med denne runden og :Heartred (Selv om det føles som galskap å prøve på en til nå som hverdagssirkuset har startet igjen :hilarious: )

6 dpo/ CD 18, og masse el slim..? Hmmm
Selvsagt tom for el tester, ut å handle om en times tid

..ny el var det ikke. Da blir det testing fra søndag :chicken: Ut å lete etter batch 27 fra ms

Last edited:
.. positiv el test i dag gitt, cd 20. ikke uvanlig for meg egentlig, men når man trodde man var 8 dpo :whacky011
Aksjer er lagt, og legges to dager til.

Tar for sikkerhetsskyld gtester i et par dager til og .. i tilfelle :chicken: håp må man ha

IMG_4827.jpeg

IMG_4826.jpeg

IMG_4825.jpeg

9 dpo / CD 21

IMG_4828.jpeg

IMG_4830.jpeg

Som vanlig, skyggestrek på bp da. Kanskje det skjer uansett når urinen er veldig konsentrert? Burde dyppet en i vann og sammenliknet :bored:

10 dpo / cd 22

Satt i foreldremøte i går kveld og kjente veldige murringer. Det gav seg.. tør håpe bittelitt til da :Heartred EL test er fremdeles høy og, så det kan ha vært el.

Kan ane noe baki her, men stoler ikke på noe før det blir tydeligere. Er tom for babyplan (og dropper de heretter)
Om det var implantasjon jeg kjente i går, er det bare gått 12 timer fra murringer til denne testen.. en eventuell hcg produksjon trenger nok mer enn det for å påvises i urin?

Hører pulsen min i trommehinnene igjen , det symptomet hadde jeg sist og .. skrur opp forhåpningene et par hakk :chicken:

IMG_4875.jpeg

Last edited:
Jeg skimter en svak strek❤️

10 dpo / cd 22

Satt i foreldremøte i går kveld og kjente veldige murringer. Det gav seg.. tør håpe bittelitt til da :Heartred EL test er fremdeles høy og, så det kan ha vært el.

Kan ane noe baki her, men stoler ikke på noe før det blir tydeligere. Er tom for babyplan (og dropper de heretter)
Om det var implantasjon jeg kjente i går, er det bare gått 12 timer fra murringer til denne testen.. en eventuell hcg produksjon trenger nok mer enn det for å påvises i urin?

Hører pulsen min i trommehinnene igjen , det symptomet hadde jeg sist og .. skrur opp forhåpningene et par hakk :chicken:

Vis vedlegget 468747
Ser noe jeg også :smiley-angelic001 :Heartred

10 dpo / cd 22

Vis vedlegget 468747
What, denna e sterkere enn den eg fekk tidlig, håpe veldig det er babystrek :woot:

PP3 CD 1:Heartred
syklus på 33 dager er helt innafor :love7

Har hatt en rolig og fin søndag med barna i regnet. Regnbue, båter i pyttene, liten tass som sover godt i vogna på tur.. :Heartred Bare velstand

CD 25, ennå ingen EL. Mye pms… skikkelig ille denne mnd :bag:
Vi er hele gjengen på uke 2 av influensa eller corona. I alle fall helt kake.
Nå må det bare bli bedre tider :Heartred

CD 25, ennå ingen EL. Mye pms… skikkelig ille denne mnd :bag:
Vi er hele gjengen på uke 2 av influensa eller corona. I alle fall helt kake.
Nå må det bare bli bedre tider :Heartred

Ønsker dere alle riktig god bedring, og håper EL får rævva i gir:Heartred

Back
Topp