Prøve på siste baby i søskenflokken

Vi har bare to da, men siden minsten ble født (desember 2017) så følte vi at vi hadde nok. I juni så begynte samboer plutselig å spekulere i en til, og satte meg også på tanken. Jeg vil nå så gjerne ha en til, men kan også kjenne tvil mtp de to vi har som ofte er som katt og hund :wacky: samtidig så kan de være så gode med hverandre, og det gir meg ny giv til prøvingen vi holder på med :p

God bedring :Heartred
Ja, Det er rart med det, selv om hverdagene kan være ganske så hektiske så kan man ennå dagdrømme om en siste attpåklatt:angelic::shy: Jeg føler nesten at det er galskap å tenke på å få enda et barn. Men så er det jo så himla mye glede med barn, selv om det kan være forbanna slitsomt til tider. Jeg savner ikke våkenetter og følelsen av å være «låst» hjemme. Men samtidig så er det jo bare for en kort periode at de er så små. De vokser jo fort opp:Heartred Og det er jo tross alt også sykt morsomt å følge utviklingen fra de er nyfødt til de passerer året! Den tiden går så fort, men det føles kanskje ikke sånn ut når man står midt oppi det:hilarious: Jeg kjenner litt sånn skrekkblandet fryd denne PP. Vi er ikke aktive prøvere, og jeg har ikke testa etter EL eller noe. Bare droppa p-piller denne mnd. Så det blir spennende å se om mensen kommer til jul eller ikke.. :angelic: Er egentlig bittelitt redd for positiv test. Men samtidig så vet jeg vi kan klare alt, så et barn til er velkomment om det viser seg at testen blir positiv. Vedder på at jeg blir skuffa om mensen kommer. Haha så ambivalente følelser altså:hilarious:

Lykke til med prøvingen denne PP! Håper det klaffer for dere :D
 
Ja, Det er rart med det, selv om hverdagene kan være ganske så hektiske så kan man ennå dagdrømme om en siste attpåklatt:angelic::shy: Jeg føler nesten at det er galskap å tenke på å få enda et barn. Men så er det jo så himla mye glede med barn, selv om det kan være forbanna slitsomt til tider. Jeg savner ikke våkenetter og følelsen av å være «låst» hjemme. Men samtidig så er det jo bare for en kort periode at de er så små. De vokser jo fort opp:Heartred Og det er jo tross alt også sykt morsomt å følge utviklingen fra de er nyfødt til de passerer året! Den tiden går så fort, men det føles kanskje ikke sånn ut når man står midt oppi det:hilarious: Jeg kjenner litt sånn skrekkblandet fryd denne PP. Vi er ikke aktive prøvere, og jeg har ikke testa etter EL eller noe. Bare droppa p-piller denne mnd. Så det blir spennende å se om mensen kommer til jul eller ikke.. :angelic: Er egentlig bittelitt redd for positiv test. Men samtidig så vet jeg vi kan klare alt, så et barn til er velkomment om det viser seg at testen blir positiv. Vedder på at jeg blir skuffa om mensen kommer. Haha så ambivalente følelser altså:hilarious:

Lykke til med prøvingen denne PP! Håper det klaffer for dere :D
Det eneste jeg ønsker meg er en positiv test, men kommer sikkert til å få litt panikk når/hvis jeg får det :hilarious: lykke til nå i desember til dere :Heartred
 
Jeg skjønner meg ikke på kroppen min. Og jeg angrer litt på at jeg ikke har testet etter EL, for jeg har ingen anelse om hvor jeg er i syklusen min siden jeg hadde mensen to ganger med kun 9 dagers mellomrom. Jeg har spottet litt brunt (sorry tmi) igår og idag, men ingen mensen ennå. Appene mine er helt forvirra og mener at mensen skal komme rundt den 26 desember igjen? Men for meg kjennes det litt ut som at mensen er på vei igjen allerede.

Har tenkt litt IGJEN… Og jeg tror at hvis det ikke blir noen graviditet denne måneden så lar vi prøvingen ligge. Snakk om å være ambivalent her altså. Jeg elsker barn og kunne gjerne hatt mange fler. Men samtidig er vi jo ferdig med babytiden, og vi har egentlig brukt opp alle soverom + at bilen blir rimelig trang med enda en bilstol:hilarious: Kanskje vi bare må innfinne oss med de 4 barna vi tilsammen har? Men det er SÅ vanskelig å føle seg helt ferdig :yuck: Jeg er takknemlig for de barna vi har fått:Heartred Nå håper jeg snart at jeg får noen svar på hva som skjer med kroppen siden den tuller sånn. Jeg har liten tro på graviditet denne syklusen, så foreløpig venter jeg bare på mensen.. Det gjenstår å se når den kommer:scratch
 
Jeg skjønner meg ikke på kroppen min. Og jeg angrer litt på at jeg ikke har testet etter EL, for jeg har ingen anelse om hvor jeg er i syklusen min siden jeg hadde mensen to ganger med kun 9 dagers mellomrom. Jeg har spottet litt brunt (sorry tmi) igår og idag, men ingen mensen ennå. Appene mine er helt forvirra og mener at mensen skal komme rundt den 26 desember igjen? Men for meg kjennes det litt ut som at mensen er på vei igjen allerede.

Har tenkt litt IGJEN… Og jeg tror at hvis det ikke blir noen graviditet denne måneden så lar vi prøvingen ligge. Snakk om å være ambivalent her altså. Jeg elsker barn og kunne gjerne hatt mange fler. Men samtidig er vi jo ferdig med babytiden, og vi har egentlig brukt opp alle soverom + at bilen blir rimelig trang med enda en bilstol:hilarious: Kanskje vi bare må innfinne oss med de 4 barna vi tilsammen har? Men det er SÅ vanskelig å føle seg helt ferdig :yuck: Jeg er takknemlig for de barna vi har fått:Heartred Nå håper jeg snart at jeg får noen svar på hva som skjer med kroppen siden den tuller sånn. Jeg har liten tro på graviditet denne syklusen, så foreløpig venter jeg bare på mensen.. Det gjenstår å se når den kommer:scratch
Jeg er av og til fristet selv til å bare la prøvingen ligge, jeg er så lei av skuffelser og slikt. Men samtidig så vanskelig da jeg gjerne vil ha en til :Heartred så jeg kjenner meg godt igjen i følelsene dine!
 
God morgen! Her sitter jeg og venter på at de minste barna skal våkne så jeg kan kjøre de i bhg, og eldstemann på 12 steller seg og er straks klar for å dra til skolen. En rolig og fin morgen, akkurat sånn som jeg liker det:Heartpink Våkna med murringer i korsryggen og magen. Har forsøkt meg på litt temping de siste dagene, men har ikke fått testet til nøyaktig lik tid slik man helst skal + at jeg har vært syk. Så man kan jo ikke stole helt på tempingen da, men idag var iallefall tempen høy. Og det murrer godt. Kjennes ut som at mensen er på vei. Spotter også ennå, så ja.. Dette er merkelig:blackeye: Er det graviditet på gang, eller er det mensen? Som regel faller jo tempen når mensen skal komme!? Og noe av det mest frustrerende akkurat nå er at jeg ikke aner når jeg kan forvente mensen heller:hilarious: Snakk om uforutsigbar syklus. Men shit, tenk hvis det er noe på gang.. Kjente jeg fikk smått panikk av tanken:hilarious: Hva er det vi har gjort!? Ingen vei tilbake hvis det viser seg å være noe på gang iallefall:angelic::Heartred
IMG_2199.jpeg
 
Idag har jeg spottet brunt igjen, men ingen mensen! Og ikke aner jeg når mensen skal komme heller. Tempen har gått litt ned, så mest sannsynlig er nok mensen på vei. Det gjenstår å se :) Hadde mensensmerter igår, og idag har jeg kjent litt stikkinger. Men har liten tro på at det har klaffet. Om mensen ikke kommer snart så må jeg vel prøve å ta en test og se om noe er på gang eller ikke. Det er veldig rart å ikke vite når mensen skal komme. Jeg har alltid hatt så stabil og punktlig syklus. Men det har ikke blitt stabilt etter covidvaksinen, så jeg mistenker at den er grunnen til all spottingen og mensen som kommer i tide og utide…
 
Idag steg tempen litt igjen, men jeg tempet litt senere enn vanlig, så kan vel ikke helt stole på tempen. Men mensen er ennå ikke kommet, og jeg spotter så langt heller ikke. Merkelig opplegg. I de siste dagene har jeg følt meg litt ør og svimmel i hodet, og pulsen stiger opp til 120-130 hver gang jeg forsøker å gjøre husarbeid. Har skikkelig hjertebank. Kanskje det er pga. at jeg nettopp hadde covid? Har tusen ting jeg skulle ha fått gjort, og vi venter middagsbesøk av mamma og pappa. Så håper formen kommer seg snart :wideyed: :happy:
 
Inatt kom mensen med et brak. Med ryggvondt og hodepine. Kun 14 dager etter sist mensen:banghead: Jeg skjønner ikke hva som skjer jeg altså. Men nå er det iallefall sikkert at det ikke blir noen lillebror eller lillesøster. Skal nyte jula med vin og spekemat jeg da:Heartred Også blir det å være nøye med p-piller fremover, så får vi evt. se hva vi bestemmer oss for. Kanskje vi prøver på en til etterhvert. Klarer liksom ikke helt å legge drømmen om flere barn på hylla. Men innser at vi har ganske mange baller i lufta med de fire ungene vi har. Så kanskje det beste er at vi tar vare på de vi har:Heartpink Vi får se hva som skjer.

Ønsker alle dere prøvere og gravide her inne en riktig god jul :love7
 
Back
Topp