Så bra at du fikk sett bankende hjerte på ultralyd!TUL overstått:
Da har jeg kommet tilbake etter TUL og jeg har veldig blandede følelser
Fikk se en liten bønne med sterkt og blinkende hjerte, men som ble målt til 6+3. Det er 5 dager mindre enn hva vi har trodd. Nå er det 6 uker til neste ultralyd og det blir noen lange uker kjenner jeg. Blir så bekymret for at noe er galt siden den var så liten. Er såklart glad for å ha sett hjerteslag Men klarer ikke helt å slippe jubelen løs siden jeg fikk positive tester 10 DPO, og vet sånn ca. når EL var. Håper ikke at det går galt.
Hvis noen har erfaringer med dette så kan dere gjerne dele det med meg?
Nå må vi bare krysse fingrene for at den lille klamrer seg fast og vokser seg større
Snek til meg et bilde av hvordan det ser ut så langt:
Vis vedlegget 450944
Skjønner det er litt kjipt å bli satt tilbake, men som Mindel skriver, så er det veldig små marginer nå når de er så små I tillegg, så lurer jeg på om det kanskje ble såpass mange dager forskjell fordi du har telt etter menstermin?
Jeg har fulgt deg en liten stund nå, siden vi var i samme IKM gruppe og nå termingruppe Jeg la merke til at du lå én dag bak meg i dpo-telling, men så kom du én dag foran meg når du teller uker og dager.
Så nå tok jeg en kikk tilbake i dagboka di, og ser at du hadde eggløsning på cd17, 14nov. Betyr ikke det at du «egentlig» er 6+6 i dag, om man teller fra el-termin? 7+1 i dag er om du bruker menstermin, men siden du hadde el på dag 17, som er 2 dager etter «vanlig» syklus, så blir det mer riktig å telle at eggløsning på cd17 var 2+0..?
Om jeg har tolket rett, så ble du bare satt tilbake 3 dager, ikke 5
Edit: Legger ved skjermbilde fra terminkalkulatoren til babyverden der jeg la inn eggløsningsdatoen din.