Prøve på en siste attpåklatt <3

12+0:

Første milepæl er nådd ved å ha kommet meg til 12+0 :Heartblue For en uke siden så alt veldig mørkt ut og jeg var sikker på at alt var over. Så idag er jeg ekstra takknemlig for at det enda er liv i magen, og nå begynner jeg å tro at dette kan gå veldig fint. Det er litt uvirkelig og en helt sinnsykt god følelse at vi er så heldige å få oppleve dette en siste gang:shy:

Kvalmen har begynt å avta litt, og matlysten er bedre. Det er veldig deilig å ikke være konstant kvalm 24/7. Føler at jeg har mer overskudd til husarbeid og at jeg fungerer bedre nå. Blir fortsatt fort trøtt og sliten, men det er det jo bare å ta hensyn til imellom slagene. Har det iallefall bedre uten kvalmen. Puppene er enda sykt ømme. Så symptomene er godt på plass til tross for at formen generelt er bedre :)

Imorgen er det oppfølgings ultralyd, og jeg er veldig spent på hva den viser og om vi klarer å se antydning til kjønn :) Det er jo enda veldig tidlig, men vet at det ikke er umulig å kunne se når man har passert 12+0, så har et lite håp om å se noe. Magefølelsen sier ennå ingenting om kjønn, så jeg har overhodet ingen anelse om hva slags kjønn barnet er. Spennende!!

Back
Topp