Prøve på en siste attpåklatt <3

CD 28, 11 DPO:

Fikk disse positive testene idag:
IMG_9597.jpeg

Det er fortsatt ganske uvirkelig at jeg faktisk er gravid igjen. Og det er litt sånn skrekkblandet fryd siden jeg mistet sist. Er så redd for at testene ikke skal ta seg opp. Men så langt ser det lovende ut iallefall. IKM er imorra, og jeg krysser det som krysses kan for stigende tester og at gravidsymptomene fortsetter.

Symptomer så langt:
- kvalme som kommer og går
- fryser lett
- stikninger/murringer i magen, som minner litt om mensensmerter
- brekninger
- syns at mye lukter og smaker annerledes

Sitter dog med en liten klump i magen på vegne av bestevenninna mi. Hun har foreløpig ikke fått utslag på sine tester etter at hun fikk satt inn et embryo forrige mandag :sorry: Men håpet er enda der, da hun har IKM på onsdag. Så vi må bare håpe på at embryoet har brukt litt tid på å feste seg eller at hun produserer HCG litt sent:smiley-angelic001 Har ikke fortalt henne at vi prøver, og det blir litt sårt å skulle fortelle at det har klaffet for oss (hvis det skulle gå veien), hvis det ikke klaffer for dem. Jeg håper så inderlig de lykkes. De fortjener det så sinnsykt :Heartred

CD 28, 11 DPO:

Fikk disse positive testene idag:Vis vedlegget 449087
Det er fortsatt ganske uvirkelig at jeg faktisk er gravid igjen. Og det er litt sånn skrekkblandet fryd siden jeg mistet sist. Er så redd for at testene ikke skal ta seg opp. Men så langt ser det lovende ut iallefall. IKM er imorra, og jeg krysser det som krysses kan for stigende tester og at gravidsymptomene fortsetter.

Symptomer så langt:
- kvalme som kommer og går
- fryser lett
- stikninger/murringer i magen, som minner litt om mensensmerter
- brekninger
- syns at mye lukter og smaker annerledes

Sitter dog med en liten klump i magen på vegne av bestevenninna mi. Hun har foreløpig ikke fått utslag på sine tester etter at hun fikk satt inn et embryo forrige mandag :sorry: Men håpet er enda der, da hun har IKM på onsdag. Så vi må bare håpe på at embryoet har brukt litt tid på å feste seg eller at hun produserer HCG litt sent:smiley-angelic001 Har ikke fortalt henne at vi prøver, og det blir litt sårt å skulle fortelle at det har klaffet for oss (hvis det skulle gå veien), hvis det ikke klaffer for dem. Jeg håper så inderlig de lykkes. De fortjener det så sinnsykt :Heartred
Det er sårt og gjerne litt vanskelig å skulle glede seg over egen etterlengtet graviditet når man vet andre sliter med å bli gravide. Gratulerer så mye også sender jeg masse babystøv i retning venninnen din så dere forhåpentligvis kan gå gravide samtidig :Heartred

Det er sårt og gjerne litt vanskelig å skulle glede seg over egen etterlengtet graviditet når man vet andre sliter med å bli gravide. Gratulerer så mye også sender jeg masse babystøv i retning venninnen din så dere forhåpentligvis kan gå gravide samtidig :Heartred
Takk :Heartred Ja, det er litt vanskelig fordi jeg så veldig gjerne unner henne full klaff også. Livet er så urettferdig når det kommer til denne prøvingen. For noen klaffer det fort og andre må kjempe og igjennom så mye for å få det til. Så jeg håper virkelig på at hun får gode nyheter neste gang hun tester :) Krysser enda alt som krysses kan :smiley-angelic001

Har kun en babyplan test igjen, så jeg kjøpte meg en 10-pakning med tester fra make sure ikveld. Må jo sjekke om de blir sterkere og teste litt i dagene fremover :angelic: Har ingen erfaring med de testene, så aner ikke hva jeg kan forvente mtp. å se evt. økning i fargestoff? Er det noen som vet om de slår ut noenlunde likt som babyplan?

Her er kveldens test, 11 DPO:
IMG_9610.jpeg

CD1, 12 DPO og IKM:
Jeg er nok i overkant testetøs i denne PP. Siden jeg mistet i kjemisk sist, så følger jeg med på hvordan testene utvikler seg. Forrige gang fikk jeg svakt utslag på testene og positiv digital, før jeg fikk svakere tester og tilslutt negativ digital på IKM. Har vært så redd for at testene skulle bli svakere innen idag. Men jeg tror jeg kan konstantere at jeg iallefall ikke har svakere tester. De er sterkere og tydeligere - kunne kanskje vært enda sterkere? Men det ser lovende ut tror jeg :shy: Kanskje det kan gå riktig vei denne gangen?:Heartblue
Babyplan testene:
IMG_9651.jpeg

Make sure testene:
IMG_9652.jpeg

Hva tror dere om stigningen?

Har fortsatt en kvalme som kommer og går, og matlysten går opp og ned. Luktesansen er ganske vill:hilarious: I tillegg så har jeg hatt litt stikkinger i magen og i brystvortene: så det er definitivt mye som skjer i kroppen allerede:shy:

CD1, 12 DPO og IKM:
Jeg er nok i overkant testetøs i denne PP. Siden jeg mistet i kjemisk sist, så følger jeg med på hvordan testene utvikler seg. Forrige gang fikk jeg svakt utslag på testene og positiv digital, før jeg fikk svakere tester og tilslutt negativ digital på IKM. Har vært så redd for at testene skulle bli svakere innen idag. Men jeg tror jeg kan konstantere at jeg iallefall ikke har svakere tester. De er sterkere og tydeligere - kunne kanskje vært enda sterkere? Men det ser lovende ut tror jeg :shy: Kanskje det kan gå riktig vei denne gangen?:Heartblue
Babyplan testene:
Vis vedlegget 449233

Make sure testene:
Vis vedlegget 449234
Hva tror dere om stigningen?

Har fortsatt en kvalme som kommer og går, og matlysten går opp og ned. Luktesansen er ganske vill:hilarious: I tillegg så har jeg hatt litt stikkinger i magen og i brystvortene: så det er definitivt mye som skjer i kroppen allerede:shy:
Jeg synes dette ser bra ut! Har du tatt en digital?

Liten oppdatering på selveste IKM kvelden:

Ingen mensen eller blod har kommet. Testene er enda positive, og jeg har litt diverse symptomer. Akkurat nå driver det å murrer en mensenaktig følelse i livmora, men det husker jeg at jeg har hatt i alle mine svangerskap. Så nå blir det bare spennende å se om testene øker fremover :Heartred

13 DPO:

Se den stigningen da, det var deilig å se:shy::

IMG_9674.jpeg

Det er stigning på make sure også:
IMG_9666.jpeg

Dette gir meg iallefall masse håp :D

Men det beste av alt idag er at bestevenninnen min sendte meg snap. Hun sendte bilde av en test hvor hun skrev at hun var så innmari lei. Men når jeg studerte bildet så mente jeg bestemt at jeg så noe på den. Haha, jeg begynner jo å bli litt dreven med å se streker etter å ha tolket mange tester. Så jeg sa til henne at jeg syns jeg så noe. Og da sendte hun snap med bilde av testen på nytt med beskjed om at hun hadde fått en skygge igår, men at den ikke var noe sterkere idag. Men på snap nr 2 var det ingen tvil, det er strek på testen hennes og den er rosa. Appen ser streken også. Ikke vanskelig å se. Så jeg har troen, siden hun fikk blenda på mandag. Kanskje embryoet har brukt litt tid på å feste seg, og at det først nå begynner å vises på testene? Det går jo gjerne to døgn før de blir sterkere. Så nå håper jeg inderlig hun får enda sterkere tester i dagene som kommer:love7:Heartpink Får så lyst til å fortelle henne om at hvis det klaffer for dem nå, så kommer vi mest sannsynlig til å gå gravide samtidig. Men jeg vil vente litt med å fortelle om svangerskapet til jeg ser at det går den rette veien med oss begge. Man har jo såklart aldri noe garantier, men jeg håper virkelig på terminbabyer for oss begge:smiley-angelic001:Heartpink:Heartblue Skulle gjerne sagt det til henne, men vil ikke stresse henne med noe. Så det får heller bli en gledelig nyhet etterhvert hvis det går den rette veien:Heartpink

14 DPO, 4+0:
IMG_9714.jpeg

2-3 på digital og ganske sterk makesure test :love7 Det gir meg håp altså!
I tillegg har jeg kvalme som kommer og går, er kjempetrøtt og ganske emosjonell. Så symptomene er på plass for å si det sånn. Håper det blir terminspire av dette her altså :shy: En sensommerbaby ville vært helt nydelig og er så velkomment. Jentene mine på 3 og 5 år maser om søsken, så det ville vært stas å gi dem det:Heartpink:Heartblue

Vi har bestemt oss for å holde svangerskapet hemmelig til vi har vært på ultralyd. Og tenker at vi mest sannsynlig blir å fortelle det til de nærmeste på selveste julaften hvis alt har gått bra til da:shy: Det kan jo virkelig gjøre julaften uforglemmelig for store og små. Så må vi bare krysse det som krysses kan for at det blir baby:love7

Last edited:
16 DPO:
Formen er noenlunde bra, med bølger av trøtthet og litt kvalme som kommer og går. Kjenner det er ting som skjer i livmora, med murringer og litt ubehag. Og teststreken er begynt å bli ganske sterk og fin! Så nå begynner jeg å tro at dette kanskje er liv laga :)
IMG_9736.jpeg

Last edited:
Wow!! Så nydelige tester, helt etter boka jo! Gratulerer sååå mye :love017 :love7 :wavdette var gøy å se! Håper spiren sitter nå hos både deg og venninna di ❤️

Wow!! Så nydelige tester, helt etter boka jo! Gratulerer sååå mye :love017 :love7 :wavdette var gøy å se! Håper spiren sitter nå hos både deg og venninna di ❤️
Takk :shy: Krysser fingrene for spiren!
Jeg håper også alt jeg kan for venninna mi:Heartred

Last edited:
Så bra :love017 Tenk så stas om dere får gå gravide sammen! Hva sa mannen om at det ikke ble lengre prøving? :hilarious:
Ja det er mitt største ønske :smiley-angelic001 :Heartpink Så håper inderlig på at testene hennes også blir enda sterkere. Om det ikke skulle klaffe for dem så må jeg innrømme at det blir vanskelig å fortelle de om graviditeten min. Det er så urettferdig at noen blir fort gravide og andre må igjennom så mye for å få det til. Det kjenner jeg litt på, siden jeg unner de så innmari å få et barn til:Heartpink

Apropo mannen min ja:hilarious: Han er litt oppgitt over hvor fort det gikk, men så klart i ekstase. Han hadde håpet på masse prøving, men så satt den jo med en gang. Og nå som jeg er gravid så blir det ikke like mye action på han, da jeg blør så lett og det gjerne oppstår etter litt hygge. Så derfor er jeg ikke så gira siden jeg ikke orker stresset som man får av blødninger. Så han må nok klare seg selv en liten stund. I alle fall til jeg er bikket 12 uker:hilarious:

4+4, 18 dpo:
Dye stealer idag :shy: Må si meg fornøyd med stigningen på strimmel testene. Jeg vet jo at det ikke garanterer noen ting, men det ser nå iallefall ut som at det er økning i HCG :Heartpink Orker ikke å ta noen HCG blodprøve. Har ikke hatt noen blødninger så langt som i de andre graviditetene, så føler ikke at det er nødvendig. En TUL etterrhvert vil jo vise om det er noe der, så må bare håpe på det beste :Heartpink
IMG_9768.jpeg

Last edited:
Back
Topp