Tusen takk Det er helt sprøtt at du kommenterte det du gjorde, også skjedde det samme med meg !! Jeg er helt i sjokkWeeee, så fantastisk Gratulerer så mye med spiren
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk Det er helt sprøtt at du kommenterte det du gjorde, også skjedde det samme med meg !! Jeg er helt i sjokkWeeee, så fantastisk Gratulerer så mye med spiren
Det er sårt og gjerne litt vanskelig å skulle glede seg over egen etterlengtet graviditet når man vet andre sliter med å bli gravide. Gratulerer så mye også sender jeg masse babystøv i retning venninnen din så dere forhåpentligvis kan gå gravide samtidigCD 28, 11 DPO:
Fikk disse positive testene idag:Vis vedlegget 449087
Det er fortsatt ganske uvirkelig at jeg faktisk er gravid igjen. Og det er litt sånn skrekkblandet fryd siden jeg mistet sist. Er så redd for at testene ikke skal ta seg opp. Men så langt ser det lovende ut iallefall. IKM er imorra, og jeg krysser det som krysses kan for stigende tester og at gravidsymptomene fortsetter.
Symptomer så langt:
- kvalme som kommer og går
- fryser lett
- stikninger/murringer i magen, som minner litt om mensensmerter
- brekninger
- syns at mye lukter og smaker annerledes
Sitter dog med en liten klump i magen på vegne av bestevenninna mi. Hun har foreløpig ikke fått utslag på sine tester etter at hun fikk satt inn et embryo forrige mandag Men håpet er enda der, da hun har IKM på onsdag. Så vi må bare håpe på at embryoet har brukt litt tid på å feste seg eller at hun produserer HCG litt sent Har ikke fortalt henne at vi prøver, og det blir litt sårt å skulle fortelle at det har klaffet for oss (hvis det skulle gå veien), hvis det ikke klaffer for dem. Jeg håper så inderlig de lykkes. De fortjener det så sinnsykt
Takk Ja, det er litt vanskelig fordi jeg så veldig gjerne unner henne full klaff også. Livet er så urettferdig når det kommer til denne prøvingen. For noen klaffer det fort og andre må kjempe og igjennom så mye for å få det til. Så jeg håper virkelig på at hun får gode nyheter neste gang hun tester Krysser enda alt som krysses kanDet er sårt og gjerne litt vanskelig å skulle glede seg over egen etterlengtet graviditet når man vet andre sliter med å bli gravide. Gratulerer så mye også sender jeg masse babystøv i retning venninnen din så dere forhåpentligvis kan gå gravide samtidig
Jeg synes dette ser bra ut! Har du tatt en digital?CD1, 12 DPO og IKM:
Jeg er nok i overkant testetøs i denne PP. Siden jeg mistet i kjemisk sist, så følger jeg med på hvordan testene utvikler seg. Forrige gang fikk jeg svakt utslag på testene og positiv digital, før jeg fikk svakere tester og tilslutt negativ digital på IKM. Har vært så redd for at testene skulle bli svakere innen idag. Men jeg tror jeg kan konstantere at jeg iallefall ikke har svakere tester. De er sterkere og tydeligere - kunne kanskje vært enda sterkere? Men det ser lovende ut tror jeg Kanskje det kan gå riktig vei denne gangen?
Babyplan testene:
Vis vedlegget 449233
Make sure testene:
Vis vedlegget 449234
Hva tror dere om stigningen?
Har fortsatt en kvalme som kommer og går, og matlysten går opp og ned. Luktesansen er ganske vill I tillegg så har jeg hatt litt stikkinger i magen og i brystvortene: så det er definitivt mye som skjer i kroppen allerede
Tok digital i går, og fikk gravid 1-2Jeg synes dette ser bra ut! Har du tatt en digital?
Takk Krysser fingrene for spiren!Wow!! Så nydelige tester, helt etter boka jo! Gratulerer sååå mye dette var gøy å se! Håper spiren sitter nå hos både deg og venninna di
Takk Igår fikk hun endelig en test som var litt sterkere enn de første positive, så vi håper enda Gir ikke opp håpet!Så flotte tester!
Har du hørt noe mer fra venninna?
Så bra Tenk så stas om dere får gå gravide sammen! Hva sa mannen om at det ikke ble lengre prøving?Takk Igår fikk hun endelig en test som var litt sterkere enn de første positive, så vi håper enda Gir ikke opp håpet!
Ja det er mitt største ønske Så håper inderlig på at testene hennes også blir enda sterkere. Om det ikke skulle klaffe for dem så må jeg innrømme at det blir vanskelig å fortelle de om graviditeten min. Det er så urettferdig at noen blir fort gravide og andre må igjennom så mye for å få det til. Det kjenner jeg litt på, siden jeg unner de så innmari å få et barn tilSå bra Tenk så stas om dere får gå gravide sammen! Hva sa mannen om at det ikke ble lengre prøving?