Dette var skikkelig trist å høre Kjenner meg dessverre veldig igjen Sender deg en stor klem!Takk for at du håper på det beste for meg Testene øker dårlig, så tror nok ikke det er håp denne PP desverre Går bare og venter på å begynne å blø nå
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dette var skikkelig trist å høre Kjenner meg dessverre veldig igjen Sender deg en stor klem!Takk for at du håper på det beste for meg Testene øker dårlig, så tror nok ikke det er håp denne PP desverre Går bare og venter på å begynne å blø nå
Tusen takk Det er rart med det. Jeg føler virkelig ikke at jeg kan klage. For jeg har tre fine barn fra før av (+1 bonus) og har alltid blitt raskt gravid. Jeg har heller aldri (ettersom jeg vet) mistet før. Men dette tar mer på enn jeg hadde trodd. Er jo veldig realistisk og skjønner at det er normalt å miste og at de fleste opplever det en gang eller flere i livet sitt. Men er allikevel sårt! All ære til de som står i PP etter PP, og de som aldri gir opp etter å ha mistet og mistet. Det er jammen ikke bare bare! Men jeg håper på en ny spire til jul, hvis jeg mister nåDette var skikkelig trist å høre Kjenner meg dessverre veldig igjen Sender deg en stor klem!
PP3, CD 1:
Det er ikke ofte jeg blir glad for å blø! Men nå er jeg veldig glad, for nå er blødningen i gang. Så da slipper jeg å vente mange dager på det som skulle skje. Så nå er det bare å brette opp armene og begynne på PP3 Neste IKM er på selveste julaften Håper på et lite julemirakel
Nå skal jeg forsøke å tenke positivt og ikke grave meg helt ned i kjelleren fordi det endte i kjemisk denne PP. Jeg blir fort gravid og har troen på at det kan klaffe fort igjen. Må bare håpe på det iallefall. Det nytter ikke å sette seg ned å deppe. Ikveld tar jeg meg en cider, og vi gleder oss til julebord sammen i desember. Da skal vi ha barnevakt, og da skal jeg kose meg med spekemat og vin! Og i jula skal jeg spise og drikke akkurat det jeg vil. Også får tiden vise om det er meningen at vi skal få et barn til
Ja, det var veldig kjipt! Men sånn er livet, og jeg tar det overraskende bra Kanskje det er fordi vi har en høytid med masse god mat i vente, og det er en hektisk hverdag for oss med mange unger og en valp i huset. Tusen takk for gode ord fra deg Det setter jeg pris på!Huff, så kjipt Krysser fingrene for at det var første og eneste gang du opplevde det, og at du får et lite julemirakel! Kos deg med julebord, spekemat og vin!
Ja, det er akkurat det vi håper på Er glad for at jeg har mye å gjøre fremover. Skal forsøke å senke skuldrene, så får vi håpe på positive tester i julen igjen Gir ikke opp så lettSå kjedelig.. Godt du er ved godt mot, kose seg med hunden og juleforberedelser nå og litt babymaking etterhvert Tenk om du får verdens fineste julegave da
Wow, så flott! Håper jeg en dag får se nordlyset!PP3, CD11:
God morgen
Jeg glemte basal termometeret mitt hjemme, så blir ingen temping mens vi er på hytta vår i helga. Men jeg har ingen symptomer på EL og husket heldigvis å ta med meg EL-tester, så føler at jeg har ganske god kontroll på syklusen foreløpig
Nå er vi endelig på plass i hytta vår, og jeg må bare dele bilde av det nydelige nordlyset jeg kunne se fra soveromsvinduet vårt her ute på øya igår:
Vis vedlegget 372559
Det var bare helt magisk! Mørketiden kan være tung, men når vi får slike kvelder hjelper det på! Det lille lyset vi også har i løpet av formiddagen er også helt nydelig. Så det er en vakker tid til tross for at det kan være ganske så mørkt her i nord
Vi fikk pyntet litt til jul her igår. Hengte opp julestjerne i vinduet og pyntet i huset med røde duker og julelys! Noen nisser fikk sin plass i stuevinduene, og gjett om det var ei lita ei på 2 år som ble fornøyd med det Nå koser vi oss skikkelig. Lillesøster ble 6 mnd igår og hun har nettopp sovna i vippestolen ved siden av oss, mens jeg og lille frøken superkul sitter og ser på Amalies Jul Mannen får sove lenge idag, også skal han stå opp med ungene imorgen så jeg kan sove ut. Grei arbeidsfordeling det
Håper dere alle har en super helg! Måtte vi snart gå inn i en ny fin uke og få mange positive EL-tester