Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fantastiske nyheter! Så glad på deres vegneNå er vi akkurat ferdig hos gyn. Var så nervøs at jeg kunne ha tisset på meg Men jammen fant vi ikke et lite embryo med hjerteslag Ut ifra hva gynekologen kunne se så hadde jeg mest sannsynlig sprukket et blodkar og det var ingen blod i livmoren som ville ut. Så det er et godt tegn. Jeg er såååå lettet og glad Siden jeg er en såpass bekymret som person, så ville gyn sette opp en ny time til meg om to-tre uker. Kjenner at det er helt greit. Trenger bekreftelse på at alt står bra til når man sliter med blødninger og spotting. Ååh Gud, jeg er så sykt glad og lettet. Var helt magisk å se hjertet som slo Ble satt tilbake til 6+0. Så da går jeg ut ifra dette nå
Jeg forstår deg kjempe godt. Hvordan kan man ikke tenke på noe annet? Jeg håper det gir segSer på helsenorge at jeg har fått ny time til TUL når jeg er 8+5. Hvis jeg fortsetter å blø sånn som jeg gjorde ista så er sjansen der for at jeg kommer til å be om at de sjekker stå’a før det... Men om ikke så skal jeg forsøke å slå meg til ro med at det blir neste UL Håper virkelig disse blødningene gir seg, for uansett hvor mye jeg forsøker å ikke la det gå inn på meg så gjør det det. Og uansett hvor mye jeg prøver å ikke tenke på dette eller å ikke bekymre meg, så er det omtrent alt jeg klarer å tenke på. Det er virkelig altoppslukende. Men det er kanskje ikke så rart at alt blir ekstra forsterket med alle disse hormonene som herjer i kroppen. Måtte alt strevet og alle bekymringene være verdt det tilslutt
Satser på at formen din bedrer seg snart her er den i alle fall helt fin igjen kos dere med kake og sånn, kjenner jeg ble litt misunnelig over den ostekaka7+4:
Gratulerer med farsdagen til alle super pappaer der ute Her startet vi dagen med dekket frokostbord og såklart pakke til verdens beste samboer og pappa/bonuspappa. Det var en koselig start på dagen og mannen ble veldig fornøyd med oppmerksomheten. Kake skal vi kose oss med hos mamma og pappa litt senere idag Håper ikke kvalmen er så intens da, for jeg vet at mamma har bakt en nydelig ostekake.
Sliter fortsatt hver dag med kvalme som kommer og går. Det er slitsomt, men forhåpentligvis verdt det. Nå er det bare litt over en uke til jeg skal på neste UL. Er kjempe spent på om det enda er liv. Føler meg veldig gravid med kvalmen og trøttheten. Er også ganske oppblåst. Men, så liker jeg ikke faktumet at jeg fortsatt spotter mørkebrunt hver dag. Så lenge jeg spotter er det vanskelig å tro at dette skal gå bra. Men håper i det lengste at dette skal gå bra og at vi får se en liten minibaby med bankende hjerte Må bare krysse fingrene og tenke positivt!