Tror den er helt finBilde fra søndag:
Vis vedlegget 338261
På utvannet urin nå:
Vis vedlegget 338262
Hva tenker dere? Burde ikke streken vært enda sterkere eller er det innafor?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror den er helt finBilde fra søndag:
Vis vedlegget 338261
På utvannet urin nå:
Vis vedlegget 338262
Hva tenker dere? Burde ikke streken vært enda sterkere eller er det innafor?
Syns den streken er sterk og fin jeg <3
Tror den er helt fin
Wohoooo! Grattis!4+4, 17 dpo:
God morgen
Jeg klarte ikke å dy meg, så her er dagens tester. (Den øverste fra RFSU er fra igår kveld) Må si meg fornøyd med å endelig få 2-3 på den digitale Da kan jeg iallefall konkludere med at HCG nivået stiger Ikke har jeg spottet noe mer heller, så nå må jeg bare roe meg litt ned her. Det er helt utrolig hvor emosjonelt påvirket man blir av å være i denne bobla. Akkurat nå er jeg optimistisk om at det kommer en baby i juni 2021 baby Håper håper håper!!
Vis vedlegget 338295
4+5
God formiddag
Til tross for at jeg har hadde bittelitt lysebrun utflod igår igjen, så er jeg egentlig ganske rolig ang. det idag. Har skjøre slimhinner, så er nok bare derfor. Har fortsatt symptomer: kvalme som kommer og går, er så hindides trøtt flere ganger i løpet av dagen, matlysten er helt merkelig og jeg har litt strålinger nedover venstre lår innimellom.
Vis vedlegget 338402
Nederste testen er fra idag Ser at rfsu testen stiger i styrke for hver dag nå, så det er jo bra
Krysser fingrene for dere at spiren sitter raskt!!! Jeg hadde bare gunnet på om jeg var dere. Er man usikker og begge har lyst, så tror jeg et barn er en velsignelse. Jeg har 2 bonusbarn og 1 biologisk datter. Vi prøver på 1 sammen nå, men ser ikke bort ifra at det kan bli 2 felles med tiden. Vi er litt usikre på nr 2, men det er jo litt fordi vi må se hvordan det går med 4 barn i hus førstHeisann Jeg (31 år) og mannen min (33år) har vinglet veldig på om vi vil prøve på å få et siste barn i søskenflokken vår. Vi har tilsammen 3 barn, vårt første felles fikk vi i november ifjor. Hun er nå 9 mnd og er allerede blitt sååå stor. Hun går rundt bordet og babler i vei, er en reser til å krabbe og er en super glad og lett jente å ha med å gjøre. Tiden går så innmari fort, og savnet etter babytiden er allerede der. Vi har funnet ut at hvis vi skal ha flere barn så er det nå eller aldri. De to andre barna våre er 9 og 10 år gamle, så vi føler at det kan være fint for jenta vår og få et jevnaldrende søsken. Til nå har vi vært usikre på om vi ville ha flere siden det er så innmari behagelig sånn som situasjonen er nå. De to eldste barna er kjempe engasjerte og flinke til å hjelpe til. Og minstemor har vært en fryd siden fødsel med tidenes beste humør, skriker nesten aldri, har god apetitt og hun sover hele natten. En drømmebaby med andre ord Er litt redd for å få en baby med kolikk eller andre utfordringer, for vi vet at vi har vært veldig heldige med datteren vi har nå. Første frøkna til mannen hadde mye mageproblemer og sov ingenting det første året, så han har opplevd begge deler. Men vi har funnet ut at om det skulle skje at vi får en baby med ekstra utfordringer, så skal vi klare å takle det sammen. Lysten på et siste barn i flokken vår er såpass sterk hos oss begge at vi endelig har klart å ta et valg om å prøve Jeg har mensen akkurat nå, men ifølge syklusen min så skal jeg ha eggløsning i perioden 25.08-30.08, så da skal vi starte PP1. Jeg har sommerfugler i magen. Minstemor satt på PP2, så er spent på om det blir noe like fort denne gangen og Ønsk oss lykke til
Hurra! Jeg fikk TR på besøk i helgen, så nå kan prøvingen starte for fullt her5+0 (20 dpo)
God morgen
Nå kan jeg endelig si meg ferdig med testingen, for slik ble dagens tester:
Vis vedlegget 338532
Gravid 3+ var akkurat det jeg trengte å se idag Det viser jo iallefall at HCG nivået fortsatt stiger. Nå er testetøsa i meg veldig fornøyd Håper spiren blir hos oss og kommer ut i juni 2021. Spotter ikke lenger, men hadde TMI litt lyserosa på papiret rett etter sex igår. Men det hadde jeg i mitt forrige svangerskap og, da til og med med blødninger også. Er så sensitiv inni der, så må nesten bare prøve å godta at det er sånn med meg. Det er iallefall ingen spotting så langt idag, og det tar jeg som et godt tegn Av symptomer nå så er jeg veldig trøtt og av og til litt kvalm
Håper på mange positive tester denne uka. Masse lykke til alle sammen
Så bra sender deg masse babystøv og krysser fingrene for at du blir fort gravid igjenHurra! Jeg fikk TR på besøk i helgen, så nå kan prøvingen starte for fullt her
Takk for oppmuntrende ord Håper virkelig på at det er en uskyldig blødning denne graviditeten også. Gir ikke opp håpet før jeg eventuelt får svar på blodprøven jeg skal ta imorgenIkke sikkert at du mister. Sex og skjøre slimhinner kan føre til en del slike blødninger, opplevde det selv, men var like skremmende hver gang . Krysser fingrene for at HCG målingene stiger og at spiren holder seg til termin