Delte bilder ved fødsel av begge, deler ikke andre bilder Jeg jobber også i en upopulær offentlig sektor
Du har like festlig jobb du og ja hva gjør du for å skjerme barna om du blir utsatt for trusler på jobb?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Delte bilder ved fødsel av begge, deler ikke andre bilder Jeg jobber også i en upopulær offentlig sektor
Min avdeling er ganske skjermet, og de som driver med saksbehandlingen er mer utsatt. Vi har rutiner på hvordan en skal takle trusler, og hva en skal gjøre hvis familie eventuelt blir utsatt, men det siste har aldri skjedd, heldigvis! Navnet mitt er aldri direkte involvert i den typen saker, bare tilknytning til kontoret, så jeg har ikke tatt noen spesielle hensyn selv. Hva med deg?Du har like festlig jobb du og ja hva gjør du for å skjerme barna om du blir utsatt for trusler på jobb?
Jeg la ut et par ganger i året når barna var mindre. Nå er de 9 og 11 år og sier fra at de ikke vil at det skal deles annet enn med familien.
Vi snakker aldri om egne liv i jobbsammenheng, vi avslører ikke hvor vi bor, vi har helt hermetisk lukkete profiler på sosiale medier, og alle har rutiner for sine barn i barnehage/skole i de sakene hvor det er trusler blir feks barnehagen informert hos oss... i verste fall blir min familie satt under politibeskyttelse håper det aldri går dit da, men rutinene er jo derMin avdeling er ganske skjermet, og de som driver med saksbehandlingen er mer utsatt. Vi har rutiner på hvordan en skal takle trusler, og hva en skal gjøre hvis familie eventuelt blir utsatt, men det siste har aldri skjedd, heldigvis! Navnet mitt er aldri direkte involvert i den typen saker, bare tilknytning til kontoret, så jeg har ikke tatt noen spesielle hensyn selv. Hva med deg?
Tror din arbeidsplass er hakket mer upopulær enn min, gitt! Håper aldri det går så langt <3Vi snakker aldri om egne liv i jobbsammenheng, vi avslører ikke hvor vi bor, vi har helt hermetisk lukkete profiler på sosiale medier, og alle har rutiner for sine barn i barnehage/skole i de sakene hvor det er trusler blir feks barnehagen informert hos oss... i verste fall blir min familie satt under politibeskyttelse håper det aldri går dit da, men rutinene er jo der
Er vel ingen som legger ut slike (eller lignende) bilder av barna sine?!? De jeg har sett i mitt nettverk er ordentlige, typ fotografbilder.
Ok vi får bare være enige om å være uenige om når de skjønner det
Jeg må bare si at jeg har sett folk legge ut bilde av datteren i bare truse. Hun er vertfall begynt på skolen. Blir like sjokkert hver gang (ja, det har hendt flere ganger)..Er vel ingen som legger ut slike (eller lignende) bilder av barna sine?!? De jeg har sett i mitt nettverk er ordentlige, typ fotografbilder.