Poste billeder av dit barn på sosiale medier?

Jeg må bare si at jeg har sett folk legge ut bilde av datteren i bare truse. Hun er vertfall begynt på skolen. Blir like sjokkert hver gang (ja, det har hendt flere ganger)..
:eek::eek:
 
Har ikke postet ett eneste bilde, gjorde det ikke da jeg var gravid heller. Sikkert en del "venner" på FB som ikke har fått med seg at jeg har barn en gang :wacky:
 
Har ikke postet noe på fb, men deler en del på snap (men her ikke så mange der). Både samboeren og jeg var enige på forhånd om at vi ikke vil ha bilder på fb.
 
Ikke postet noe noe sted, utenom på lukkede grupper, Snap til venner og familie. Jobber også i en upopulær offentlig sektor:) Men hadde ikke gjort det uansett. Postet heller ikke noe om at jeg var gravid, så kom som et sjokk på noen av de mest perifere bekjentskapene når jeg "plutselig" kom med barnevogn :))
 
Jeg må bare si at jeg har sett folk legge ut bilde av datteren i bare truse. Hun er vertfall begynt på skolen. Blir like sjokkert hver gang (ja, det har hendt flere ganger)..

Ohh! Sånn har jeg aldri set o:
 
Jeg kan legge ut et bilde en sjelden gang der de har slalomhjelm og briller typ.
Men tenåringen legger jeg aldri ut bilde av. Han liker det ikke, og det respekterer jeg
 
Deler bilder med familie og venner på Messenger og Snapchat, men har aldri lagt ut noe bilde av ungen ellers. Da han ble født la jeg ut bilde av de små føttene hans, men aldri ansikt. Blir heller ikke å gjøre det. Koselig å se andres bilder av deres barn, men vi ønsker ikke å legge ut noe av våre barn.
 
Jeg legger skjeldent ut bilder av henne, og forsøker å tenke at hun ikke skal kunne bli flau eller føle ubehag over bildet når hun er voksen. Jeg legger kun ut på lukket instagramprofil.
Jeg snapper endel med venner og familie, og spør henne alltid om jeg får lov å sende noe på forhånd.
Ser ikke noe stort problem med å legge ut ordntlige bilder i sosiale medier, men jeg synes selv enkelte kan legge ut for mye, og jeg ser ikke helt hensikten med det.
 
Jeg legger skjeldent ut bilder av henne, og forsøker å tenke at hun ikke skal kunne bli flau eller føle ubehag over bildet når hun er voksen. Jeg legger kun ut på lukket instagramprofil.
Jeg snapper endel med venner og familie, og spør henne alltid om jeg får lov å sende noe på forhånd.
Ser ikke noe stort problem med å legge ut ordntlige bilder i sosiale medier, men jeg synes selv enkelte kan legge ut for mye, og jeg ser ikke helt hensikten med det.

ja, vil ikke legge ut ting som jeg ikke selv ville like ute på nett, men hvis det er ordentlige billeder, synes jeg det er fint :)
 
Jeg legger ut og kommer til å fortsette å legge ut bilder av barna. :) Jeg legger bare ut bilder jeg synes er fine og greie. Ingen bilder der de ser rare eller morsomme ut på noe vis. Selv om det er veldig søtt, har jeg tenkt at dette er noe jeg selv ikke hadde likt om mine foreldre hadde lagt ut av meg som barn.
Med litt morsomme bilder tenker jeg da f.eks med bleie over hodet eller rare grimaser. Kjempe herlige, men ikke noe jeg poster online. ❤
 
Jeg legger ut og kommer til å fortsette å legge ut bilder av barna. :) Jeg legger bare ut bilder jeg synes er fine og greie. Ingen bilder der de ser rare eller morsomme ut på noe vis. Selv om det er veldig søtt, har jeg tenkt at dette er noe jeg selv ikke hadde likt om mine foreldre hadde lagt ut av meg som barn.
Med litt morsomme bilder tenker jeg da f.eks med bleie over hodet eller rare grimaser. Kjempe herlige, men ikke noe jeg poster online. ❤

Ja, veldig enig! Tenker det er lurt at tenke hva man selv har lyst på skal legge på nett :)
 
Jeg gjorde det for noen år siden. Men har fjernet alle hvor ansiktene vises og har 2-3 igjen bakfra. Jeg vet at eldste ikke hadde likt det. Jeg har heller ikke noe behov for å eksponere barna for alle «fb» bekjente. Sånn er jeg/har jeg blitt :)
 
Back
Topp