Pokemon GO

Åh, da er det derfra. Jeg har en pokemon i gymmen på vaksdal [emoji1303]

Du får når de blir slått ut liksom.

Er den der bare 1 time får du ikke så mye, og du får uansett Max 50 penger per dag om du har 5 i 5 gymmer liksom..

Sykt god på å forklare [emoji849]

Du får når de blir slått ut liksom.

Er den der bare 1 time får du ikke så mye, og du får uansett Max 50 penger per dag om du har 5 i 5 gymmer liksom..

Sykt god på å forklare [emoji849]

Har hatt min der i over et døgn nå, så da får jeg i hvert fall 50 penger når den blir slått ut da [emoji7]

Jeg skal gå til en gym nå etterpå OG slå ut to pokemon. Trenger luft og klekke noen egg

Den turen er bare å glemme. Minstemann brukte 2 timer på å sovne så jeg er gåen. Sofaen er eneste stedet for meg i kveld. Skal heller strikke litt for å få trimmen.

Spunnet 20+ stops i dag. Hvor mange gaver har jeg fått? 2! TO!!!! Det er skikkelig teit!

Spunnet 20+ stops i dag. Hvor mange gaver har jeg fått? 2! TO!!!! Det er skikkelig teit!

Jeg får gaver hele tiden, så lenge jeg ikke har mange på lager [emoji56]. Skikkelig dritt når man ikke får gaver når man trenger det. Går litt opp og ned, men for tiden har jeg bare spunnet «gode» stopp [emoji6]

Jeg får gaver hele tiden, så lenge jeg ikke har mange på lager [emoji56]. Skikkelig dritt når man ikke får gaver når man trenger det. Går litt opp og ned, men for tiden har jeg bare spunnet «gode» stopp [emoji6]

Lucky you. Jeg får ikke gaver uansett om lageret er tomt eller fullt jeg altså. Begynner å bli dritt lei akkurat det. Så beklager at jeg er så ego at jeg bare åpner og ikke sender gaver selv for tiden. :sorry:

Lucky you. Jeg får ikke gaver uansett om lageret er tomt eller fullt jeg altså. Begynner å bli dritt lei akkurat det. Så beklager at jeg er så ego at jeg bare åpner og ikke sender gaver selv for tiden. :sorry:

Jeg har for mange ting i bagen hele tiden, så mine gaver blir liggende uåpnet en liten stund. Det er lettere i hektisk jobbhverdag eller på toget å få snurret et stopp, enn å fange pokemoner og bruke opp ting.

IMG_3894.jpg

Nå håper vi å få nok pokecoins til å kjøpe enda en incubator. Blir aldri kvitt eggene på lager.

Jeg har for mange ting i bagen hele tiden, så mine gaver blir liggende uåpnet en liten stund. Det er lettere i hektisk jobbhverdag eller på toget å få snurret et stopp, enn å fange pokemoner og bruke opp ting.

Du får slette noe av det. Jeg sletter de kjipeste potion’ene og har bare max nå. Jeg sletter også en del revives og normale baller. Nå har jeg stort sett bare great- og ultraballer til enhver tid.

Oppdaget plutselig at Roselia nå kan evolves, men jeg mangler spesialgreien for å kunne gjøre det. Hvordan får man tak i sånne spesialgreier?

Fikk denne i dag, tilfeldigvis startet et raid når vi dro fra akvariet [emoji41]

IMG_0485.jpg

Back
Topp