Du kan få 50 penger om dagen om du har pokemon i gymmen![]()
Åh, da er det derfra. Jeg har en pokemon i gymmen på vaksdal [emoji1303]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du kan få 50 penger om dagen om du har pokemon i gymmen![]()
Åh, da er det derfra. Jeg har en pokemon i gymmen på vaksdal [emoji1303]
Du får når de blir slått ut liksom.
Er den der bare 1 time får du ikke så mye, og du får uansett Max 50 penger per dag om du har 5 i 5 gymmer liksom..
Sykt god på å forklare [emoji849]
Har hatt min der i over et døgn nå, så da får jeg i hvert fall 50 penger når den blir slått ut da [emoji7]
Spunnet 20+ stops i dag. Hvor mange gaver har jeg fått? 2! TO!!!! Det er skikkelig teit!
Jeg får gaver hele tiden, så lenge jeg ikke har mange på lager [emoji56]. Skikkelig dritt når man ikke får gaver når man trenger det. Går litt opp og ned, men for tiden har jeg bare spunnet «gode» stopp [emoji6]

Lucky you. Jeg får ikke gaver uansett om lageret er tomt eller fullt jeg altså. Begynner å bli dritt lei akkurat det. Så beklager at jeg er så ego at jeg bare åpner og ikke sender gaver selv for tiden.![]()
Jeg har for mange ting i bagen hele tiden, så mine gaver blir liggende uåpnet en liten stund. Det er lettere i hektisk jobbhverdag eller på toget å få snurret et stopp, enn å fange pokemoner og bruke opp ting.
Artig tekst på den. Og hva i all verden skal dette bety? Vis vedlegget 280794

Man får de visstnok etter å ha fullført quests.Oppdaget plutselig at Roselia nå kan evolves, men jeg mangler spesialgreien for å kunne gjøre det. Hvordan får man tak i sånne spesialgreier?
Man får de visstnok etter å ha fullført quests.
Æsj, da ligger det litt frem i tid... [emoji13]