Pokemon GO

Jeg fikk denne i raid i dag
4378F490-250B-49D2-AD37-05C516A42D65.jpeg

Har ellers fanget nærmere 100 Pokémons og fått unna x antall oppdrag. Sendt gaver også, over 30 stk til alle som kunne motta. Generøs dag!

Blå FTW! :cool::smug:

Men hva er ingress egentlig?

Men hva er ingress egentlig?
Ingress er et annet spill som er gitt ut av samme selskapet som Pokemon Go.

Det er to lag: grønn og blå. Der det er stopp og gymmer i Pokemon er det portaler i Ingress. De slåss de to lagene om. I Ingress angriper vi portalene direkte, med våpen som vi får fra portalene.

Den største forskjellen ligger i at portalene kan kobles sammen. Klarer du å lage en trekant, eier laget ditt hele området under trekanten. Og du får masse poeng. Tar du over en portal fra det andre laget sånn at det ødelegger flere trekanter, får du enda mer.

Jeg anbefaler å få tak i en eldre versjon av spillet. Den nyeste er litt treg og hakkete, pg mangler et par ting fra den gamle.

Ingress! Digger det. Lenge siden jeg har spilt nå, ble støkk på lvl 8 fordi jeg ikke får det siste kravet til sølv. Må ta det opp igjen. Jeg er innom det av og til, men ikke aktivt. Har flere portaler i Ingress her forresten.

Spørs om jeg får laste det ned og prøve da :)

Noen som vet hvorfor ikke km-telleren vil oppdatere seg med adventure sync? Har koblet polar flow sammen med Google fit og google fit sammen med pokemon. Synkronisert klokka og restartet pokemon. Nada. o_O

Min godtar km fra klokken. Fikk plutselig klekket masse egg etter tur i dag [emoji173]️

Hvordan får man pokepenger uten å kjøpe dem? Oppdaget plutselig at jeg hadde råd til oppgradering av bagen min, uten å ha brukt en krone på å kjøpe pokepenger...

Hvordan får man pokepenger uten å kjøpe dem? Oppdaget plutselig at jeg hadde råd til oppgradering av bagen min, uten å ha brukt en krone på å kjøpe pokepenger...

Du kan få 50 penger om dagen om du har pokemon i gymmen ;)

Back
Topp