Det var mye mer av dem i to dager. Nå er de borte igjen.
Aha! Typisk jeg får med meg sånt når moroa er over.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det var mye mer av dem i to dager. Nå er de borte igjen.
Nå er blå ponyta og grønne cubone ute. De som spiller Ingress vil forstå hvorfor.
Jeg er også grønnSkjønner ikke hva som stakk meg da jeg valgte grønn side ingress. Jeg pleier alltid være blå [emoji13]
Skjønner ikke hva som stakk meg da jeg valgte grønn side ingress. Jeg pleier alltid være blå [emoji13]

Nå er blå ponyta og grønne cubone ute. De som spiller Ingress vil forstå hvorfor.
Ingress er et annet spill som er gitt ut av samme selskapet som Pokemon Go.Men hva er ingress egentlig?
Åh, noe så teit!Pokemon godtar visst ikke km fra andre dingser enn telefonen.![]()
Håper de har fått oppdatert det da.Min godtar km fra klokken. Fikk plutselig klekket masse egg etter tur i dag [emoji173]️
Håper de har fått oppdatert det da.Jeg trilla over 6 cm i dag og 9 i går, men telefonen er alltid i lomma.
Hvordan får man pokepenger uten å kjøpe dem? Oppdaget plutselig at jeg hadde råd til oppgradering av bagen min, uten å ha brukt en krone på å kjøpe pokepenger...