Pokemon GO

Du ble sikkert med meg [emoji23]
Aha! Ble plutselig en level høyere og fikk et trofé for å ha en skikkelig god venn. :) Men da skulle jeg sagt fra til deg slik at du kunne spist egg? :joyful:
 
Aha! Ble plutselig en level høyere og fikk et trofé for å ha en skikkelig god venn. :) Men da skulle jeg sagt fra til deg slik at du kunne spist egg? :joyful:

Jeg bruker å følge med, men glemte meg og sendte gave før vi fikk avtalt [emoji85] Hadde vi begge hatt på egg hadde bi begge fått dobbelt så mye XP
 
Aha! Ble plutselig en level høyere og fikk et trofé for å ha en skikkelig god venn. :) Men da skulle jeg sagt fra til deg slik at du kunne spist egg? :joyful:

Hvis du trykker på vennen din, og så på ikonet som indikerer vernestatus, så står det hvor mange dager det er igjen til neste vennskapsnivå.
 
Vi har 9 dager igjen. Aktiverer vi egg før vi sender hverandre gaver når det står 1 dag igjen, så får vi 200k XP hver! Man kan avvente og samle til man feks blir ultra og best med flere her, så er det plutselig nesten et helt lvl bare på vennskap.

83F68334-AA5D-497C-AE49-CD344EF5D6C8.jpeg
 
Vi har 9 dager igjen. Aktiverer vi egg før vi sender hverandre gaver når det står 1 dag igjen, så får vi 200k XP hver! Man kan avvente og samle til man feks blir ultra og best med flere her, så er det plutselig nesten et helt lvl bare på vennskap.

Vis vedlegget 281175
Jeg er litt distre, så beklager på forhånd hvis jeg glemmer meg!
 
Må raide litt i helgen skjønner jeg, hvis formen tillater det.
 
Back
Topp