Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hendig.fcswap.com
Har fått venner i Australia, USA og Tyskland så langt (ut fra gavene de sender i hvert fall).
Vis vedlegget 279361
Altså. Flere enn meg som ved første øyekast syns han her har rompe til ansikt?
Og senere kanskje ser at det er kattelignende ansikt på han.
Vis vedlegget 279361
Altså. Flere enn meg som ved første øyekast syns han her har rompe til ansikt?
Og senere kanskje ser at det er kattelignende ansikt på han.

Det høres ut som du kanskje trenger en sånn pluss. Det er en liten dings med en knapp på, som du kobler trådløst til telefonen. Når det er en pokemon i nærheten vibrerer dingsen, og du trenger bare å trykke på knappen for å prøve å fange den. Jeg har ikke sånn selv, men kjenner mange som bruker den så de kan spille uten å stirre i telefonen hele tiden.Jeg tenker at jeg kanskje burde slutte å spille...Hvis jeg går tur har jeg som regel med meg en hund, og 1) de synes jeg er så kjedelig når jeg stopper på pokestops og 2) hun ene går så uoppdragent at jeg burde følge med og trene henne. For ikke å snakke om at 3) jeg er skikkelig dårlig til multitasking og at 4) jeg har knust telefonskjermen to ganger mens jeg har spilt.
![]()
Jeg tenker at jeg kanskje burde slutte å spille...Hvis jeg går tur har jeg som regel med meg en hund, og 1) de synes jeg er så kjedelig når jeg stopper på pokestops og 2) hun ene går så uoppdragent at jeg burde følge med og trene henne. For ikke å snakke om at 3) jeg er skikkelig dårlig til multitasking og at 4) jeg har knust telefonskjermen to ganger mens jeg har spilt.
![]()
Det høres ut som du kanskje trenger en sånn pluss. Det er en liten dings med en knapp på, som du kobler trådløst til telefonen. Når det er en pokemon i nærheten vibrerer dingsen, og du trenger bare å trykke på knappen for å prøve å fange den. Jeg har ikke sånn selv, men kjenner mange som bruker den så de kan spille uten å stirre i telefonen hele tiden.![]()
Dere skal få i morgen!Jeg glemte av hele gavegreia i dag.Dere skal få i morgen!
fcswap.com
Har fått venner i Australia, USA og Tyskland så langt (ut fra gavene de sender i hvert fall).

Jeg er irritert på Pokemon. Jeg har kjøpt to utvidelser av bagen min for å få plass til mere Pokémons, men det er ikke registrert i appen, så jeg får ikke fanget fler. Har meldt det inn, og alt skal stemme i systemet, men jeg har fortsatt plass til 100 for lite ...![]()
Så kjedelig!Jeg er irritert på Pokemon. Jeg har kjøpt to utvidelser av bagen min for å få plass til mere Pokémons, men det er ikke registrert i appen, så jeg får ikke fanget fler. Har meldt det inn, og alt skal stemme i systemet, men jeg har fortsatt plass til 100 for lite ...![]()
Så kjedelig!
Har også vurdert å gjøre det. Sender til professor og evolver i hytt og dynevær, men nå er det jo så mange monstre at det blir fullt før man får sagt pokemon.
Åh, det er kjedelig! Jeg hadde tenkt å kjøpe meg mer plass. Nå ble jeg litt skeptisk...