Pokemon GO

IMG_3699.jpg

Altså. Flere enn meg som ved første øyekast syns han her har rompe til ansikt?

Og senere kanskje ser at det er kattelignende ansikt på han.

Tallet 8 og 108 går jammen igjen i den nye spesialen ja!
CE76529A-07A7-49F1-A054-8001E14067DE.jpeg

Gådd! 108 Pokémons. Jaja. Jeg sliter egentlig mest med å finne 8 stops jeg ikke har besøkt før. Klarte 6 i dag faktisk, men aner ikke hvor jeg skal finne de to siste!

Fikk evolvet noen nyvinninger i dag, om ikke annet:
C636B574-0F07-4CD1-9720-A7DF573D4E51.jpeg

Jeg tenker at jeg kanskje burde slutte å spille... :( Hvis jeg går tur har jeg som regel med meg en hund, og 1) de synes jeg er så kjedelig når jeg stopper på pokestops og 2) hun ene går så uoppdragent at jeg burde følge med og trene henne. For ikke å snakke om at 3) jeg er skikkelig dårlig til multitasking og at 4) jeg har knust telefonskjermen to ganger mens jeg har spilt. :p

Jeg tenker at jeg kanskje burde slutte å spille... :( Hvis jeg går tur har jeg som regel med meg en hund, og 1) de synes jeg er så kjedelig når jeg stopper på pokestops og 2) hun ene går så uoppdragent at jeg burde følge med og trene henne. For ikke å snakke om at 3) jeg er skikkelig dårlig til multitasking og at 4) jeg har knust telefonskjermen to ganger mens jeg har spilt. :p
Det høres ut som du kanskje trenger en sånn pluss. Det er en liten dings med en knapp på, som du kobler trådløst til telefonen. Når det er en pokemon i nærheten vibrerer dingsen, og du trenger bare å trykke på knappen for å prøve å fange den. Jeg har ikke sånn selv, men kjenner mange som bruker den så de kan spille uten å stirre i telefonen hele tiden. :)

Nei nei nei! :eek:

Det høres ut som du kanskje trenger en sånn pluss. Det er en liten dings med en knapp på, som du kobler trådløst til telefonen. Når det er en pokemon i nærheten vibrerer dingsen, og du trenger bare å trykke på knappen for å prøve å fange den. Jeg har ikke sånn selv, men kjenner mange som bruker den så de kan spille uten å stirre i telefonen hele tiden. :)

Hmmm. Sånn kunne jeg trengt! Pluss. Må Google.

Vi må avtale når vi blir best friends slik at vi kan aktivere Lucky egg og få 200k XP hver i stedet for bare 100 ...

Artig å få gaver fra hele verden :) bumpa koden min en gang til nå for artighet. 2 min etterpå hadde jeg3 nye request.

Jeg er irritert på Pokemon. Jeg har kjøpt to utvidelser av bagen min for å få plass til mere Pokémons, men det er ikke registrert i appen, så jeg får ikke fanget fler. Har meldt det inn, og alt skal stemme i systemet, men jeg har fortsatt plass til 100 for lite ...:angry4

Jeg er irritert på Pokemon. Jeg har kjøpt to utvidelser av bagen min for å få plass til mere Pokémons, men det er ikke registrert i appen, så jeg får ikke fanget fler. Har meldt det inn, og alt skal stemme i systemet, men jeg har fortsatt plass til 100 for lite ...:angry4

Åh, det er kjedelig! Jeg hadde tenkt å kjøpe meg mer plass. Nå ble jeg litt skeptisk...

Så kjedelig!
Har også vurdert å gjøre det. Sender til professor og evolver i hytt og dynevær, men nå er det jo så mange monstre at det blir fullt før man får sagt pokemon.

Så kjedelig!
Har også vurdert å gjøre det. Sender til professor og evolver i hytt og dynevær, men nå er det jo så mange monstre at det blir fullt før man får sagt pokemon.

Nettopp.
En ting er at det skjer noe med buggs, men nå har jeg både logget ut og inn ørten ganger, startet telefonen på nytt og oppdatert appen. De som jobber på support kan heller ikke hjelpe meg mer, siden alt i systemet deres stemmer og jeg kjenner bare at jeg blir flett sprø. Jeg trenger den plassen. Jeg klarte meg med 300 Pokémons i evigheter, men så måtte jeg utvide, og utvide. Nå er jeg smekk full på 650, og har altså forsøkt utvide til 750. Jeg blir surere og surere her.

Åh, det er kjedelig! Jeg hadde tenkt å kjøpe meg mer plass. Nå ble jeg litt skeptisk...

Det har funket som fjell før altså, både det og bag til flere remedier. Det er nok bare noe rart med min bruker/app nå, som sikkert ordner seg.

Back
Topp