Haha, det forundrer meg ikke.Jeg tror bror (muligens dessverre) har rett i 18. august jeg ...Neida, men det er jo litt vittig du plutselig er 4 dager på overtid, så mye og lenge som bolla di har lekt luremus!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, det forundrer meg ikke.Jeg tror bror (muligens dessverre) har rett i 18. august jeg ...Neida, men det er jo litt vittig du plutselig er 4 dager på overtid, så mye og lenge som bolla di har lekt luremus!
Tvi tvi for søndag - søndagsbarn blir lykkelige, er det ikke det de sier?Haha, det forundrer meg ikke.foreløpig telles det ned til søndag, fordi det er den datoen jeg har tippet i tippetråden. Så blir det tirsdag og overtidskontroll.
![]()
Eldste ble født en søndag, uke 41+1, så du skal se det blir reprise. Er for øvrig søndagsbarn selv også.Tvi tvi for søndag - søndagsbarn blir lykkelige, er det ikke det de sier?
Eldste ble født en søndag, uke 41+1, så du skal se det blir reprise. Er for øvrig søndagsbarn selv også.![]()
@HildeFraNordSør, for et utrolig passende stopp du sender gaver fra![]()
Får fortsatt ikke gaver når keg snurrer stopp da, så beklager til alle for at jeg bare får og for tiden ikke gir.
Jeg fikk snurret til meg tre stykker i går, på 8-9 snurr. Hakket bedre enn dagen før, men fortsatt stusselig i forhold til før.Får fortsatt ikke gaver når keg snurrer stopp da, så beklager til alle for at jeg bare får og for tiden ikke gir.
Fikk tre shiny Evee o dag [emoji7]
Vi var ute fra 11 i dag og gikk rundt u sentrum. Fikk med 7 shiny og bortimot 100 Evee til sammenFikk tre shiny Evee o dag [emoji7]
Evee er hvit ihvertfall. Ofte har de litt andre farger og når du ser dem i baggen er det tre stjerner ved siden av dem.Jeg har ikke fått en eneste shiny noe som helst. Hvordan ser den ut?
Dammit, rommet mitt er ikke nært nok noen stop.![]()
Dammit, rommet mitt er ikke nært nok noen stop.![]()