Pokemon GO

Jeg tror bror (muligens dessverre) har rett i 18. august jeg ...:p Neida, men det er jo litt vittig du plutselig er 4 dager på overtid, så mye og lenge som bolla di har lekt luremus!
Haha, det forundrer meg ikke. :p foreløpig telles det ned til søndag, fordi det er den datoen jeg har tippet i tippetråden. Så blir det tirsdag og overtidskontroll. :p

Haha, det forundrer meg ikke. :p foreløpig telles det ned til søndag, fordi det er den datoen jeg har tippet i tippetråden. Så blir det tirsdag og overtidskontroll. :p
Tvi tvi for søndag - søndagsbarn blir lykkelige, er det ikke det de sier?

Eldste ble født en søndag, uke 41+1, så du skal se det blir reprise. Er for øvrig søndagsbarn selv også. :thumleft

Ikke verst!

Her er vi en salig blanding nå. Vi voksne begge torsdag, men barna mandag, onsdag og lørdag. Dere derimot har som sagt "alle dyder under ett".

Får fortsatt ikke gaver når keg snurrer stopp da, så beklager til alle for at jeg bare får og for tiden ikke gir.

Får fortsatt ikke gaver når keg snurrer stopp da, så beklager til alle for at jeg bare får og for tiden ikke gir.
Jeg fikk snurret til meg tre stykker i går, på 8-9 snurr. Hakket bedre enn dagen før, men fortsatt stusselig i forhold til før.

Fått kanskje 50 % med gaver når jeg har snurret i dag. Bedre enn forleden, men mye dårligere enn før.

Jeg fikk et par da jeg dro med meg hele ungeflokken på to raid [emoji1303]. Før kom det gaver på hvert eneste snurr, dersom ikke lageret var fullt. Må vel bare pelle meg ut flere ganger om dagen...

Dammit, rommet mitt er ikke nært nok noen stop. :(

Dammit, rommet mitt er ikke nært nok noen stop. :(

Æsj. Jeg lå bare nær stopp på obs, hadde det helt innerste hjørnerommet, eller rene leiligheten som det var. På barsel ingenting. Men jeg tok meg et par turer ut på sykehusområdet jeg, bare for å få en strekk og 5 min med frisk luft.

Shiny Eeve og andre shiny ser ikke shiny ut før du klikker på dem og skal fange dem. Da har de en annen farge, gjerne litt lysere og ja - shiny.

Back
Topp