Er det flere enn meg her som finner en barnslig glede av å fange små monstre ute? 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg bruker det kun sporadisk, så er ikke så inn i det som mange andre. Men det er litt moro.Jeg var kjempehekta da det kom! I flere måneder faktisk. Men så dabbet det av og nå klarer jeg ikke komme inn i det igjen.
De utfordringene? De var morsomme! Tror jammen jeg må ut og gå litt i morgen, bare for å få klekt noen egg.Hekta! Elsker nye oppdateringen [emoji85]
De utfordringene? De var morsomme! Tror jammen jeg må ut og gå litt i morgen, bare for å få klekt noen egg.![]()
Jeg vet, men de er så aktive at jeg har gitt opp for lengst.Ja, er på special nr 6 jeg, så må battle 10 raids, og det kommer til å ta tid [emoji28]
Er btw en egen pokemon tråd på generelt også![]()

har ikke åpnet spillet på ukesvis. Jeg vet, men de er så aktive at jeg har gitt opp for lengst.
Begynte på første i dag, jeg.har ikke åpnet spillet på ukesvis.
![]()
Syns det var kjempegøy da det kom, men dabbet av etter noen måneder. Kanskje permen byr på nye muligheter? [emoji23]
Har ikke spilt det jeg. Var allerede hektet på «ingress» da pokemon kom, så jeg var nok ute på jakt allerede... [emoji6]
Synd jeg ikke klarer å gå noe særlig.Jeg har liksom spilt når jeg går til og fra jobb for å klekke egg, men nå ble det litt ekstra gøy å få tur å spille igjen synes jeg![]()
Ja, var Ingress jeg begynte med. Helt hekta på det. Virkelig. Savner det litt.
Så kjekt! Må sjekke neste gang om nærmeste pokestop er innafor hos legen. Greit å bruke ventetiden fornuftig!Spiller det av og til. Er jeg hos legen står det på siden venterommet er like ved en Pokestop. Og jeg er tom for baller [emoji23]

Spiller det av og til. Er jeg hos legen står det på siden venterommet er like ved en Pokestop. Og jeg er tom for baller [emoji23]
Samme her, får litt ekstra ut av glukosebelastning [emoji85]