Er det flere enn meg her som finner en barnslig glede av å fange små monstre ute?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg bruker det kun sporadisk, så er ikke så inn i det som mange andre. Men det er litt moro.Jeg var kjempehekta da det kom! I flere måneder faktisk. Men så dabbet det av og nå klarer jeg ikke komme inn i det igjen.
De utfordringene? De var morsomme! Tror jammen jeg må ut og gå litt i morgen, bare for å få klekt noen egg.Hekta! Elsker nye oppdateringen [emoji85]
De utfordringene? De var morsomme! Tror jammen jeg må ut og gå litt i morgen, bare for å få klekt noen egg.
Jeg vet, men de er så aktive at jeg har gitt opp for lengst.Ja, er på special nr 6 jeg, så må battle 10 raids, og det kommer til å ta tid [emoji28]
Er btw en egen pokemon tråd på generelt også
Jeg vet, men de er så aktive at jeg har gitt opp for lengst.
Begynte på første i dag, jeg. har ikke åpnet spillet på ukesvis.
Syns det var kjempegøy da det kom, men dabbet av etter noen måneder. Kanskje permen byr på nye muligheter? [emoji23]
Har ikke spilt det jeg. Var allerede hektet på «ingress» da pokemon kom, så jeg var nok ute på jakt allerede... [emoji6]
Synd jeg ikke klarer å gå noe særlig.Jeg har liksom spilt når jeg går til og fra jobb for å klekke egg, men nå ble det litt ekstra gøy å få tur å spille igjen synes jeg
Ja, var Ingress jeg begynte med. Helt hekta på det. Virkelig. Savner det litt.
Så kjekt! Må sjekke neste gang om nærmeste pokestop er innafor hos legen. Greit å bruke ventetiden fornuftig!Spiller det av og til. Er jeg hos legen står det på siden venterommet er like ved en Pokestop. Og jeg er tom for baller [emoji23]
Spiller det av og til. Er jeg hos legen står det på siden venterommet er like ved en Pokestop. Og jeg er tom for baller [emoji23]
Samme her, får litt ekstra ut av glukosebelastning [emoji85]