Den ene har 100 iv.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den ene har 100 iv.
![]()
Se hva jeg fant [emoji4]
![]()
Så heldig du er.Den ene har 100 iv.
![]()
Sitter å vurderer å dra en liten tur til Lillestrøm i kveld siden demme Moltres kun er mulig å fange til og med i morgen..
I kveld?Siste kvelden i dagRaid slutter rundt 21/21:30 så du har litt tid på deg enda
Fra i morgen er det ny[emoji108]
Takk, stopper ved midnatt med andre ord
Jeg har hørt kl 20, men mulig det var medregnet at det begynner å bli redusert med raid frem til de forsvinner for natten.Raids i Norge pleier å stoppe rundt 21-21:30Etter det tidspunktet er det ikke raids igjen før på morgenen dagen etter
![]()
Jeg har hørt kl 20, men mulig det var medregnet at det begynner å bli redusert med raid frem til de forsvinner for natten.
Er dere klare?
https://pokemongohub.net/post/guide/look-ahead-zapdos-raid-strategy-preparation/
Husk å unngå vann og flygetyper!![]()
Not at all.
Jeg har ikke en eneste legendarisk og får neppe denne heller.
Jeg har sett to raid med legendariske. Men ingen andre der. Umulig aleneSå kjedelig da. Må jo bare prøve, plutselig sitter den![]()
Irriterer meg veldig at jeg misset articuno. Var på tre raid, alle stakk. Men har fått begge lugiaene jeg har vært med på, og en av to moltres.