Pokemon Go

Da fikk vi satt inn i gym for første gang [emoji4]
De står der enda, over 7 timer senere. Hvor mange coins får man da?

Så gøy! [emoji4] jeg satte inn i gymmer for første gang forrige uke og nå er jeg hekta [emoji28] men så fikk jeg coins for 2 av pokemonene også da (100 coins) siden de ikke ble slått ut samme dag. Nå har jeg satt inn i 3 gymmer og er spent på hvor lenge de står og håper ikke de blir slått ut samme dag for da får jeg kun 50 coins og jeg vil jo helst ha coins for alle 3 pokemonene [emoji28]

Noen andre som sliter med raid for tiden? Jeg får error hver gang kampen skal til å starte. Surt!

Jeg har ikke fått vært i raid på flere dager :( Men jeg hørte noe rykter om at man ikke får tilbake pokemon som er i gym når de dør? Glitch? Jeg har ikke hatt i gym på noen dager heller så ikke merket noe til det.

Jeg har ikke fått vært i raid på flere dager :( Men jeg hørte noe rykter om at man ikke får tilbake pokemon som er i gym når de dør? Glitch? Jeg har ikke hatt i gym på noen dager heller så ikke merket noe til det.

Oi, har ikke hart noe slikt, men har opplevd at spillet har sluttet under vanlig kamp et par ganger. Ene gangen hadde jeg tatt et raid og så hang spillet seg opp da jeg skullr fange pokemonen. Heldigvis var det slik at det var "lagret" så da jeg gikk inn i gymmen etterpå fikk jeg fanget pokemonen.

Oi, har ikke hart noe slikt, men har opplevd at spillet har sluttet under vanlig kamp et par ganger. Ene gangen hadde jeg tatt et raid og så hang spillet seg opp da jeg skullr fange pokemonen. Heldigvis var det slik at det var "lagret" så da jeg gikk inn i gymmen etterpå fikk jeg fanget pokemonen.

Pjuh flaks det da:o så du slapp å måtte slåss enda en gang..

Sliter under vanlig battle også jeg.. Henger seg, og alle gymmer og stopp blir borte fra skjermen.

Mhm, det har også skjedd en del her, må restarte da. Og så hadde jeg en dag hvor det hele tiden stod at det ikke fantes noen gps-signal.

I går hang alt seg opp. Alt. Ikke km på egg. Ikke tatt gymmen. Stoppet glemte guttungen å prøve!

I går hang alt seg opp. Alt. Ikke km på egg. Ikke tatt gymmen. Stoppet glemte guttungen å prøve!

Var kanskje det som skjede da mannen. Tok stopp for meg, mistet jo streaken.[emoji17]

Håper de kommer med en oppdatering snart! Tydelig at noe ikke er helt som skal. Hadde vært fint om det kom i stand før eventet!

Back
Topp