Pokemon Go

Så da er det jo egentlig liten vits å ta flere gymmer da når man kun får 50 coins uansett.. Har det alltid vært sånn?
Endret i oppdateringen som kom før helgen. Før det var det et helt annet system der du kunne ta ut coins en gang i døgnet og fikk betalt for antall gymmer du hadde på det tidspunktet.

Om du er på et sted der gymmene blir tatt ganske raskt lønner det seg å ta flere gymmer. Får uansett xp og bygger opp gym badge slik at du får bedre ting når du snurrer på gymmen.

Nettopp kommet inn igjen etter at jeg var ute å gikk en tur og prøvde meg på gymmer for første gang. Utrolig nok så slo jeg ut både gult og rødt lag på to gymmer og fikk tatt over begge gymmene, i tillegg kom jeg meg inn på en gym som allerede er blå. Er på 3 gymmer nå. Så nå ble Pokemon Go mye gøyere å spille, og jeg er klar for å ta over nye gymmer i morgen! :D
Gym er lettere å ta nå synes jeg.

Jeg fikk prøvd et raid i dag for første gang.

Fikk en magikarp, cp 113, et Wonder.
Heldig da.

Jeg skal prøve på raid i morgen med eldste tenker jeg

For igang var det level 4 raid her og ingen andre som ville være med.

Ja, ble veldig fornøyd, og utrolig nok så står alle 3 ennå. Spent på hvor lenge de står. Ser på de andre blå gymmene som er fulle at noen av de har stått langt over et døgn. Den siste jeg tok den trodde jeg ikke at jeg kom til å rekke for jeg var et godt stykke fra gymmen og hadde kun 1% igjen med strøm på mobilen, men rakk det akkurat så det var gøy! :)
Faren er at se står leeenge.

Jeg har hatt en i godt over to døgn. 8 timer og 20 minuttet er ideelt. Og få igjen en hver dag etter drøyt 8 timer. For 50 coins daglig er max

Håper egentlig at Blissey som jeg la igjen på en gym blir kastet ut. Får maks 50 coins om dagen. Hvis den blir stående får jeg ingen ting i dag. Satser på at systemet endres snart slik at man ikke taper på å ha gymmer over lengre tid.
Håper det endres litt ja

Så teit da. Hvis min står i over 24 timer, altså 1 døgn, si 1,5 døgn da, får jeg kun 50 coins da selvom jeg har stått over 1 døgn? Syns jo at man burde få coins for hvert døgn man klarer å gymmen.
Jeg fikk en tilbake etter 2,5 døgn og fikk ingenting. For tidligere samme dag fikk jeg en tilbake etter et døgn...

Storebror her tok en i dag, en muk i cp ca 2000 [emoji16]
Han var fornøyd ja [emoji16]
Er dere på samme lag? Tenker på om jeg burde anbefale eldste samme som meg så vi kan samarbeide eller et annet så vi kan slå hverandre ut av gym om det trengs. Men den lokale kastes man ut av mange ganger om dagen likevel nå for tiden.

Ting tyder på at han muligens disponerer telefon neste uke. Om den er hans eller husets er ikke bestemt da. Og ikke hvilken heller. Men satser på at det blir en han kan få egen konto på.

Er dere på samme lag? Tenker på om jeg burde anbefale eldste samme som meg så vi kan samarbeide eller et annet så vi kan slå hverandre ut av gym om det trengs. Men den lokale kastes man ut av mange ganger om dagen likevel nå for tiden.

Ting tyder på at han muligens disponerer telefon neste uke. Om den er hans eller husets er ikke bestemt da. Og ikke hvilken heller. Men satser på at det blir en han kan få egen konto på.
Mannen og jeg er på samme lag. Han startet med et annet lag, men vi fant raskt ut at det beste var at vi var på samme lag slik at vi sammen kan ta gymmer sammen.

Mannen og jeg er på samme lag. Han startet med et annet lag, men vi fant raskt ut at det beste var at vi var på samme lag slik at vi sammen kan ta gymmer sammen.
Men man kan jo ikke bytte lag. Slettet en av dere og begynte på nytt?

Nå med nye gymmer er de jo lettere å ta og ikke så nødvendig å samarbeide?

Kan si vitsen ligger i at man ikke vet hvor lenge de kan stå. Om den ene blir slått ut etter 10 timer mens den andre står et døgn, så får man kanskje 50 coins begge dagene. Men er man uheldig ryker begge samme døgn.

Men 50 i døgnet fikk jeg sjeldent før da, så vi får se.

Ah, skjønner. Her jeg bor er det noen gymmer og noen ganger kan de stå i over 1 døgn, mens andre dager kan de bli slått ut etter noen timer. Kommer egentlig litt an på når på dagen man tar gymmen. Men reiser jeg til byen som er 10 min med buss så kan bli fortere kasta av gymmen for der er det mange som spiller så der gjelder det å ta mange gym sånn at man ihvertfall får litt coins.

Ja vi er på samme lag.

Sikkert fordi jeg ble blå først, og han elsker blått [emoji23]

Men man kan jo ikke bytte lag. Slettet en av dere og begynte på nytt?

Nå med nye gymmer er de jo lettere å ta og ikke så nødvendig å samarbeide?
Mannen opprettet ny konto. Hadde bare holdt på en ukes tid. Med de nye gymmene går det an å være på forskjellige lag, men det er mest sosialt å være på samme. Tar en stund å slå ut en Blissey, Snorlax, Gyarados, Rhydon og to til [emoji6]

Fikk denne i dag [emoji4] men helt elendig IV da..
a103961b633e03a4d9bd0342aa8f1d9f.png

Ble ikke raid på oss i dag. Så et, men umulig å stoppe bilen der og hadde ikke med vogn til lille.

Dro på avtalt tur og da vi parkerte så vi to raid med hhv 6 og 3 minutter igjen

På vei hjem så vi at den her skulle ha om en drøy time men så lenge kunne vi ikke vente. Får se en annen dag.

Han fabulerte på å kjøpe sin egen telefon og spille pokemon, og gå på raid. Må til nivå 25 sa jeg. Og du kan ikke kjøpe din egen telefon. Det må de voksne gjøre.

Han vet ikke at den kjøpes inn til helga. Men jeg vet ikke når han får tilgang på den og hvilke begrensninger den skal ha. Om den får mobildata eller skal være en "hustelefon". Vi får se.

Ble ikke raid på oss i dag. Så et, men umulig å stoppe bilen der og hadde ikke med vogn til lille.

Dro på avtalt tur og da vi parkerte så vi to raid med hhv 6 og 3 minutter igjen

På vei hjem så vi at den her skulle ha om en drøy time men så lenge kunne vi ikke vente. Får se en annen dag.

Han fabulerte på å kjøpe sin egen telefon og spille pokemon, og gå på raid. Må til nivå 25 sa jeg. Og du kan ikke kjøpe din egen telefon. Det må de voksne gjøre.

Han vet ikke at den kjøpes inn til helga. Men jeg vet ikke når han får tilgang på den og hvilke begrensninger den skal ha. Om den får mobildata eller skal være en "hustelefon". Vi får se.
Vi har gått for familieabonnement vi, så her har mobilen alt.

Jeg har chess. Et ikke-eksisternde abb til 199, jeg kan tegne et som inneholder akkurat ser samme til 229, 199 ved familierabatt.

Mulig vi må revurdere hele abb-opplegget. Jeg har hatt chess siden mannen en gang for mange mange år siden en kort periode hadde jobb som selger for dem (mot bedrift, men det var da jeg og han også fikk det), men hans har vært betalt av jobb og er noe annet de siste to eller tre jobbene... Så det hele må vurderes. Ungen har ikke bruk for 1 GB i mnd har han det da? Jeg klarer ikke bruke det opp... Han er knapt ni og skal ikke bruke den mye de fleste årene. Mest for å kunne kontakte oss når han kommer hjem til tomt hus fra skolen.

Jeg har chess. Et ikke-eksisternde abb til 199, jeg kan tegne et som inneholder akkurat ser samme til 229, 199 ved familierabatt.

Mulig vi må revurdere hele abb-opplegget. Jeg har hatt chess siden mannen en gang for mange mange år siden en kort periode hadde jobb som selger for dem (mot bedrift, men det var da jeg og han også fikk det), men hans har vært betalt av jobb og er noe annet de siste to eller tre jobbene... Så det hele må vurderes. Ungen har ikke bruk for 1 GB i mnd har han det da? Jeg klarer ikke bruke det opp... Han er knapt ni og skal ikke bruke den mye de fleste årene. Mest for å kunne kontakte oss når han kommer hjem til tomt hus fra skolen.
1 GB burde holde og vil nok det hvis mobilen brukes riktig. Kanskje greit å ta en prat om databruk og følge med jevnlig. Søte kattevideoer på YouTube kan ta latterlig mye data [emoji6]

Back
Topp