Jepp [emoji16]Ja! Kanskje jeg kan få bær av deg da [emoji16]
Har en del av dem.[emoji6]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jepp [emoji16]Ja! Kanskje jeg kan få bær av deg da [emoji16]
Yes! Haha. Har nesten ingen [emoji14]Jepp [emoji16]
Har en del av dem.[emoji6]
Høres lovende ut.Fra høsten av får jeg pokestop på vei til jobb, og et stopp på andre siden av bygget på andre siden av veien for jobben [emoji23]
[emoji106] God innsats!Nettopp kommet inn igjen etter at jeg var ute å gikk en tur og prøvde meg på gymmer for første gang. Utrolig nok så slo jeg ut både gult og rødt lag på to gymmer og fikk tatt over begge gymmene, i tillegg kom jeg meg inn på en gym som allerede er blå. Er på 3 gymmer nå. Så nå ble Pokemon Go mye gøyere å spille, og jeg er klar for å ta over nye gymmer i morgen!![]()
Ja, ble veldig fornøyd, og utrolig nok så står alle 3 ennå. Spent på hvor lenge de står. Ser på de andre blå gymmene som er fulle at noen av de har stått langt over et døgn. Den siste jeg tok den trodde jeg ikke at jeg kom til å rekke for jeg var et godt stykke fra gymmen og hadde kun 1% igjen med strøm på mobilen, men rakk det akkurat så det var gøy![emoji106] God innsats!
Jeg tok også et raid for første gang i går og klarte den alene. Da fikk jeg en Bayleef CP 714Jeg fikk prøvd et raid i dag for første gang.
Fikk en magikarp, cp 113, et Wonder.
Håper egentlig at Blissey som jeg la igjen på en gym blir kastet ut. Får maks 50 coins om dagen. Hvis den blir stående får jeg ingen ting i dag. Satser på at systemet endres snart slik at man ikke taper på å ha gymmer over lengre tid.Ja, ble veldig fornøyd, og utrolig nok så står alle 3 ennå. Spent på hvor lenge de står. Ser på de andre blå gymmene som er fulle at noen av de har stått langt over et døgn. Den siste jeg tok den trodde jeg ikke at jeg kom til å rekke for jeg var et godt stykke fra gymmen og hadde kun 1% igjen med strøm på mobilen, men rakk det akkurat så det var gøy!![]()
Storebror her tok en i dag, en muk i cp ca 2000 [emoji16]Jeg tok også et raid for første gang i går og klarte den alene. Da fikk jeg en Bayleef CP 714![]()
Så teit da. Hvis min står i over 24 timer, altså 1 døgn, si 1,5 døgn da, får jeg kun 50 coins da selvom jeg har stått over 1 døgn? Syns jo at man burde få coins for hvert døgn man klarer å gymmen.Håper egentlig at Blissey som jeg la igjen på en gym blir kastet ut. Får maks 50 coins om dagen. Hvis den blir stående får jeg ingen ting i dag. Satser på at systemet endres snart slik at man ikke taper på å ha gymmer over lengre tid.
Ja det tror jeg på! Hadde vært sykt glad selv hvis jeg hadde fått den. Ikke lett å finne heller den der. Er vel den som er etter Grimmer, og Grimmer har jeg kun sett 2 av siden i fjor.Storebror her tok en i dag, en muk i cp ca 2000 [emoji16]
Han var fornøyd ja [emoji16]
Det stemmer. Hvis du har mange stående og alle faller på samme dag får du kun 50 coins.Så teit da. Hvis min står i over 24 timer, altså 1 døgn, si 1,5 døgn da, får jeg kun 50 coins da selvom jeg har stått over 1 døgn? Syns jo at man burde få coins for hvert døgn man klarer å gymmen.
Gjelder det i kun en gym?Det stemmer. Hvis du har mange stående og alle faller på samme dag får du kun 50 coins.
Gjelder det i kun en gym?
Ja den er ganske sjelden.Ja det tror jeg på! Hadde vært sykt glad selv hvis jeg hadde fått den. Ikke lett å finne heller den der. Er vel den som er etter Grimmer, og Grimmer har jeg kun sett 2 av siden i fjor.
Det stemmer. Hvis du har mange stående og alle faller på samme dag får du kun 50 coins.
Uansett. Maksgrense der.
Ja, så nå har jeg sluttet å gi de bær, og skal sette inn dårlige pokemon fremmover. Vil jo at de skal bli slått ut. Vil ha coins.
Hadde 5 gymmer her, og en av dagene ble ingen slått ut---> ingen penger. Neste dag ble 2 slått ut---> 50 coins..
Sluttet å gi bær, da ble heldigvis en slått ut i dag. Så 50 coins.
Har en gym der noen gir bær hele tiden, så den blir aaaldri slått ut kan det virke som..
Håper det er folk som jobber som gir bær, for da ryker den nok ut i helga[emoji16]
Så heretter setter jeg inn dårlige pokemon, som jeg ikke trenger til raid.
Så da er det jo egentlig liten vits å ta flere gymmer da når man kun får 50 coins uansett.. Har det alltid vært sånn?