Pokemon Go

Ja håper det. Skal ut å fange litt pokemon etterpå så får vi se hva som dukker opp [emoji4]

Jeg var en runde i går igjen, bare skuffende... ingenting nytt, og knapt noe jeg trengte, bare en haug med fugler, rattata og sånt til utviklingsrunden min...

Vært lite spennende i det siste altså... Skal ut å gå en tur snart, så får vi se om det dukker opp noe gøy [emoji4]

Vært lite spennende i det siste altså... Skal ut å gå en tur snart, så får vi se om det dukker opp noe gøy [emoji4]

Mistet streaken min i går, for mannen fikk ikke logget inn. Meeen men. Gikk tur i dag, og pga "sliiiiten" jentunge fikk jeg ikke gått så langt at jeg klekket egget heller. Manger en km. :p Får se om det blir i løpet av dagen.

Klekket et egg. Magnimite. Seriøst. Jeg bor i et nest. Jeg kan fange ti av dem på en dag om jeg gidder. Også klekker jeg en???

Lite spm - man får samme xp/evolve, ikke sant? Eller er det mer for de som trenger mer candies?

For å sette det litt mer konkret, er det vits å evolve pidgey til pidgeotto til pidgeot, når man bruker mindre på å heller evolve en haug med pidgey til pidgeotto?

Lite spm - man får samme xp/evolve, ikke sant? Eller er det mer for de som trenger mer candies?

For å sette det litt mer konkret, er det vits å evolve pidgey til pidgeotto til pidgeot, når man bruker mindre på å heller evolve en haug med pidgey til pidgeotto?

eneste grunn til å utvikle videre måtte jo være at man mangler den pokemonen eller har en skikkelig bra pokemon man ønsker å ha fullt utviklet, tenker jeg. Aldri hørt om at man får mer poeng eller noe for å utvikle videre.

eneste grunn til å utvikle videre måtte jo være at man mangler den pokemonen eller har en skikkelig bra pokemon man ønsker å ha fullt utviklet, tenker jeg. Aldri hørt om at man får mer poeng eller noe for å utvikle videre.
Nei var det jeg tenkte meg. Har lagt opp til at de som tas hele veien er de med god iv, og kan da heller spare opp litt pidgey/rattata/random annet fyll til lucky eggs [emoji14] uansett iv, siden det bare er fyll

Nei var det jeg tenkte meg. Har lagt opp til at de som tas hele veien er de med god iv, og kan da heller spare opp litt pidgey/rattata/random annet fyll til lucky eggs [emoji14] uansett iv, siden det bare er fyll

Noen ganger utviklet jeg "dårlige" pokemon bare fordi jeg ikke finner noen gode og jeg vil fylle opp pokedexen. Men det er ikke pokemon jeg prioritere å spare på liksom. Ellers gjør jeg slik som deg, bare samler opp alt mulig for å utvikle. Har en ganske bra haug nå, får se hvor lenge jeg sparer.

eff08f9884e61cdb587d306a0bd13b2f.png

Endelig[emoji1][emoji108]

Klekket et egg. Magnimite. Seriøst. Jeg bor i et nest. Jeg kan fange ti av dem på en dag om jeg gidder. Også klekker jeg en???

Haha uff, sånn er det for meg og! Det kryr av Magnemite her, altså over alt jeg er. Også klekker jeg et egg, og Yeey, Magnemite!! [emoji31] Akkurat som om det ikke er nok av den fra før av liksom. Syns heller det kan være noe mer sjeldnere i eggene. Jeg får som regel bare dritt når jeg klekker egg. Utrolig kjedelig!

Back
Topp