Fikk tatt gymmene tilbake, kjørte selv nemlig. Mannen sukket tungt da jeg bare tok av veien uten å si noe, haha![]()
Haha herlig[emoji1][emoji108]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fikk tatt gymmene tilbake, kjørte selv nemlig. Mannen sukket tungt da jeg bare tok av veien uten å si noe, haha![]()
Du er dritheldig. Mareep sin siste utvikling er den beste elektriske pokemonen...
Åh Hehe det visste jeg ikkeer bare at jeg ikke har snorlax å den vil jeg ha
Ja den er kjedelig!Har verken snorlax eller mareep. Fikk stantler i de siste to-tre 10k-eggene mine, og i et par 5k-egg, gørekjedelig.![]()
Er det mulig å få Snorlax i egg? I såfall, hvilket egg? Den finnes tydeligvis ikke her i Stavanger. Jeg har ihvertfall ikke funnet den ennå.
Er det mulig å få Snorlax i egg? I såfall, hvilket egg? Den finnes tydeligvis ikke her i Stavanger. Jeg har ihvertfall ikke funnet den ennå.
Tror det er 10k-egg
Den er i 10 km egg ja[emoji1]
Håper jeg får noen 10km-egg snart da! Får de så sjeldent..
Jeg har plutselig fått veldig mange på kort tid. Skal krysse fingrene for at du får mange du også[emoji1][emoji108]

Jeg å men der var det bare mareep og pineco![]()
Jeg har plutselig fått veldig mange på kort tid. Skal krysse fingrene for at du får mange du også[emoji1][emoji108]
Mareep er kjekt da[emoji1] Men Pineco er kjedeligHvertfall om man ikke trenger den. Her popper den opp så ofte at jeg har evolvet den 4 ganger[emoji85] Håper ikke jeg får mange av den når jeg endelig skal klekke alle mine 10km egg[emoji120]
Og enda en hurra, jentungen snappet opp denne for meg da vi svingte innom byen for å ta noen pokestop i forbifarta [emoji4] da har jeg alle starterne på gen 2.
kanskje det kommer en ild-event snart? Blir så hett om sommeren liksom? [emoji39] så får vi mer caaandy!
![]()
Både ursaring og cyndaquil er veldig vanlige her. Hvor ca i landet holder du til?