Pokemon Go

Åh Hehe det visste jeg ikke :-p er bare at jeg ikke har snorlax å den vil jeg ha

Har verken snorlax eller mareep. Fikk stantler i de siste to-tre 10k-eggene mine, og i et par 5k-egg, gørekjedelig. :p

Min siste nye.. Det går tregt med å få de siste i pokedexen :p
Screenshot_20170510-125149.png

Er det mulig å få Snorlax i egg? I såfall, hvilket egg? Den finnes tydeligvis ikke her i Stavanger. Jeg har ihvertfall ikke funnet den ennå.

Jeg å men der var det bare mareep og pineco :sorry:

Mareep er kjekt da[emoji1] Men Pineco er kjedelig:( Hvertfall om man ikke trenger den. Her popper den opp så ofte at jeg har evolvet den 4 ganger[emoji85] Håper ikke jeg får mange av den når jeg endelig skal klekke alle mine 10km egg[emoji120]

Mareep er kjekt da[emoji1] Men Pineco er kjedelig:( Hvertfall om man ikke trenger den. Her popper den opp så ofte at jeg har evolvet den 4 ganger[emoji85] Håper ikke jeg får mange av den når jeg endelig skal klekke alle mine 10km egg[emoji120]

Er liksom lokalt hva som er kult og ei. Jeg har klekket den to ganger, så har 35 candy til den, ikke utviklet :)

Hadde egentlig vært en ganske kjedelig pokemondag, men plutselig klarte jeg å snappe denne opp langs veien etter et kryss. Hurra! [emoji16]
50f867966f8e955b0321db79234ab8b0.png

Og enda en hurra, jentungen snappet opp denne for meg da vi svingte innom byen for å ta noen pokestop i forbifarta [emoji4] da har jeg alle starterne på gen 2. :)

kanskje det kommer en ild-event snart? Blir så hett om sommeren liksom? [emoji39] så får vi mer caaandy!
14ad9fb2fdbc57c829f1d2f0e320eece.png

Der hadde jeg fått nok coins til en inkubator. Skal ut på tokt igjen i dag. Tenker å prøve meg på klekke-teknikken jeg også. :)

Og enda en hurra, jentungen snappet opp denne for meg da vi svingte innom byen for å ta noen pokestop i forbifarta [emoji4] da har jeg alle starterne på gen 2. :)

kanskje det kommer en ild-event snart? Blir så hett om sommeren liksom? [emoji39] så får vi mer caaandy!
14ad9fb2fdbc57c829f1d2f0e320eece.png

Både ursaring og cyndaquil er veldig vanlige her. Hvor ca i landet holder du til?

Både ursaring og cyndaquil er veldig vanlige her. Hvor ca i landet holder du til?

Nordland. Liten by. Har kun fanget to teddyursa før og aldri sett cyndaquil. Ser mest fugler, litt insekter, rattata og de typiske det, samt mye vannpokemon. Sjelden startere.

Back
Topp