Pokemon Go

Dere kjøper masse inkubatorer da, eller?

Ja når jeg har fått fylt opp med 10km egg så kjøper jeg så jeg får satt inn alle samtidig[emoji108] Prøver å ta mange gymrunder så jeg får spart opp mest mulig da[emoji4]

Du er ikke den eneste
b7f78b9d2627ee337afff81dfba48fec.jpg

Herlig[emoji1][emoji1][emoji108]

Ja når jeg har fått fylt opp med 10km egg så kjøper jeg så jeg får satt inn alle samtidig[emoji108] Prøver å ta mange gymrunder så jeg får spart opp mest mulig da[emoji4]
Jeg har ikke sjangs på "gymrunder" et par ganger i mnd klarer jeg ta en gym og aldri beholde den er døgn. Det er blå overmakt deluxe her. Og jeg er rød.

Jeg har ikke sjangs på "gymrunder" et par ganger i mnd klarer jeg ta en gym og aldri beholde den er døgn. Det er blå overmakt deluxe her. Og jeg er rød.

Vanligvis blå de gymmene her også. Jeg er også rød[emoji108][emoji108] Skulle vært her du da, så kunne vi tatt over gymmene sammen[emoji4]

Vanligvis blå de gymmene her også. Jeg er også rød[emoji108][emoji108] Skulle vært her du da, så kunne vi tatt over gymmene sammen[emoji4]

Ordentlig kjedelig når man ikke har sjans. Syns egentlig det burde være slik at en gym ble nullstilt etter en uke eller noe slikt, eller om den var level 10 noen dager. I ene området her er det tre gule gymmer, level 8-10. I det andre er det tre blå på level 10. Ergo får man ikke satt inn på gymmen selv om man har rett farge, for det er fullt, eller man får ikke tatt over.

Ja og sparer på de som vi får når vi lv opp

Skulle vært sånn at man fikk inkubator på pokestop av og til, som i jula. Var høygravid da og veldig sliten, så fikk bare et par av dem.

Jeg angrer nesten på at jeg valgte det blå laget for det er få gymmer å kjempe mot. Og kommer ikke inn på lv 10 gymmer så ofte.
Men det værste er at det er mange som spiller på nettet som tar gymmer her i området. Virker som de er en gjeng som går sammen og tar gymmer. Er folk fra alle lagene. Er uansett jævlig kjipt!

Jeg angrer nesten på at jeg valgte det blå laget for det er få gymmer å kjempe mot. Og kommer ikke inn på lv 10 gymmer så ofte.
Men det værste er at det er mange som spiller på nettet som tar gymmer her i området. Virker som de er en gjeng som går sammen og tar gymmer. Er folk fra alle lagene. Er uansett jævlig kjipt!

Ja det er ugreit!

606f05b37e1c886d0472d73fa48a8f2f.png

Popper opp masse gresspokemon her enda. Mer enn normalt[emoji854] Trodde eventet var over jeg?

Har også merket det. Finner aldri bulbasaur ellers, men de siste dagene, også i dag har jeg funnet flere bulbasaur enn før. Men gjør ingenting for meg for trenger candyene sånn at jeg kan evolve Ivysaur [emoji4]

Back
Topp