Dere kjøper masse inkubatorer da, eller?
Ja når jeg har fått fylt opp med 10km egg så kjøper jeg så jeg får satt inn alle samtidig[emoji108] Prøver å ta mange gymrunder så jeg får spart opp mest mulig da[emoji4]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dere kjøper masse inkubatorer da, eller?
Du er ikke den eneste
![]()
Jeg har ikke sjangs på "gymrunder" et par ganger i mnd klarer jeg ta en gym og aldri beholde den er døgn. Det er blå overmakt deluxe her. Og jeg er rød.Ja når jeg har fått fylt opp med 10km egg så kjøper jeg så jeg får satt inn alle samtidig[emoji108] Prøver å ta mange gymrunder så jeg får spart opp mest mulig da[emoji4]
Jeg har ikke sjangs på "gymrunder" et par ganger i mnd klarer jeg ta en gym og aldri beholde den er døgn. Det er blå overmakt deluxe her. Og jeg er rød.
Vurderer det.Dere kjøper masse inkubatorer da, eller?
Vanligvis blå de gymmene her også. Jeg er også rød[emoji108][emoji108] Skulle vært her du da, så kunne vi tatt over gymmene sammen[emoji4]
Ja og sparer på de som vi får når vi lv oppDere kjøper masse inkubatorer da, eller?
Ja og sparer på de som vi får når vi lv opp
Jeg angrer nesten på at jeg valgte det blå laget for det er få gymmer å kjempe mot. Og kommer ikke inn på lv 10 gymmer så ofte.
Men det værste er at det er mange som spiller på nettet som tar gymmer her i området. Virker som de er en gjeng som går sammen og tar gymmer. Er folk fra alle lagene. Er uansett jævlig kjipt!
![]()
Popper opp masse gresspokemon her enda. Mer enn normalt[emoji854] Trodde eventet var over jeg?
Hjelp det er Pokémon på flyet [emoji14]
![]()
Måtte jo rydde flyet før takeof.Haha, kjekt da [emoji23]
Måtte jo rydde flyet før takeof.
Sånn i tilfelle de finner på når midt oppe i luften![]()
Haha, kjekt da [emoji23]
Ja ikke sant, men fikk problemer med vinen min når jeg spiste middagHaha jøsses[emoji28] Ja bra du fikk ryddet flyet[emoji1][emoji23]
Ja ikke sant, men fikk problemer med vinen min når jeg spiste middag
![]()
Den var vel tørst slik at den kunne vokseHaha[emoji23][emoji1]