Pokemon Go

Er aaaalt for liten plass til nye pokemon. Må slette noen hele tiden å nå er jo alle jeg har i den tilstand at jeg ikke kan slette de :shifty:
Hjelper med større plass til de, men skjønner problemet [emoji4] Jeg er ganske streng og kaster mye som jeg avogtil angre på... Men men..

Trodde jeg skulle få en bytur i dag, ta noen stopp i ny by og kanskje snappe opp noen pokemon. Men med syk mann og baby, ble vi hjemme. Når lille har sovet stabilt en stund skal jeg snike meg ut da, og kjøre til pokestoppen samt stoppe de stedene underveis hvor jeg vet de spawner. [emoji13] vil ha mange bulbasaur (eller en venusaur, så klart!), chicorita eller utviklingene, hoppip, og om det evt er noen gresstyper jeg enda mangler :)

Og sunkern, den har jeg bare noen få av. Tar gjerne noen oddish også, mangler enda noen for å utvikle bellossom. :)

Fanget 37 pokemon, ingenting nytt og spennende, men samlet mange nyttige candy, og ventet så lenge ved pokestoppen at klokka ble over 12, fullførte streaken og fikk en metal coat. Men er kritisk lav på pokeballer nå! Håper jeg kanskje får til en bytur i morgen, men tipper ballene går ut like fort som inn. :p må jo utnytte siste dag i eventet :)

Fanget 37 pokemon, ingenting nytt og spennende, men samlet mange nyttige candy, og ventet så lenge ved pokestoppen at klokka ble over 12, fullførte streaken og fikk en metal coat. Men er kritisk lav på pokeballer nå! Håper jeg kanskje får til en bytur i morgen, men tipper ballene går ut like fort som inn. [emoji14] må jo utnytte siste dag i eventet :)
Trengte du metal coat? [emoji4]

Såå kjedelig at det faktisk ligger snø på marka i dag. Ikke så gøy å gå på pokemonjakt da. [emoji15]

Heldigvis ikke mere snø her.

Nå blir det handletur på meg i dag. Derved tilgang på stop, men lite km
Jeg trenger å klekke noen egg, har en bråte 5 km egg. De kjedeligste.

Heldigvis ikke mere snø her.

Nå blir det handletur på meg i dag. Derved tilgang på stop, men lite km
Jeg trenger å klekke noen egg, har en bråte 5 km egg. De kjedeligste.

Mhm, er sikker på at 90% av eggene jeg får er 5 km.

7dd36dbf77594cf0db40fc7a9c3382fe.png

Jeg samler opp 10km egg:) Når jeg kun har det så skal jeg kjøpe så jeg får satt inn alle samtidig[emoji108] Så setter jeg på luckyegg rett før de klekker[emoji1] Da blir det en del xp. Så evolver jeg resten av tiden på egget[emoji854]

Jeg samler opp 10km egg:) Når jeg kun har det så skal jeg kjøpe så jeg får satt inn alle samtidig[emoji108] Så setter jeg på luckyegg rett før de klekker[emoji1] Da blir det en del xp. Så evolver jeg resten av tiden på egget[emoji854]

[emoji15]
For en plan! [emoji23]
Måtte vært tålmodig for å samle opp de eggene her da. Får nesten aldri 10 km mer...

Spennende! Har samlet opp seks selv! Men jeg reiser på ferie i dag, å da klekker jeg de da Hehe da gidder jeg ikke vente mer. Blir mye gåing på ferie så mye mer effektivt enn hjemme hvor man liksom "aldri" har tid til å spille

Spennende! Har samlet opp seks selv! Men jeg reiser på ferie i dag, å da klekker jeg de da Hehe da gidder jeg ikke vente mer. Blir mye gåing på ferie så mye mer effektivt enn hjemme hvor man liksom "aldri" har tid til å spille

Har du sånn nødbatteri da? ;p lurte på om jeg skulle kjøpe før ferien [emoji51]

Har du sånn nødbatteri da? ;p lurte på om jeg skulle kjøpe før ferien [emoji51]

Ja klart jeg har Hehe det var 1 pri etter forrige ferietur da jeg fort fant ut at det nyttet ikke å spille for batteriet føyk med en gang :shifty: :-p

Veldig greit med å ha samme pris på mobilbruk resten av europa. Tror de fleste selskaper har begynt med det.

Back
Topp