Ønskebarnnr2
Gift med forumet
Noen som vet hvilket event som begynner nå i kveld/i morgen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noen som vet hvilket event som begynner nå i kveld/i morgen?
Åja!Var vel en event der det skulle være mange gresspokemon.
Åja!Så bare inne på ei pokemon-facebookgruppe som jeg er medlem på at noen som spurte når eventet skulle begynne i dag. Men ville ikke spør der for det er en del fra vennelisten min som er medlem der, men som ikke spiller nå, og syns det er drit flaut hvis noen av de ser at jeg spiller
![]()
Jeg og! Jeg er kun medlem på den gruppen på facebook kun for gøy, og for å se hvor mange som spiller herfraHahaha, ser denJeg holder meg også til denne tråden foran gruppene på face.
![]()
Jeg og! Jeg er kun medlem på den gruppen på facebook kun for gøy, og for å se hvor mange som spiller herfraVi var ute å gikk tur med ei venninne i går så såg jeg på mobilen og hun bare: "Spiller du ennå det der pokemon-greiene?" Med en tone som hørtes ut som at det var sykt barnslig å spille det.. Jeg sa bare, "nei nei, så klart ikke.." Syns rett og slett at det er flaut..
Godt å se at jeg ikke er alene derEr ikke noe jeg reklamerer så veldig høyt, nei.![]()
Takk, er i lvl 29. Enn du? Påskeeventen hjalp meg litt.hadde det ikke før vi heller, men nå får de stå litt i fred.. enkelte plasser.. Har en i en gym i Sverige. Stått der en uke nå
![]()
Var vel en event der det skulle være mange gresspokemon.
Mener lures varer i 6t... [emoji4]Noen som vet hvilket event som begynner nå i kveld/i morgen?
Mener lures varer i 6t... [emoji4]
Jeg skjønner ikke hvorfor det sku være så flaut å spille pokemon go. Bare si det er ekstra motivasjon for å bevege seg [emoji4] Om noen dømmer så kan de ta seg en bolle, for kan banne på at de gjør noe vi synes er teit...
For min del så synes jeg at de som heier på fotball er barnslige troll med kjedlige liv. Selv om ingen av mine venner som faktisk liker fotball kan bli beskrevet på den måten [emoji23]
Da har jeg utviklet alle man trenger spesial item for å utvikle
Vis vedlegget 224749
Synes btw overhode ikke det er det minste flaut å spillelangt derifra.
Kult[emoji1][emoji1][emoji108] Jeg mangler bare porygon2. Har nok til å evolve ett par stk men mangler upgrade fortsatt. Håper jeg får den snart[emoji1]
Da har jeg utviklet alle man trenger spesial item for å utvikle
Vis vedlegget 224749
Synes btw overhode ikke det er det minste flaut å spillelangt derifra.
Heldig, jeg har ikke utviklet noen av dem![]()
Får du ikke spesial items da ?![]()