Pokemon Go

Var vel en event der det skulle være mange gresspokemon.
Åja! :) Så bare inne på ei pokemon-facebookgruppe som jeg er medlem på at noen som spurte når eventet skulle begynne i dag. Men ville ikke spør der for det er en del fra vennelisten min som er medlem der, men som ikke spiller nå, og syns det er drit flaut hvis noen av de ser at jeg spiller :p

Åja! :) Så bare inne på ei pokemon-facebookgruppe som jeg er medlem på at noen som spurte når eventet skulle begynne i dag. Men ville ikke spør der for det er en del fra vennelisten min som er medlem der, men som ikke spiller nå, og syns det er drit flaut hvis noen av de ser at jeg spiller :p

Hahaha, ser den :p Jeg holder meg også til denne tråden foran gruppene på face. :D

Hahaha, ser den :p Jeg holder meg også til denne tråden foran gruppene på face. :D
Jeg og! Jeg er kun medlem på den gruppen på facebook kun for gøy, og for å se hvor mange som spiller herfra :p Vi var ute å gikk tur med ei venninne i går så såg jeg på mobilen og hun bare: "Spiller du ennå det der pokemon-greiene?" Med en tone som hørtes ut som at det var sykt barnslig å spille det.. Jeg sa bare, "nei nei, så klart ikke.." Syns rett og slett at det er flaut..

Jeg og! Jeg er kun medlem på den gruppen på facebook kun for gøy, og for å se hvor mange som spiller herfra :p Vi var ute å gikk tur med ei venninne i går så såg jeg på mobilen og hun bare: "Spiller du ennå det der pokemon-greiene?" Med en tone som hørtes ut som at det var sykt barnslig å spille det.. Jeg sa bare, "nei nei, så klart ikke.." Syns rett og slett at det er flaut..

Er ikke noe jeg reklamerer så veldig høyt, nei. :p

Takk, er i lvl 29. Enn du? Påskeeventen hjalp meg litt. :) hadde det ikke før vi heller, men nå får de stå litt i fred.. enkelte plasser.. Har en i en gym i Sverige. Stått der en uke nå:)

Jeg er på lvl 34:) Ja påsken hjalp på[emoji108][emoji108]
I dag har jeg ikke fått tatt over noen gymmer. Jeg får ta meg en sykkeltur i morgen[emoji4][emoji4]

Jeg skjønner ikke hvorfor det sku være så flaut å spille pokemon go. Bare si det er ekstra motivasjon for å bevege seg [emoji4] Om noen dømmer så kan de ta seg en bolle, for kan banne på at de gjør noe vi synes er teit...
For min del så synes jeg at de som heier på fotball er barnslige troll med kjedlige liv. Selv om ingen av mine venner som faktisk liker fotball kan bli beskrevet på den måten [emoji23]

Jeg skjønner ikke hvorfor det sku være så flaut å spille pokemon go. Bare si det er ekstra motivasjon for å bevege seg [emoji4] Om noen dømmer så kan de ta seg en bolle, for kan banne på at de gjør noe vi synes er teit...
For min del så synes jeg at de som heier på fotball er barnslige troll med kjedlige liv. Selv om ingen av mine venner som faktisk liker fotball kan bli beskrevet på den måten [emoji23]

Haha! Da er jo jeg et barnslig troll da, liker fotball og holder med et lag [emoji85][emoji23]

Men ja, jeg syns det er flaut å spille pokemon. Men er enig at det burde ikke være flaut.

Da har jeg utviklet alle man trenger spesial item for å utvikle :happy:

IMG_4022.PNG

Synes btw overhode ikke det er det minste flaut å spille :-p langt derifra.

Får du ikke spesial items da ? :p

De itemsene jeg har fått, har jeg enda ikke nok candy (på lang vei) til å utvikle. :p Men nei, har bare fått 3 special items til nå. Og kun onix jeg har nok candy til å utvikle.

Bare på den lille turen jeg tok nå, innom de få stedene i området hvor det spawner, så jeg tre chicorita og en bulbasaur.gøy med event :kr

Back
Topp