Stod ikke så veldig lenge da..
Neinei, men da fikk du kanskje hentet ut coins? Du kan hente coins med en gang du setter en pokemon der (gitt at det ikke er gått mindre enn 21 timer siden sist du hentet ut.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Stod ikke så veldig lenge da..
Trodde man bare kunne dersom man stod mer enn 21 timerNeinei, men da fikk du kanskje hentet ut coins? Du kan hente coins med en gang du setter en pokemon der (gitt at det ikke er gått mindre enn 21 timer siden sist du hentet ut.![]()
Trodde man bare kunne dersom man stod mer enn 21 timer
Hvordan henter man ut?Gjorde samme feil første gang.Man kan hente med en gang, og så etter 21 timer. Men om man har mulighet på flere gym er det lurt å vente med å hente til man har prøvd seg på alle gymmene, fordi det gjelder "totalt", ikke per gym.
![]()
Må man være i nærheten av gym for å hente ut?Inne på shoppen![]()
![]()
Du se her, øverst til høyre. Viser at jeg har én pokemon i gym, og kan hente ut igjen om 5 timer og noe. Da trykker man bare der oppe![]()
Ok, takk.Inne på shoppen![]()
![]()
Du se her, øverst til høyre. Viser at jeg har én pokemon i gym, og kan hente ut igjen om 5 timer og noe. Da trykker man bare der oppe![]()
Nei. Er du inne kan du hente ut hvor som helstMå man være i nærheten av gym for å hente ut?
![]()
Togetic i nærheten jo[emoji1][emoji1][emoji108]
Har ikke fått togepi selv, engang. Mangler også baby-jigglypuff, og pichu.
Har fått mange togepi så har flere togeticJa vet hvor spawnestedene er rundt her jeg bor
Men hadde ikke tid til å lete etter den[emoji31][emoji31]
Kjedelig da![]()
Ja veldig.... Håpe den kommer igjen snart. Den popper opp titt å ofte[emoji108]
Har 4 togetic og 11 togepi[emoji85]
Vet du, da syns jeg ikke så veldig synd på deg.![]()