Pokemon Go

Weee :) bestemte meg for å ta toget før i dag, møtte på han her :D
8d0f5093577dd47342de35a49b7a0c42.jpg

Ooo! Det er ett sjeldent syn! Hvertfall for meg[emoji1] Heldig!

Haha, skulle ta tilbake de to gymmene jeg tok i går, så kom det en flokk smågutter med mobiler akkurat da jeg hadde slått den ut. Haha. Lot like gjerne vær å sette min pokemon der, da de så ut som de hadde tenkt å bli værende. Akkurat nå ønsker jeg meg en blissey! [emoji23][emoji23]

Haha, skulle ta tilbake de to gymmene jeg tok i går, så kom det en flokk smågutter med mobiler akkurat da jeg hadde slått den ut. Haha. Lot like gjerne vær å sette min pokemon der, da de så ut som de hadde tenkt å bli værende. Akkurat nå ønsker jeg meg en blissey! [emoji23][emoji23]

Blissey ja :-p men først måtte jeg fått tak i en (eller fler) chansey

Weee :) bestemte meg for å ta toget før i dag, møtte på han her :D
8d0f5093577dd47342de35a49b7a0c42.jpg

Heldig!!! Har sykt lyst på den. Den var i nærheten her for ett par dager siden, men den var allikevel et godt stykke unna meg så jeg kunne ikke gå bort der akkurat da.. Sykt kjedelig! Første gangen den har dukket opp i Nearbyen min.

Heldig!!! Har sykt lyst på den. Den var i nærheten her for ett par dager siden, men den var allikevel et godt stykke unna meg så jeg kunne ikke gå bort der akkurat da.. Sykt kjedelig! Første gangen den har dukket opp i Nearbyen min.
Åh så kjedelig! Var sånn det startet her - så han som nearby; men måtte jo bare løpe til toget, så tenkte jeg skulle ta en screen shot av nearby så jeg kunne klage litt til mannen [emoji14] men når jeg skulle ta bildet, så ble nearby helt blank... Ble litt oppgitt, men måtte jo bare haste videre. Men litt lenger ned i bakken, Woop der dukket han opp :D

Får satse på at han viser seg igjen snart og at du får fanget den!

Åh så kjedelig! Var sånn det startet her - så han som nearby; men måtte jo bare løpe til toget, så tenkte jeg skulle ta en screen shot av nearby så jeg kunne klage litt til mannen [emoji14] men når jeg skulle ta bildet, så ble nearby helt blank... Ble litt oppgitt, men måtte jo bare haste videre. Men litt lenger ned i bakken, Woop der dukket han opp :D

Får satse på at han viser seg igjen snart og at du får fanget den!

Ja det er kjempe kjedelig! Du er heldig som fikk den allikevel da [emoji4]

Jeg får bare gå å lete etter den. Vil ha både Lapras og Snorlax, men begge de to finner jeg ingen plass her i Stavanger. Leter hver dag så det er veldig frustrerende å ikke finne de to! [emoji28]

Finn en opp på nearby-en denne uka, jeg også. Men har allerede to som jeg har fått i egg, så orket ikke gå tilbake etter den.

Back
Topp