Weeebestemte meg for å ta toget før i dag, møtte på han her
![]()
Ooo! Det er ett sjeldent syn! Hvertfall for meg[emoji1] Heldig!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
![]()
Aldri sett han før nå, så var kjempehappyOoo! Det er ett sjeldent syn! Hvertfall for meg[emoji1] Heldig!
Aldri sett han før nå, så var kjempehappydog med lav iv, menmen
Aldri sett han før nå, så var kjempehappydog med lav iv, menmen

Sant detSamma detDu fikk den![emoji1][emoji108] Jeg har bare fanget lav CP/iv her i Norge. Men tok en bra en i København
![]()
Haha, skulle ta tilbake de to gymmene jeg tok i går, så kom det en flokk smågutter med mobiler akkurat da jeg hadde slått den ut. Haha. Lot like gjerne vær å sette min pokemon der, da de så ut som de hadde tenkt å bli værende. Akkurat nå ønsker jeg meg en blissey! [emoji23][emoji23]
Blissey jamen først måtte jeg fått tak i en (eller fler) chansey
Samme herhar chansey, mangler candy.
Ja jeg mente at jeg ikke har fått chansey endaHehe
Skjønte det, var derfor jeg tilføyde for å spesifisere at jeg altså hadde en![]()

Gni det inn![]()
![]()
Åh så kjedelig! Var sånn det startet her - så han som nearby; men måtte jo bare løpe til toget, så tenkte jeg skulle ta en screen shot av nearby så jeg kunne klage litt til mannen [emoji14] men når jeg skulle ta bildet, så ble nearby helt blank... Ble litt oppgitt, men måtte jo bare haste videre. Men litt lenger ned i bakken, Woop der dukket han oppHeldig!!! Har sykt lyst på den. Den var i nærheten her for ett par dager siden, men den var allikevel et godt stykke unna meg så jeg kunne ikke gå bort der akkurat da.. Sykt kjedelig! Første gangen den har dukket opp i Nearbyen min.
Åh så kjedelig! Var sånn det startet her - så han som nearby; men måtte jo bare løpe til toget, så tenkte jeg skulle ta en screen shot av nearby så jeg kunne klage litt til mannen [emoji14] men når jeg skulle ta bildet, så ble nearby helt blank... Ble litt oppgitt, men måtte jo bare haste videre. Men litt lenger ned i bakken, Woop der dukket han opp
Får satse på at han viser seg igjen snart og at du får fanget den!
Heldig!!! Har sykt lyst på den. Den var i nærheten her for ett par dager siden, men den var allikevel et godt stykke unna meg så jeg kunne ikke gå bort der akkurat da.. Sykt kjedelig! Første gangen den har dukket opp i Nearbyen min.
Finn en opp på nearby-en denne uka, jeg også. Men har allerede to som jeg har fått i egg, så orket ikke gå tilbake etter den.
Det skjønner jeg, men jeg har hverken fått den i egg eller funnet den selv. [emoji846]
Plutselig dukker den vel oppfikk en med 1500 i cp i mitt første 10k-egg
![]()