Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå måtte jeg akkurat løpe ut en tur i øspøsregn for en pokemon[emoji28] Larvitar.. Har den som buddy [emoji4] Den popper aaaldri opp her. Så der sparte jeg meg for 35 km[emoji108] Litt regn stopper ikke meg[emoji1][emoji108]
Hoho, sånn tenker jeg også [emoji23]
Samme animasjonen som før når det er en ditto. "Oh" også blir hoothoot'en gjort om til ditto. Men denne sto bak etter at jeg kastet pokeballen.
Så rart, var det en glitch?
Flere enn meg som sparer på pokemon man sjelden finner og man trenger flere candy til å utvikle, i tilfelle det blir dobbel candy i en event igjen?![]()
Jeg pleide det, men nå glemmer jeg det egentlig litt bort[emoji4] Spent på hva neste event blir jeg[emoji1]
Sommervarme = ild, tipper jeg.Og selvsagt noe med multiplayer-greier, at man kan sloss mot hverandre eller bytte pokemon eller noe sånt.
![]()
Oooh, liker buddy-effektivisering!
![]()
100 km nå.. Så skal bli godt å bli ferdig med denne[emoji1][emoji106]
Ah, den er stein ja! Driver å tenker på hva som er lurt å velge... holder på med machop, og satser på å gå så mye at jeg får fylt opp. Greit å velge pokemon man sjelden får candy til, og man sparer jo mer gange på å velge en man må gå mer til, mens man får raskere candy om man velger lavere km. Hmmm... blir mye tur den neste uka i alle fall!