Pokemon Go

Klekket enda en Phanpy, men det er greit, bare min tredje, trenger enda mer candy. :)
3f9c9d1bbe7b0fd78ac3aedd15458ac9.png

Nå måtte jeg akkurat løpe ut en tur i øspøsregn for en pokemon[emoji28] Larvitar.. Har den som buddy [emoji4] Den popper aaaldri opp her. Så der sparte jeg meg for 35 km[emoji108] Litt regn stopper ikke meg[emoji1][emoji108]

Nå måtte jeg akkurat løpe ut en tur i øspøsregn for en pokemon[emoji28] Larvitar.. Har den som buddy [emoji4] Den popper aaaldri opp her. Så der sparte jeg meg for 35 km[emoji108] Litt regn stopper ikke meg[emoji1][emoji108]

Hoho, sånn tenker jeg også [emoji23]

Flere enn meg som sparer på pokemon man sjelden finner og man trenger flere candy til å utvikle, i tilfelle det blir dobbel candy i en event igjen? :p

e691a64f11ea10fd8142af67987eac3c.png

Jeg fanget en pokemon og fikk denne firkanten med en ditto bak(?) så tok jeg en hoothoot etter at den fanget denne. Da skjedde dette.
0db7a211c4a539590a5f0f898b4af399.png

Det var en ditto.. Noe nytt dette eller? Aldri sett dette før[emoji4]

Samme animasjonen som før når det er en ditto. "Oh" også blir hoothoot'en gjort om til ditto. Men denne sto bak etter at jeg kastet pokeballen.

Flere enn meg som sparer på pokemon man sjelden finner og man trenger flere candy til å utvikle, i tilfelle det blir dobbel candy i en event igjen? :p

Jeg pleide det, men nå glemmer jeg det egentlig litt bort[emoji4] Spent på hva neste event blir jeg[emoji1]

Jeg pleide det, men nå glemmer jeg det egentlig litt bort[emoji4] Spent på hva neste event blir jeg[emoji1]

Sommervarme = ild, tipper jeg. :p Og selvsagt noe med multiplayer-greier, at man kan sloss mot hverandre eller bytte pokemon eller noe sånt. :)

Sommervarme = ild, tipper jeg. :p Og selvsagt noe med multiplayer-greier, at man kan sloss mot hverandre eller bytte pokemon eller noe sånt. :)

Håper trading kommer snart jeg også:) Men jeg kan se for meg at det er en liten stund til enda.
Men håper det kommer en stor event av no slag. Legendariske pokemon eller noe i den duren[emoji1]
Jeg følger trainer tips på YouTube [emoji106] Der får man masse tips og triks, også oppdateringer på div ting[emoji4]

b3a53ab71a186841f66b6d7794c69661.png

100 km nå.. Så skal bli godt å bli ferdig med denne[emoji1][emoji106]

Ah, den er stein ja! Driver å tenker på hva som er lurt å velge... holder på med machop, og satser på å gå så mye at jeg får fylt opp. Greit å velge pokemon man sjelden får candy til, og man sparer jo mer gange på å velge en man må gå mer til, mens man får raskere candy om man velger lavere km. Hmmm... blir mye tur den neste uka i alle fall!

Ah, den er stein ja! Driver å tenker på hva som er lurt å velge... holder på med machop, og satser på å gå så mye at jeg får fylt opp. Greit å velge pokemon man sjelden får candy til, og man sparer jo mer gange på å velge en man må gå mer til, mens man får raskere candy om man velger lavere km. Hmmm... blir mye tur den neste uka i alle fall!

Ja, når jeg får gått ferdig med denne så tenker jeg at jeg bytter til mareep:) der mangler jeg 75 candy. Om jeg er så flink å får gått den ferdig også så blir min neste buddy totodile[emoji108] Det er de jeg har igjen å samle opp candy til[emoji1]

Back
Topp