Nå mangler jeg bare to 10km egg til så er det fylt opp[emoji1][emoji108] Gleder meg til å klekke alle sammen[emoji120][emoji120]
Får håpe det er noe spennende da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå mangler jeg bare to 10km egg til så er det fylt opp[emoji1][emoji108] Gleder meg til å klekke alle sammen[emoji120][emoji120]
Eventen er ikke over. Det spekuleres at det er pga enkelte ordentlige spillere har blitt bannet i krigen mot jukserene og at disse spillerene skal få sjansen til å få ta del i eventen. Skal visstnok nettopp komt en ny metode for å ta juksemakerene og siden så mange ble automatisk bannet på en gang tar det tid å se igjennom enkelt kontoer for så å låse opp igjen kontoene til ekte dedikerte spillere [emoji4]
Har ikke gjort det.... Ikke hatt mulighet...Ohh.. Nice!
Bør utnytte eventen du også [emoji4]
Nedtur, begge pokemonene mine var sparket ut av gymmene nå. Får se om mannen orker kjøre innom
Når vi skal på biltur i morgen, se om det kanskje er en kjapp operasjon å få dem inn igjen [emoji28]
Det hender jeg spørr han her også. Når vi er ute å kjører[emoji28] Noen ganger blir han skikkelig oppgitt. Andre ganger går det greit[emoji85] Han spiller ikke....
Så kjedelig. Men siden eventen ikke ble ferdig til opplyst tid er det mulig du fremdeles rekker noe [emoji4]Har ikke gjort det.... Ikke hatt mulighet...
Høres ut som meg og min mann [emoji4]Det hender jeg spørr han her også. Når vi er ute å kjører[emoji28] Noen ganger blir han skikkelig oppgitt. Andre ganger går det greit[emoji85] Han spiller ikke....
Mine nyeste![]()
Heldiggris! Spesielt sauen!
Håper på alle disse selv. Så omrisset av kabutops her om dagen, men den var nær pokestoppen inne på akvariet. Kan jo ikke bare gå inn dit [emoji52]

Hehe det hadde jeg gjort, hadde gått å spurt om jeg kunne gå inn å ta han![]()
Du er dritheldig. Mareep sin siste utvikling er den beste elektriske pokemonen...Velfikk to sånne mareep (er det det den heter) i 10 km egg, hadde håpet på noe annet meen trøsten var at jeg fikk nok candy til å utvikle og enda sitter igjen med 25 så kanskje nok til fullutvikling hvis jeg får enda en Hehe
Årskort der er ikke så dyrt. Er to besøk så er det tjent inn igjen [emoji23] gratis kaffe/te også.Håper på alle disse selv. Så omrisset av kabutops her om dagen, men den var nær pokestoppen inne på akvariet. Kan jo ikke bare gå inn dit [emoji52]
Årskort der er ikke så dyrt. Er to besøk så er det tjent inn igjen [emoji23] gratis kaffe/te også.