Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har vært heldig og funnet massevis av eggxecute! Nesten brukt opp ananasen min på dobbel candy. Samlet 100 candy idag!Bare på den lille turen jeg tok nå, innom de få stedene i området hvor det spawner, så jeg tre chicorita og en bulbasaur.gøy med event :kr
Jeg har vært heldig og funnet massevis av eggxecute! Nesten brukt opp ananasen min på dobbel candy. Samlet 100 candy idag!
Så enig med at det er gøy med event!
Har en exeggcutor med 97% iv. Så savnet candy til den. Har potensielt fått en til så mulig det blir utvikling på den også.Ah, ikke sett dem. Bare glad til da, har utviklet til exeggcutor sånn 2-3 gangervil heller ha noe nytt. Har sett drøssevis av venonat da, den er jo ikke gress.
Har en på 100% jeg, så jeg må finne flere [emoji6]Har en exeggcutor med 97% iv. Så savnet candy til den. Har potensielt fått en til så mulig det blir utvikling på den også.
Ohh.. Nice!Har en på 100% jeg, så jeg må finne flere [emoji6]
Håper du finner han :O
Fant denne snåle karen borti gata heraldri sett han før
Vis vedlegget 224811
Og jeg fikk utviklet enda en sånn en
Vis vedlegget 224812
Å det kjenner jeg at jeg synes var en ålreit start på dagen![]()
Tangela ja, den har jeg faktisk hatt siden i fjor høst. Husker ikke om jeg kanskje fikk den i et egg?
Kjekt å få fylt opp pokedexen da.
Trodde jeg skulle få fanget mer i dag, men babyen er syk... Så får se om jeg får en liten tur for å ta pokestoppen og finne litt pokemon langs veien i alle fall.
Håper du finner han :O
OMG!! Snakk om å være heldig![]()
Jepp fant den[emoji847][emoji847] Har en del av den[emoji854] Har slettet noen også da de ikke var noe bra, men den har vært her i byen ganske ofte [emoji4]
Jeg går på den før for å få utviklet til den nå.Da har jeg utviklet alle man trenger spesial item for å utvikle
Vis vedlegget 224749
Synes btw overhode ikke det er det minste flaut å spillelangt derifra.
Men da har du hvertfall plass til 2 nye egg, kanskje du får noe spennende i dem?Trillet en tur på 7 km, så fikk jo akkurat klekket to egg. Gørre kjedelig, en nidoran og en sneasel.
Men da har du hvertfall plass til 2 nye egg, kanskje du får noe spennende i dem?
Flink du er til å ta vare på de! Nå har jeg riktig nok en på 100% så trenger candyen mer enn hver enkelte dragonite jeg fanger. Men hender jeg angrer litt [emoji23]![]()
Jepp fant den[emoji847][emoji847] Har en del av den[emoji854] Har slettet noen også da de ikke var noe bra, men den har vært her i byen ganske ofte [emoji4]