Pokemon Go

Trillet en tur på 7 km, så fikk jo akkurat klekket to egg. Gørre kjedelig, en nidoran og en sneasel.

34ba3a45c1605fdbf75fae5c58ad5c2a.png
Fikk denne i dag [emoji4]

Bare på den lille turen jeg tok nå, innom de få stedene i området hvor det spawner, så jeg tre chicorita og en bulbasaur.gøy med event :kr
Jeg har vært heldig og funnet massevis av eggxecute! Nesten brukt opp ananasen min på dobbel candy. Samlet 100 candy idag!

Så enig med at det er gøy med event!

Jeg har vært heldig og funnet massevis av eggxecute! Nesten brukt opp ananasen min på dobbel candy. Samlet 100 candy idag!

Så enig med at det er gøy med event!

Ah, ikke sett dem. Bare glad til da, har utviklet til exeggcutor sånn 2-3 ganger :) vil heller ha noe nytt. Har sett drøssevis av venonat da, den er jo ikke gress.

Ah, ikke sett dem. Bare glad til da, har utviklet til exeggcutor sånn 2-3 ganger :) vil heller ha noe nytt. Har sett drøssevis av venonat da, den er jo ikke gress.
Har en exeggcutor med 97% iv. Så savnet candy til den. Har potensielt fått en til så mulig det blir utvikling på den også.

Fant denne snåle karen borti gata her :-p aldri sett han før

IMG_4042.jpg

Og jeg fikk utviklet enda en sånn en

IMG_4043.PNG

Å det kjenner jeg at jeg synes var en ålreit start på dagen :-p

Fant denne snåle karen borti gata her :p aldri sett han før

Vis vedlegget 224811

Og jeg fikk utviklet enda en sånn en

Vis vedlegget 224812

Å det kjenner jeg at jeg synes var en ålreit start på dagen :p

Tangela ja, den har jeg faktisk hatt siden i fjor høst. Husker ikke om jeg kanskje fikk den i et egg? :)
Kjekt å få fylt opp pokedexen da.

Trodde jeg skulle få fanget mer i dag, men babyen er syk... Så får se om jeg får en liten tur for å ta pokestoppen og finne litt pokemon langs veien i alle fall.

Tangela ja, den har jeg faktisk hatt siden i fjor høst. Husker ikke om jeg kanskje fikk den i et egg? :)
Kjekt å få fylt opp pokedexen da.

Trodde jeg skulle få fanget mer i dag, men babyen er syk... Så får se om jeg får en liten tur for å ta pokestoppen og finne litt pokemon langs veien i alle fall.

Ja sønnen min fikk i egg for et lite år siden :-p har håpet på den siden da Hehe synes den er søt.

4d7365ead152c4c0e575aaa884b3e19f.png

Jepp fant den[emoji847][emoji847] Har en del av den[emoji854] Har slettet noen også da de ikke var noe bra, men den har vært her i byen ganske ofte [emoji4]
OMG!! Snakk om å være heldig :D hvor er det han popper så ofte? Tror nesten jeg må ta meg en tur [emoji14]

4d7365ead152c4c0e575aaa884b3e19f.png

Jepp fant den[emoji847][emoji847] Har en del av den[emoji854] Har slettet noen også da de ikke var noe bra, men den har vært her i byen ganske ofte [emoji4]
Flink du er til å ta vare på de! Nå har jeg riktig nok en på 100% så trenger candyen mer enn hver enkelte dragonite jeg fanger. Men hender jeg angrer litt [emoji23]

Er aaaalt for liten plass til nye pokemon. Må slette noen hele tiden å nå er jo alle jeg har i den tilstand at jeg ikke kan slette de :shifty:

Back
Topp